;
تفریح و سرگرمی

کودک شگفت انگیر را شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز : علاقمندان به حل سوالات معمایی تصویری در فضای اینترنت روز به روز در حال افزایش هستند. در دوران کودکی آن زمان که رسانه های اجتماعی فراگیر نبودند نیز معماهای تصویری که بر روی کاغذ چاپ می شدند، به خوبی ذهن و فکر ما را مشغول می کردند.

این روزها با رشد فناوری و گسترش شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری این گونه سوالات و معماها آسانتر شده است. دسترسی سریع و شما می توانید به انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات هوش و … دسترسی داشته باشید. بازی های فکری علیرغم درگیر کردن ذهن، می تواند آن را ارام هم بکند. ضمن اینکه در رشد و توسعه توانائیهای شناختی افراد نقش قابل توجه ای دارند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز همراه باشید. تلاش کنید که این سوال تصویری را در کمتر از 5 ثانیه پاسخ دهید.

شاید بپسندید: اگه تفاوت عددی در میان اعداد 890 را در 5 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!؟

آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز

برای ارئه پاسخ به این سوال و سوالات مشابه، شما باید به دنبال شواهد تصویری باشید. لازمه این کار دقت کافی به تصویر است. سپس از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (5 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز به مانند دیگر آزمون ها چالش برانگیز می شود.

تئو، گائل و مایکل سه کوچولویی هستند که در تصویر و در یک مهد کودک در جال بازی دیده می شوند. همه چیز نرمال به نظر می رسد، اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودک با کاری که انجام داده می تواند سبب تعجب شما شود. او دارای قدرت شگفت انگیز و فوق العاده است. به نظر شما کودک دارای قدرت شگفت انگیز است. آیا می توانید تشخیص دهید کیست؟

همیشه مانند یک نابغه فکر کنید تا بتوانید پاسخ این تست تصویری را حدس بزنید و سپس بتوانید دوستان خود را به چالش بکشید. برایارائه پاسخ لازم است که شما از تمام حواس پنج گانه خود استفاده کنید. فراموش نکنید که برای حل آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز تنها 5 ثانیه فرصت دارید. با هم عکس را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: با پیدا کردن وزن هر حیوان، مجموع وزنی 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل کینه شتری داشتن | کینه شتری از کجا آمده!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

پاسخ آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز

امیدوارم پاسخ آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز را پیدا کرده باشید. برای انجام این تست تنها کافی است که به جزئیات دقت کند. آیا کودک دارای قدرت شگفت انگیز را شناسایی کردید. اگر ناکنون در یافتن پاسخ عاجز هستید می توانید به بالا برگشته و برای 5 ثانیه دیگه به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: تفاوت های دو تصویر کبوتر بامزه را در 10 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

شاید بپسندید:فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 0+5=8 را تصحیح کند!

پاسخ آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز: سازنده این سوال تصویری معتقد است که 90 درصد افراد بلافاصله پسرک سمت راستی را دارای قدرت شگفت انگیز می دانند. از نظر این افراد کودک توانسته گهواره را از جایش تکان دهد. در صورتی که او تنها تلاش داردی عروسک خود را از زیر  پایه گهواره خارج کند. اما اگر به کودک سمت چپ نگاه کنید متوجه یک مسئله غیر عادی خواهید شد. او بر روی زمین ننشسته است و چند سانتی متری بر روی هوا قرار گرفته است. احتمالا این ازمون برای شما بسیار راحت بود. ما در مجله خبری چشمک آزمون های بیشتری را در اختیارتان قرار می دهیم.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن یک مادر بی مسئولیت و بی خیال است!؟

پاسخ آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز

امیدوارم از آزمون شناسایی کودک شگفت انگیز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدومیکی از مسافرا مشکوک میزنه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

تست قدرت دید: فقط کسایی که چشم عقابی دارند، می‌تونند پلنگ برفی را پیدا کنند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: 3 تفاوت تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!؟

اگه خدای ریاضیاتی در 9 ثانیه ارزش عددی پروانه صورتی را پیدا کن!

داستان ضرب المثل تو بِدَم، بمیر و بِدَم!

آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر کودکان در حال بازی را پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا