;
تفریح و سرگرمی

باهوشا جواب بدن: با توجه به 3 عبارت اول، عبارت 44= ؟ چی میشه!؟

سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی : باید بدانید که چالش های ریاضی در اوقات فراغت می تواند مغز را فعال نگه دارد. آزمون های استعداد ریاضی معمولاً در آزمون های رقابتی و آزمون های هوش استفاده می شود. آنها به شما این امکان را می دهند که منطق و سرعت تفکر خود را ارزیابی کنید تا قدرت منطقی و هوش خود را آزموده و یا تأیید کنید. با کمک سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی می توانید مهارت های خود را بسنجید. پس با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی همراه باشید.

آزمون امروز شامل حل یک معادله بر اساس دنباله ای از عملیات است که قبلا نیز نمونه هایی از آن در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده بود. برای موفقیت در این آزمون ها، باید دانش پایه خود را در ریاضیات در نظر بگیرید، اما باید بتوانید به مسئله ای که باید حل شود رویکرد جانبی نیز داشته باشید. آیا فکر می کنید می توانید سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی را انجام دهید؟ اگر 11=5 و 22=20 و 33=45 شود معادله 44=؟ چند می شود!؟

شاید بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه تو یه نگاه حرف O را بین Q ها پیدا می کنی!

سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی

اگر آماده هستید، دنباله معادلات ارائه شده در تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید. با توجه به منطق شما و منطقی که در این سریال استفاده می شود، 23 به اضافه 30 چند باید باشد؟ برای پاسخ به این سوال 30 ثانیه فرصت دارید. مشکل را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و عجله نکنید.

تست‌های IQ ما به شما این امکان را می‌دهند که در عین تحریک مغزتان، سرگرم شوید و آرامش داشته باشید. به عبارت دیگر، این یک راه سرگرم کننده برای فعال نگه داشتن مغز است. برای تکمیل مجموعه چالش‌های امروز خود در انجام سایر چالش‌های مغزی در سایت ما تردید نکنید. به خاطر داشته باشید که این تمرینات ذهنی کوچک توانایی شما را برای حل مشکلات و تقویت هوش شما افزایش می دهد.

شاید بپسندید: داستان کوتاه نادان پولدار و دانای بی پول!

سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی

شاید بپسندید: حکایت مادر شوهر و عروس خل و چل | رازی که نباید فاش می شد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  حکایت ابراهیم گاوچران و همسرانش | داستان حاکمی که عاشق زیبایی همسر ابراهیم گاوچران شد!

 

 

 

 

.

شاید بپسندید:آزمون قدرت بینایی : کرم کجاست!؟

پاسخ سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی

وقت آن است که نتیجه چالش امروز را بدانید. بنابراین، آیا شما یکی از افراد کمیاب هستید که این معمای ریاضی را در چند ده ثانیه حل کرده اید؟ برای اطلاع از این موضوع، از شما دعوت می کنیم تا پاسخ خود به این مشکل را در زیر بررسی کنید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: گلی که با بقیه فرق داره رو پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در 10 ثانیه مجموع ارزش عددی مرغ، ماهی و خرگوش را پیدا کنید!

راه حل آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی: پاسخ عدد 80 است.

برای به دست آوردن این نتیجه باید این روند دنبال شود:

هر رقم از جمله اول را بین آنها ضرب کنید و سپس در 5 به صورت زیر ضرب کنید:

11 = 1x1x5 = 5

به همین ترتیب،

22 = 2x2x5 = 20

 33=3x3x5 = 45

بنابراین

44 = 4x4x5 = 80.

بنابراین پاسخی که باید یافت 80 بود.

به شما تبریک می گویم اگر توانستید این معمای ریاضی را در کمتر از 30 ثانیه حل کنید. موفقیت شما به این معناست که سرعت تحلیل خوب و منطق غیرقابل انکاری دارید.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو که کدام زن باردار است!؟

جواب سوال ریاضی با محاسبه معادله چالشی

امیدوارم از آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت دید: خرس قهوه ای را در میان گوزن های شمالی پیدا کن!

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:گاوچران کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بیشتر بخوانید: حکایت شنیدنی مرد گدا در بازار | داستان گدایی که ساکنان یک شهر را اُسکول کرد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 4+4=16، 5+5=20 و 6+6=24 باشد 7+7=؟ چند می شود؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: ریاضی‌ات خوب باشه در کمتر از 10 ثانیه ارزش عددی خانه، گربه و سگ را پیدا می کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اگه تفاوت دو تصویر مادر و کودک را پیدا کردی، حتماً بخاطر دقت بالات اسپند دود کن!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت جالب دختری که به تنهائی از پس چهل دزد برآمد!

یک از کلاهها را انتخاب کن تا بگم که در برابر شرایط زود تغییر می کنی یا خیر!؟

تفاوت های دو تصویر سلف غذاخوری را در 10 ثانیه پیدا کن| بسیاری از افراد موفق نشدند!

تست قدرت دید: آیا می توانید 3 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =

دکمه بازگشت به بالا