;
دنیای مد

بهترین جنس رنگ مو و اکسیدان برای موهای سفید

رنگ مو و اکسیدان برای موهای سفید: رویش موی سفید با افزایش سن یک مسئله طبیعی است البته عوامل دیگری مانند ژنتیک، استرس، شرایط پزشکی، سیگار کشیدن و تغذیه نامناسب هم روی سفید شدن موها تاثیرگذارند. بسیاری از خانم ها با افزایش سن و سفیدی شدن موها، تصمیم به رنگ کردن موهای خود می گیرند تا زیباتر و جوانتر دیده شوند. انتخاب رنگ مناسب برای رنگ کردن موهای سفید آسان نیست زیرا انتخاب نادرست رنگ مو و اکسیدان منجر به رنگ نگرفتن موهای سفید می شود. در این مطلب بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک در مجموعه دنیای مد به سوال پرتکرار بسیاری از خانم ها درباره بهترین جنس رنگ مو و اکسیدان برای موهای سفید پاسخ گفته ایم.

بیشتر بخوانید: فرمول انتخاب رنگ هایلایت مو مناسب چهره

بهترین جنس رنگ مو برای موهای سفید چه ویژگی دارد؟

در بازار رنگ موهای زیادی برای رنگ کردن موی سفید وجود دارند، انتخاب بهترین مارک رنگ مو برای موهای سفید بستگی به نیازها و ویژگی‌های موی شما دارد. اگر موهای سفیدتان خشک و شکننده است، رنگ مویی را انتخاب نمایید که بدون آمونیاک و تهیه شده از مواد طبیعی مانند روغن آرگان و روغن هسته انگور باشد.

رنگ موهای تهیه شده با مواد طبیعی تقویت کننده مانند روغن فندق و عصاره‌های گیاهی مانند سبوس برنج، جنسینگ و الوئه ورا از بهترین رنگ موها برای موهای سفید شناخته می‌شوند.

 احتمالا بپسندید: آموزشی بسیار ساده برای برداشتن ابرو در خانه

 

رنگ مو و اکسیدان برای موهای سفید

از چه اکسیدانی برای رنگ کردن موی سفید استفاده کنیم؟

اگر موهای شما ضخیم و مقاوم است، از از اکسیدان 6% استفاده نکنید بلکه برای پوشانندگی بهتر و نفوذ بیشتر مواد در مو از از اکسیدان 9% استفاده نمایید.اگر موهایتان معمولی است و تار موهای شما نازک است، بهتر است از اکسیدان 6% استفاده شود.

رنگ موی مناسب برای پوشش بهتر موهای سفید

برای پوشش بهتر موهای سفید از رنگ موهایی که دارای سایه طبیعی با تناژ گرم هستند، استفاده کنید. رنگ های شکلاتی، بلوطی، ماهگونی و … بهترین گزینه ها هستند. همچنین رنگ‌های طبیعی با تناژ گرم و سری N، می‌توانند موهای سفید را به طور کامل بپوشانند و در بیشتر مواقع گزینه مناسب‌تری برای همه افراد هستند.

اگر موهایتان زیاد سفید نشده و چندین تار موی سفید داریدف از رنگ موی نیمه دائمی استفاده کنید، رنگ موی نیمه دائمی اجازه می دهد تا رنگ موی طبیعی شما به همان شکلی که هست باقی بماند.

بیشتر بخوانید: روش استفاده از رنگ مو فانتزی + نکات مهم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =

دکمه بازگشت به بالا