;
فیلم و سریال

بیوگرافی یوسف صیادی، همسر و فرزندان که شباهت عجیبی به همدیگه دارند+عکس

بیوگرافی یوسف صیادی: یوسف صیادی متولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری و بازی و کارگردانی مجموعهٔ جنگ جوان در سال (۱۳۷۱) و مجموعه پرواز ۵۷ آغاز کرد و با حضور و بازی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز و پُرمخاطب ساعت خوش که در سال ۱۳۷۳ از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید به شهرت رسید.

در این مقاله بخش فرهنگ و هنر در بخش فیلم و سریال مجله خبری چشمک به بررسی زندگینامه، فعالیت‌های هنری و به طور کلی بیوگرافی یوسف صیادی پرداخته ایم.

عکس های جدید یوسف صیادی

 

 

 

 

 

بیوگرافی یوسف صیادی

بیوگرافی یوسف صیادی

پدر یوسف صیادی اهل روستای امیرنان طالقان و مادرش اهل رودبار هستند. وی متولد محله نازی‌آباد تهران می‌باشد. او فعالیت‌های هنری خود را ابتدا در زمینه نمایش کودکان آغاز کرد و با حضور در برنامه‌های طنز تلویزیونی در مقام کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر به ادامه آن پرداخت. او در فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشت.

او علاوه بر بازیگری، کارگردانی و طراحی صحنه و لباس نیز انجام می‌دهد. یوسف صیادی دیپلم گرافیک، فوق دیپلم کارگردانی، لیسانس بازیگری و فوق لیسانس روانشناسی دارد.

آقای صیادی متاهل است و همسرش مریم فلاح نام دارد. این زوج خوشبخت صاحب دو فرزند با نام‌های رها و پندار هستند. مریم فلاح نیز مدرک فوق لیسانس روانشناسی دارد.

آغاز فعالیت هنری یوسف صیادی

بازیگر نقش دایی در سریال طنز سه دونگ ماه رمضان مسیر هنری خود را با حضور در کلاس‌های فیلمسازی و عکاسی شروع با نمایش کودک رسماً آغاز کرد و مدتی بعد در برنامه‌های طنز تلویزیونی در جایگاه کارگردان تهیه کننده و بازیگر شناخته شد. آقای بازیگر تجربه فعالیت در جایگاه طراح صحنه و لباس برای فیلم اتانازی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی یوسف صیادی

اولین فیلم یوسف صیادی

اگر بخواهیم از قدیمی‌ترین تجربیات یوسف صیادی در دنیای فیلم و تلویزیون بگوییم باید به سال 1368 و ساخت فیلم کوتاه 8 میلیمتری یوسف در سن 20 سالگی اشاره کنیم. مجموعه جنگ جوان و پرواز 57 در دهه 70 آغاز دیده شدن هرچه بیشتر صیادی با کمک مهران مدیری بود و مجموعه ساعت خوش اوج شهرت این بازیگر.

خوانندگی یوسف صیادی

صیادی جزو بازیگرانی است که علاقه زیادی به موسیقی دارد و به دلیل همین علاقه ساز نواختن را تا حدودی آموخته است در برخی از برنامه‌ها مثل رئالیتی شو جوکر و برنامه اسکار مهران مدیری اشاره به این توانایی خود داشته است. یوسف صیادی گیتار می‌نوازد و سال‌ها پیش یک قطعه موسیقی نیز منتشر کرد.

فیلم‌های طنز یوسف صیادی

یوسف صیادی جزو بازیگرانی است که به دلیل هنرنمایی‌اش در فیلم و سریال‌های طنز بیشتر ما او را به عنوان یک بازیگر طنز پردرداز می‌شناسیم.

بیوگرافی یوسف صیادی

مروری بر فیلم های یوسف صیادی

در ادامه این بخش فیلم های شاخص یوسف تیموری را مرور می کنیم.

یوسف صیادی دکتر

یکی از کاراکترهای محبوبی که یوسف صیادی در شوخی کردم ایفا کرد و با استقبال بسیاری از سوی مخاطب روبرو شد، پزشک مشاوری بود که رفتار چندان متعادلی با تماس های بیمارانش نداشت. یوسف صیادی در نقش دکتر به خوبی نشان داد که میتواند در هر نقشی، طنازی خود را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد. صیادی در شوخی کردم نقش های دیگری را نیز ایفا کرد که در یکی از قسمت ها، نقش همسر الهه حصاری را بازی میکرد.

یوسف صیادی در معجزه پروین

معجزه پروین به کارگردانی محمدرضا ورزی کارگردان معمای شاه و سال‌های مشروطه درباره زندگی پروین اعتصامی شاعر نامدار معاصر است که زندگی او از دوران جوانی تا لحظه درگذشتش سرشار از اتفاقات است. یوسف صیادی در این فیلم که در چهل و دومین جشنواره فجر حضور دارد، کنار هنرمندانی چون مارال بنی آدم، آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی نیا، حسین پاکدل، محمد علی نجفی، امیرحسین صدیق، رامین ناصر نصیر و…به ایفای نقش پرداخته‌است.

یوسف صیادی در معمای شاه

معمای شاه سریالی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است که در آن یوسف صیادی نقش امیر مسعود وزیری را در کنار بازیگرانی چون سعید نیک‌پور، گوهر خیراندیش، نازنین فراهانی، جعفر دهقان، داریوش کاردان، حسین محب‌اهری، حدیث فولادوند، مهراوه شریفی‌نیا و…. بازی کرده است.

بیوگرافی یوسف صیادی

یوسف صیادی در جوکر

جوکر برنامه پر مخاطبی به کارگردانی احسان علیخانی که در ژانر خانوادگی و اجتماعی با هدف خنداندن مردم تهیه شده که در آن افراد سرشناسی به عنوان شرکت کننده با هم به رقابت می پردازند. یوسف صیادی، هومن برق نورد و امین حیایی سه شرکت کننده ای بودند که تا قسمت آخر جوکر حذف نشده و با یکدیگر رقابت می کردند اما جوکر تایم های بی نظیر، حرکات خنده دار و بامزه حامد آهنگی که در این فصل به عنوان جوکر انتخاب شده بود و همه شرکت کنندگان را می خنداند سبب حذف یوسف صیادی و به دنبال آن هومن برق نورد شد و به این ترتیب امین حیایی برنده فینال جوکر شد و تندیس جوکر را همراه جایزه نقدی یکصد میلیون تومانی دریافت نمود.

یوسف صیادی در نیسان آبی

سریال نیسان آبی 2 به کارگردانی سید مسعود اطیابی در ژانر خانوادگی و کمدی ساخته سال 1402 می‌باشدنیسان آبی دو با درون مایه ای طنز دنبال رو داستان سریال نیسان آبی یک از همان شب عروسی ممد چاخان می باشد، یوسف صیادی در نیسان آبی 2 نقش بازپرس را در کنار بازیگرانی چون حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا،غلامرضا نیکخواه، گیتی قاسمی، مه لقا باقری و…بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

دکمه بازگشت به بالا