;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: کدام چهره را انتخاب می کنید!؟

تست شخصیت با انتخاب چهره: دریابید که انتخاب شما از بین این 5 چهره چه چیزی را در موردتان نشان می دهد! تست‌های شخصیت ابزارهای روان‌شناختی هستند که برای آشکار کردن جنبه‌های فردیت طراحی شده‌اند. تست شخصیت با انتخاب چهره، آزمونی است که شامل چهره‌ها می‌شود و درون‌بینی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که درک ما از خودمان را از طریق انتخاب چهره ها منعکس می‌کند. این روش غنای شخصیت و ویژگی های پنهان ما را آشکار می کند. با تست شخصیت با انتخاب چهره همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن تظاهر می کند که آدم ثروتمندی است!؟

تست شخصیت با انتخاب چهره

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

شاید بپسندید: چیستان | نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!؟

تست شخصیت با انتخاب چهره

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تفسیر تست شخصیت با انتخاب چهره

اکنون که انتخاب خود را از میان چهره ها داشته اید، بهتر است بخش تفاسیر را مطالعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

تست شخصیت با انتخاب چهره

تصویر 1

اگر تصویر اول را انتخاب کردید، احتمالاً فردی هستید که برای اصالت و صداقت ارزش قائل هستید. شما تمایل دارید چیزها را آنطور که هستند ببینید و تصور شما از خودتان فردی ناآرام است.افرادی مانند شما اغلب رویکرد مستقیم به زندگی را ترجیح می دهند و از ناگفته ها و تظاهر اجتناب می کنند. شما حس عمیقی از واقعیت دارید و اطرافیانتان از صداقت خلع سلاح شما قدردانی می کنند.

با این حال، گاهی اوقات می توان همین ویژگی را به عنوان سخت گیری تلقی کرد، اما این فقط به این دلیل است که شما در بیان آنچه فکر می کنید خوب نیستید.

تصویر 2

کسانی که با تصویر دوم همذات پنداری می کنند، افرادی هستند که حس درونی عمیقی دارند. آرامش را در تنهایی و سکوت می یابید که به شما امکان می دهد افکار و احساسات خود را بدون حواس پرتی کشف کنید.

توانایی شما در ارتباط با دنیای درونی شما می تواند به خلاقیت یا شهود بزرگ منجر شود. مردم اغلب شما را به عنوان یک انسان پیچیده تصور می کنند، اما این فقط به این دلیل است که شما با دقت انتخاب می کنید که چه زمانی و چگونه درونی ترین افکار خود را به اشتراک بگذارید. ماهیت متفکر شما دارایی است که تصمیمات شما را هدایت می کند و درک شما از زندگی را غنی می کند.

تصویر 3

انتخاب تصویر شماره سه نشان می دهد که شما روحی واقعا مستقل و اصیل دارید. شما از متفاوت بودن نمی ترسید و فردگرایی شما در مرکز شخصیت شما قرار دارد. مردم مجذوب منحصر به فرد بودن شما و توانایی شما در خارج شدن از هنجارهای ثابت شده هستند. شما در زیر سوال بردن قراردادها تردید ندارید و اغلب به عنوان یک پیشگام در ایده ها یا سبک زندگی خود دیده می شوید.

با این حال، این جستجوی مداوم برای اصالت گاهی اوقات می‌تواند شما را از دیگرانی جدا کند که ممکن است در کنار آمدن با ناسازگاری شما مشکل داشته باشند.

تصویر 4

اگر تصویر چهار توجه شما را به خود جلب کرد، مطمئن باشید که همدلی و فداکاری به دیگران برای شما ارزش های اصلی است. شما تمایل دارید به راحتی خود را به جای دیگران قرار دهید، که شما را به یک دوست وفادار و پشتیبانی ارزشمند در مواقع سخت تبدیل می کند. افراد دارای این ویژگی شخصیتی اغلب کسانی هستند که می‌توان روی آنها حساب کرد که بدون قضاوت گوش می‌دهند و شانه‌ای آرامش‌بخش ارائه می‌کنند. با این حال، مراقب باشید که نیازهای خود را به نفع دیگران نادیده نگیرید.

 

امیدوارم از آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

با کمک این تست شخصیت، آنچه را که برای شاد بودن نیاز دارید را شناسایی کنید!

کدامیک از این سه نفر، صاحب سگی است که بیرون کتابخانه ست!؟

حکایت همسر ناسازگار: اعتماد بیش از حد مرد به همسرش عاقبت جانش را گرفت!

 با شناسایی اشتباه پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا