;
سینمافرهنگ و هنر

پشت پرده عکس جنجالی لیلا اوتادی فاش شد

عکس ترسناک لیلا اوتادی: چندی پیش تصاویری از لیلا اوتادی با ماری غول پیکر دور گردنش منتشر شد که مخاطبان را میخکوب کرد. خانم بازیگر با انتشار ویدیویی از انداختن مار بر گردنش عنوان نموده بود که با بزرگترین فوبیای زندگی اش روبرو شده و توانسته با مارها و ایگوانا ارتباط برقرار نماید. ویدیو لیلا اوتادی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و برخی کاربران این ویدیو را مربوط به برنامه جدید او دانستند و برخی دیگر مخالف این نظر بودند. با این مطلب فرهنگ و هنر همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شیدا یوسفی “مرجان نون خ” با تیپ و استایل جدید در حاشیه اکران یادگار جنوب+عکس

لیلا اوتادی به تازگی استوری را در صفحه خود به همراه ملیکا زارعی منتشر کرد و نوشت:

یادش بخیر

چه روزای خوبی بود ضبط برنامه و چه زود گذشت

لیلا اوتادی در کنار خاله شادونه در پشت صحنه

استوری لیلا اوتادی همراه ملیکا زارعی خبر از ساخت برنامه‌‌ای جدید با همکاری هم داد و به ماجرای مار روی دوش لیلا اوتادی پایان داد. هنوز اطلاعاتی درباره برنامه و زمان پخشش ارائه نشده است.

عکس ترسناک لیلا اوتادی

درباره لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرك معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز كرد. لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد. فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد. لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد. سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

بیشتر بخوانید: تغییر 180 درجه‌ای چهره ونوس کانلی بازیگر “سریال بیگانه‌ای با من است” پس از 4 سال+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا