;
سینمافرهنگ و هنر

ماجرای غیرتی شدن نوید پورفرج برای زنان ایرانی

نوید پورفرج:  نوید پورفرج بازیگر نقش بازپرس پرونده محسن شکوهی در فیلم سینمایی بی بدن در برنامه 35 میلیمتری فریدون جیرانی از انصراف در یک پروژه روسی به علت توهین به زنان ایرانی گفت. در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر صحبت های جالب نوید پورفرج در مورد رد پیشنهاد بازی در فیلم روسی را می خوانید.

بیشتر بخوانید: تغییر چهره آزاده زارعی در اکران فیلم پول و پارتی+عکس و بیوگرافی

ماجرای غیرتی شدن نوید پورفرج

نوید پورفرج بازیگر فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده در قسمت اول برنامه 35 میلیمتری با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی از پروژه روسی که به دلیل اهانت به زنان ایرانی آن را رد کرده چنین گفت:

یک پروژه‌ای به من خورده بود توی روسیه، تمام عوامل روس بودن اصلاً ایرانی توی کار وجود نداشت، من رو توی مغزهای کوچک زنگ زده دیده بودند و انتخابم کرده بودن.

با من تماس گرفتند و گفتند که فیلمبرداری توی دمشقه، توی مسکو و پاریس، که سه ماه کار میشه و با دستمزد یورو بسیار بالا، شاید اونا با خودشون فکر کردن که همین کافیه برای اینکه ما همین بازیگر رو بخوایم راضی کنیم تا بیاد باهامون کار کنه.

گفتم که نه واقعیتش تا فیلمنامه رو بهم ندین، من نخونم کاری نمی‌کنم، فیلمنامه کامل رو که گرفتم خوندم و فهمیدم که توی متن داره به زن‌های کشورمون توهین می‌کنه و میگفتن شما فکر نکن ایرانی هستی شما فکر کن مال فلان کشوری.

گفتم تو بازیگر ایرانی داری میاری، من نمی‌تونم برات مال یه کشور دیگه‌ای رو بازی کنم، پس بازیگر تو از همون کشور بیار…

شما توی این متن داری به این کشور و آدماش توهین می‌کنی، به زن‌های این مملکت داری توهین می‌کنی، چطوری من می‌تونم این کارو انجام بدم؟!

دستمزدی که اونا به من می‌دادن، هنوزم من اینجا اصلاً نمی‌خوام، نه کسی بهم پیشنهاد میده، ولی من این کار رو نکردم چون بسیار سریال بزرگی بود و نقش خیلی عجیبی هم داشتن پیشنهاد می‌دادن ولی گفتم این پول حلال نیست واقعا…

نوید پورفرج

سن و اصالت نوید پورفرج

نوید پورفرج بازیگر نقش بازپرس در فیلم سینمایی بی بدن متولد سال 1367 در کرمانشاه است. نوید پورفرج مجرد است و ازدواج نکرده است.

فیلم های نوید پورفرج

پورفرج در آثاری چون گوزن‌های اتوبان، بی بدن، زالاوا، مغزهای کوچک زنگ زده، دیوار، مغز استخوان، مادرانه و… بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: فرامرز قریبیان 83 ساله در کنار همسر باکلاس و خوش تیپش+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 20 =

دکمه بازگشت به بالا