;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: آیا پسرک، واقعاً مادرش را پیدا کرده یا توهم زده!؟

تست هوش با شناسایی واقعیت: به نظر شما چه کسی در این تصویر ممکن است دروغ بگوید؟ زن یا کودک!  باید بدانید که بسیاری از اشتراک کنندگان در این آزمون تصویری دچار اشتباه شده اند و نتوانستند در زمان تعیین شده 4 ثانیه ای آن را رمزگشایی کنند. آیا شما جرأت دارید تا در آزمون شرکت کنید. در صورتی که احساس می کنید دارای هوش کافی و توانائی های بالای شناختی هستید، می توانید در آزمون هوش شناخت دروغگو شرکت کرده و این مشئله را اثبات کنید. پس با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی واقعیت همراه باشید.

باید بدانید که مجله خبری چشمک در بخش تفریح و سرگرمی به صورت مستمر، مرتب و روزانه اقدام به انتشار جدیدترین و در عین حال چالشی ترین معماهای تصویری می کند. شما با کمک این معماها هم سرگرم می شوید و هم اینکه می توانید لحظات شاد و خوشی را در کنار خانواده سپری کرده، زمینه ورزش مغز خود را فراهم کنید. مغز نیز همچون جسم برای حفظ سلامت خود، نیاز به ورزش دارد. پس با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی واقعیت همراه باشید.

شاید بپسندید:در 5 ثانیه چند اسب در تصویر را شناسایی کردید!؟

تست هوش با شناسایی واقعیت

در ماه‌های اخیر هزاران نفر به دنبال جالب‌ترین و دشوارترین معماهای تصویری برای حل تنها در چند ثانیه بوده‌اند. به همین دلیل مجله خبری چشمک تست هوش با شناسایی واقعیت را به شما تقدیم می کند که تنها نوابغ واقعی توانسته اند در کمترین زمان ممکن بر آن غلبه کنند. آیا جرات دارید در تست هوش با شناسایی واقعیت شرکت کنید؟

در این تمرین ذهنی جدید شما می توانید یک زن را مشاهده کنید در حال گفتگو و دور کردن کودک از خود است. کودک با گریه به زن نزدیک شده و می گوید که او مادرش است. اما زن مدعی است که این کودک فرزند او نیست. به نظر شما کدامیک از این دو راست می گویند؟ با کمک نشانه ها این موضوع را شناسایی کنید. این آزمون ساخته می شوند که قوای سناختی شما همچون تیزبینی، دقت و تمرکز شما را افزایش دهند. لذا گاهی هیچ دلیل منطقی ممکن است در پشت سوالات معمایی نباشد. اگر حاضر باشید تصویر را با هم مرور می کنیم. یادتان باشد که فقط 4 ثانیه فرصت دارید.

بیشتر بخوانید: داستان دو ماهیگیر | فرصت ها را دریابید که مثل ابر بهار در گذر است!

تست هوش با شناسایی واقعیت

شاید بپسندید: چیستان | کدام شهر ایران است که سه حرف اول آن را در باران استفاده می‌کنند!؟

.

.

.

 

 

.

.

پاسخ تست هوش با شناسایی واقعیت

در صورت عدم دستیابی به پاسخ پاسخ تست هوش با شناسایی واقعیت، ما در پایان مطلب پاسخ را برای شما روشن می کنیم. اما شما برای تمرین بیشتر مغزتان و رسیدن به پاسخ، تمرین جدید و تلاش دوم خود برای رمزگشایی را شروع کنید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت دروغگو: کودک راست می گوید. به رنگ پوست، موها و چشمان کودک و مادر دقت کنید. هر دو شبیه هم هستند. زن به دلایل نامعلوم در حال کتمان این مسئله است.

شاید بپسندید: حکایتی از برکت مال حلال: رازهایی از رزق حلال که مرد فقیر را به اوج ثروت رساند!

تست با شناسایی واقعیت

امیدوارم از تست هوش با شناسایی واقعیت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: عدد 8 را بین حروف انگلیسی B پیدا کنید! | خیلی ها موفق نشدند!

چیستان | نام واحد پولی کشوری است که اگر یک حرف به اولش اضافه کنیم نام پایتختی می شود!

کدامیک از افراد تصویر، نوازنده نیست و داره ادای نوازنده ها را در میاره!؟

آزمون ریاضی: حاصل عبارت 35 ÷ 5 × (4 + 9) = ؟ چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا