;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن تظاهر می کند که آدم ثروتمندی است!؟

آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر: با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر چندان ثروتمند نیست، اما تظاهر می کند که از اوضاع مالی خوبی برخوردار است. به قول نویسنده و طراح اصلی آزمون پیدا کردن زن متظاهر تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند این معمای تصویریی را حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر مجله خبری چشمک را در 3 ثانیه حل کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند تیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان | نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!؟

آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر

محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این معماها و سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که 79 درصد از اشتراک کنندگان در آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

قبل از شروع به رمزگشایی آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید این آزمون را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم در تصویر شما دو زن را مشاهده می کنید که یکی از آنها تمکن مالی چندان خوبی ندارد، اما تلاش می کند که تظاهر کند ثروتمند است. شما باید او را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر را مرور می کنیم. یادتان باشد که فقط 3 ثانیه برای انجام آزمون فرصت دارید.

شاید بپسندید:  اگه اشتباه این عکس تاریخی را پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید آزمون پیدا کردن زن متظاهر را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را  برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر: زنی که تظاهر به ثروتمند بودن می کند، زنی است که در سمت راست تصویر قرار دارد. او یک کیف در دست دارد که مشخص است نمونه اصلی نیست و تقلبی است! او یک کپی از یک مارک کیف گران قیمت را خریداری کرده است. از شکل مارک اشتباه این برند نیز مشخص است.

شاید بپسندید:با کمک این تست شخصیت، آنچه را که برای شاد بودن نیاز دارید را شناسایی کنید!

آزمون با پیدا کردن زن متظاهر

امیدوارم از آزمون تصویری با پیدا کردن زن متظاهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کدامیک از این سه نفر، صاحب سگی است که بیرون کتابخانه ست!؟

حکایت همسر ناسازگار: اعتماد بیش از حد مرد به همسرش عاقبت جانش را گرفت!

 با شناسایی اشتباه پارک، اثبات کنید که نبوغ و هوش بالایی دارید!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن، همسر واقعی آقای داماد است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا