;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیکی آقاست و خودش را بین خانما جا زده!؟

آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان: مجله خبری چشمک با یک آزمون تصویری دیگر همراه شماست. سوال ساده است: کدامیک از افراد حاضر در تصویر یک زن نیست؟ این سوال کوتاه و ساده ای است که آزمون شناخت مرد در میان زنان به دنبال آن است. شما با کمک این آزمون می توانید سطح مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را هم محک بزنید و هم افزایش دهید. در کنار این موضوع پر کردن اوقات فراغت مهمترین هدف این آزمون هاست. با آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

بنابریان شما می توانید توانایی و مهارت های فردی و شناختی خود را با معماهای تصویری که هر روز به صورت مرتب و منظم در حال انتشار است، بسنجید. آزمون شناخت مرد در میان زنان یکی از آزمون هایی است که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد از این آزمون ها برای دستیابی به آرامش نیز استفاده می کنند. چرا که برای رسیدن به پاسخ آزمون، شما باید به بهترین شکل ممکن آرامش خود را حفظ کرده و خستگی را کنار بگذارید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که دو نفر را به هم متصل می کند اما فقط یک نفر را لمس می کند!؟

آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان

برای انجام آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان شما 6 ثانیه زمان دارید. محدودیت زمانی این آزمون ها به افزایش سطح سختی این آزمون ها کمک زیادی می کند. پس حواس پرتی را کنار بگذارید و برای رمزگشایی آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان آماده شوید. به جزئیات توجه دقیق داشته باشید و تلاش کنید به دقت آرامش خود را حفظ کنید.

در تصویر آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان شما با یک صحنه فیلمبرداری روبرو هستید. چند زن در تصویر حضور دارند و بخشی از سکانس یک فیلم را بازی می کنند. به نظر می رسد همه افراد حاضر در تصویر خانم هستند. اما اگر خوب دقت کنید مردی هم در میان این زنان حضور دارد. او را شناسایی کنید.

با هم تصویر آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان را مرور می کنیم. برای پاسخگویی تنها 6 ثانیه فرصت  دارید.

شاید بپسندید:تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: حاصل عبارت 35 ÷ 5 × (4 + 9) = ؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که باید باز شود، اما قفل و کلیدی برای باز شدن آن نیست!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان

آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان بسیار ساده به نظر می رسید، با این حال، تنها 31 درصد از شرکت کنندگان در فیس بوک، موفق به شناسایی زن حاضر در تصویر در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای شدند. اگر شما هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید به بالا برگشته و زمان بیشتری را صرف دیدن جزئیات تصویر بکنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد 800 را میان کلمات BOO پیدا کنید!

.

.

 

.

 

 

 

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان: زن سمت چپ یک مرد است. به قاب عکسی که در تصویر دیده می شود دقت کنید. این مرد در کنار همسر خود دیده می شود.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین بین اعداد 608 پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری شناخت مرد بین زنان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پرنده میان شاخه های مملو از برف،اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  609 را بین 909 ها پیدا کنید! | فقط 10 درصد افراد موفق می شوند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

معما: گربه ای در یک اتاق شش گوش خوابیده، این گربه چند زاویه می بیند!؟

با شناسایی اردک و جوجه هایش، ثابت کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

 با دلیل بگو که چه کسی مرد تصویر را مسموم کرده است!؟

آزمون دقت ذهن: کدام قلب ها با بقیه فرق داره !؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا