;
فیلم و سریال

چهره متفاوت شبنم قربانی “بازیگر سریال طوبی” به همراه شوهر و بچه هاش بیرون سریال+عکس و بیوگرافی

شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۸ بازیگر سینما و تلویزیون است. مدتی است که نامش به دلیل بازی درخشانش در سریال طوبی بر سر زبان ها افتاده است. بسیاری علاقمندند که در مورد زندگی شخصی شبنم قربانی و همسرش امیر شکاری بدانند .

او فعالیتش را از ۲۸ سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲ با بازی در مجموعهٔ عشق کوفی به شهرت رسید. قربانی در همین سال برای بازی در مجنون برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی شبنم قربانی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

عکس های جدید شبنم قربانی

 

 

 

شبنم قربانی

 

بیوگرافی شبنم قربانی

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در ملکه گدایان در تاریخ 19 تیر ماه سال 1368 متولد شد. درباره خانواده شبنم قربانی اطلاعات چندانی در دسترس نیست و او در صفحه رسمی اش تصویری مربوط به پدر و مادر یا خواهر و برادرش منتشر نکرده است.

ازدواج و همسر شبنم قربانی

شبنم قربانی متاهل است و در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرد.شبنم قربانی و همسرش صاحب دو فرزند هستند که در ادامه تصویر شبنم قربانی و همسر و فرزندانش را می بینید. فرزند اول شبنم قربانی دختر و فرزند دوم او پسر است. بارداری شبنم قربانی برای تولد فرزند دومش بعد از بازی در سریال ملکه گدایان و شهرت او سپری شد که در آن زمان به واسطه بازی او در این سریال، کاربران علاقه بیشتری به دنبال کردن زندگی شخصی این بازیگر زن ایرانی داشتند.

 

شبنم قربانی

شروع بازیگری شبنم قربانی

اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در تلویزیون با سریال لحظه گرگ و میش رقم خورد. او همچون بازیگران دیگر پیش از این تجربه بازیگری در تئاتر را کسب کرده بود اما گرگ و میش اولین حضور او در مقابل دوربین تلویزیون بود. بعد از سریال لحظه گرگ و میش، خیلی زود با بازی در سریال ملکه گدایان در نمایش خانگی به شهرت رسید.

فیلم‌های شبنم قربانی

برای آنکه بدانید شبنم قربانی در چه فیلم‌هایی بازی کرده است نگاه مختصری خواهیم داشت به فیلم و سریال‌های برتر خانم بازیگر.

در سریال طوبی

داستان سریال «طوبی» از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ می‌گذرد و با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است. داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی تا … .

سریال «طوبی» از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند. این سریال ۵۰ قسمتی با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی تهیه شده است.

شبنم قربانی در لحظه گرگ و میش

مهندس طناز حریرچی لحظه گرگ و میش شبنم قربانی بود که در اولین تجربه بازیگری خود به خوبی از پس آن برآمد. سریالی که و را در کنار چهره‌هایی همچون فاطمه گودرزی، مرحوم حسام محمودی، المیرا دهقانی و شهره سلطانی به مخاطب معرفی کرد. گرگ و میش جزو اولین سریال های شبنم قربانی بود که توانست با بازی موفق در آن، خود را به دنیای بازیگری معرفی کند.

اولین برف

شبنم قربانی و شهاب حسینی در فیلم اولین برف همبازی بودند؛ فیلمی که یکی از تجربه‌های فراموش نشدنی شبنم قربانی به واسطه بازی در کنار شهاب حسینی بود.

شبنم قربانی در ملکه گدایان

اولین تجربه بازی در نمایش خانگی برای خانم بازیگر با نقش سارا در سریال ملکه گدایان رقم خورد. نقشی که به کارگردانی حسین سهیلی زاده به خوبی دیده شد و او را در کنار چهره‌هایی همچون پانته‌آ بهرام، باران کوثری، رویا نو نهالی، فرزاد فرزین و محمدرضا غفاری به یکی از بازیگران محبوب تبدیل کرد.

شبنم قربانی در فیلم سینمایی مرد بازنده

شبنم قربانی با فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان تجربه ایفای نقش در کنار ستارگانی همچون جواد عزتی، آناهیتا درگاهی، سجاد بابایی، مجید نوروزی و امیر دژاکام را به دست آورد.

 

شبنم قربانی در عشق کوفی

بازی متفاوت خانم بازیگر در عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور او را بیش از پیش به شهرت رساند. سریال عشق کوفی کار موفقی بود با حضور بازیگرانی همچون لعیا زنگنه، سوگل طهماسبی، نادر سلیمانی، سید جواد هاشمی، ثریا قاسمی و مریم کاویانی.

فیلم های سینمایی شبنم قربانی
  • کویر امروز:حامی رمضان، 1398
  • اولین برف :حامی رمضان، 1399
  • مرد بازنده:محمد حسین مهدویان، 1400
  • تمساح خونی:جواد عزتی، 1402
  • مجنون:مهدی شاه محمدی،1402
  • سال گربه:مصطفی تقی زاده، 1402

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا