;
تفریح و سرگرمی

یک چشم تیزبین می تواند حیوانات مخفی تصویر را در یک نگاه شناسایی کرد!

آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان : این تست یا چالش تصویری نیازمند قدرت دید و تمرکز بسیار بالاست. آمارها نشان می دهد که تنها کسانی که از تمرکز بالایی برخوردار بوده اند، موفق به یافتن 7 حیوان نشان داده شده در تصویر شدند. بر همین اساس مجله خبری چشمک آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان را برای شما آماده کرده است تا شما نیز میزان دقت و تمرکز خود را محک زده و آزمایش کنید. به عبارت دیگر توانائیهای شناختی خود را در تلاش برای یافتن 7 حیوانی که در تصویر حضور دارند را امتحان کنید.

با دقت به تصویر نگاه کنید و سعی کنید تمام اهداف را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید. حتی برخی از کاربران معتقدند که آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان، علاوه بر دقت و تمرکز، نیازمند هوش بالایی است تا همه حیوانات در تصویر شناسایی شوند! پس با آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان همراه شده و توانائیهای شناختی خودتان را ارزیابی کنید.

شاید بپسندید: چیستان | نام سدی است که اگر یک حرفش را برداریم، می‌توانیم آن را بخوریم!؟

آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان

برای این نوع چالش، نکته کلیدی این است که به تصویری که در زیر به شما نشان خواهیم داد با دقت نگاه کنید. به هر قسمت از تصویر آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان با دقت نگاه کنید و جزئیات را بررسی کنید. جزئی ترین چیزها می تواند شما را برای حل این چالش کمک کند.

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، فقط 8 ثانیه فرصت خواهید داشت تا تمام حیواناتی که در تصویر آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان، حضور دارند را شناسایی کنید. اما مطمئن باشید که یافتن تمام حیوان ها در این زمان کم، برای چشمان عادی ممکن نیست. مجله خبری چشمک تصویر زیر را برای شما به اشتراک گذاشته است. با دقت به تصویر آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید: تست هوش: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان

اگر پاسخ آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان را پیدا نکردید، می توانید راه حل زیر را مشاهده کنید. به واقع اگر به این قسمت از متن رسیده اید به این معناست که شما نتوانسته اید مکان حیوانات را پیدا کنید. نگران نباشید، همانطور که اشاره کردیم، حل این معمای تصویری برای همه ممکن نیست. لذا اگر می خواهید مکان هر حیوان را بدانید، در ادامه به شما پاسخ خواهیم داد.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان: حیوانات در تصویر زیر علامتگذاری شده اند. شما چند حیوان را پیدا کردید؟به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون ریاضیات: در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا کنید!

آزمون با شناسایی 7 حیوان

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی 7 حیوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آدم احساساتی هستی یا منطقی!؟ | یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم!

 کدامیک از این دو زوج، زن و شوهر واقعی نیستند!؟

حاصل عبارت 8÷2(2+2)=؟ چند می شود!؟

شرط چهل دروغ برای ازدواج: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا