;
تفریح و سرگرمی

اگر 4 گوزن تصویر را در 10 ثانیه پیدا کردی، چشات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت بینایی با شناسایی گوزن ها: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود.

وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست. نجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با شناسایی گوزن ها با پیدا کردن چهار گوزن در میان جنگل می توان به بهترین شکل مغز  را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با شناسایی گوزن ها همراه باشید.

انجام منظم این تمرین به ما کمک می کند تا فعالیت های مغزی خود را افزایش دهیم. افزایش عملکرد مغزی، می تواند در افزایش توانائیهای شناختی ما همچون دقت، تمرکز و بینایی تأثیر مستقیم دارند. این آزمون ها به ما کمک می کنند که جزئیات را بیشتر مورد توجه قرار دهیم. توجه به جزئیات بسیار مهم است. شما باید چشمان خود را برای یافتن تفاوت های کوچک در رنگ ها یا اشکال آموزش دهید که به شما در تکمیل تصویر کمک می کند. به این ترتیب در بلند مدت، شما جزئی بین، متمرکزتر و دقیق تر خواهید شد.

شاید بپسندید: قدرت تمرکز و بینایی ات رو با پیدا کردن 16 اسب تصویر ارزیابی کنید!

تست قدرت بینایی با شناسایی گوزن ها

گوزن به اعضای خانوادهٔ گوزنان (Cervidae) در راستهٔ جفت‌سمان گفته می‌شود. آن‌ها حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیون سال پیش از گاوسانان جدا شدند و اکنون حداقل ۹۰ گونه زنده از آن‌ها در نقاط مختلف دنیا زندگی می‌کنند. جنس نر تمام گونه‌های گوزن به جز گوزن آبی شاخ دارد اما در بیشتر گونه‌ها به جز گوزن شمالی جنس ماده شاخ ندارد. شاخ گوزن‌ها تفاوت مهمی با سایر جانوران شاخ‌دار مثل گاوسانان و کرگدن‌ها دارد. شاخ آن‌ها دائمی نیست و هر سال می‌افتد و به جایش شاخ جدیدی می‌روید.

این تصویر در جنگلی پوشیده از برف گرفته شده است. در این تصویر هر کسی می تواند یک گوزن را بلافاصله در تصویر شناسایی کند. اما اگر توانستید در یک دید تمام گوزن ها را شناسایی کنید، باید گفت که شما به تمام معنا تیز بین هستید! با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در آزمونی که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 14 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه تمام گوزن ها را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست.

شاید بپسندید:با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر معلم و دانش آموز، توانائی هات رو ارزیابی کن!

تست قدرت بینایی با شناسایی گوزن ها

شاید بپسندید:چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

.

.

.

شاید بپسندید: نابغه ها در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر کودک می شوند!

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان کوتاه تاریخی ماست و خیار ناصرالدین شاهی!

پاسخ تست قدرت بینایی با گوزن

گوزن های زیبای ما دقیقا در اینجا هستند. آنها به خوبی توانسته اند خود را در میان جنگل پنهان کنند. یکی از گوزن ها بدنش در تصویر دیده می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مغز خر خوردن !

تست بینایی با شناسایی گوزن ها

اگر شخصیت های فانتزی حیوان دیزنی انسان بودند!| این ها خودشون یه شخصیت کارتونی جدید شدند!

استتار چیست؟

مشاهدهٔ استتار حیوانات در طبیعت همیشه برای انسان‌ها جذاب بوده است. حیوانات و جاوران مختلف طی صدها هزار سال با این شیوه توانسته‌اند خود از تهدید دشمنان حفظ کرده و امنیت را تجربه کنند.

لغت استتار به معنای «پوشیده و پنهان بودن» است. چنان‌که دیده‌ایم اهل ادبیات از «پیامِ مستتر در جمله» حرف می‌زنند. برخی خانواده‌ها هم نام دختران خود را مستوره می‌گذارند که به همین معنا اشاره دارد. اعراب امروزی از اصطلاح «سُتره» تقریباً معادل «پوشاک» استفاده می‌کنند (پوشاک = همهٔ ابزارهایی که ما برای پوشاندن بدن خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم).

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کینه شتری : کینه شتری از کجا آمده!؟

استتار در طبیعت

در زبان انگلیسی هم برای استتار از واژهٔ  Camouflage استفاده می‌‌کنند که ظاهراً ریشهٔ فرانسوی دارد و در گذشته برای توصیف دزدانی به کار می‌رفته که با لباس مبدّل سعی می‌کرده‌اند هویت خود را پنهان کنند.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

امیدوارم ازتست قدرت بینایی با شناسایی گوزن ها امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: خوش بین هستی یا بدبین!؟ اگه مطمئن نیستی فقط یکی از تصاویر روخانه را انتخاب کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

بینایی ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه چهره دوم و مخفی تصویر را پیدا می کنی!

چیستان: نام یک سیاره است که سه حرف اول آن در بدن انسان وجود دارد!؟

فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

 اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 9 =

دکمه بازگشت به بالا