;
سینمافرهنگ و هنر

سحر دولتشاهی تغییر قیافه داد؛ ظاهر جدید عروس شجریان

سحر دولتشاهی بازیگر: سحر دولتشاهی بازیگر پرکار این روزهای سینما که شاهد هنرنماییش در سریال داریوش هادی حجازی فر خواهیم بود، اینستاگرامش را با تصوویری متفاوت از خود به روز کرد. تغییر چهره سحر دولتشاهی در پست جدیدش مورد توجه قرار گرفت و در فضای مجازی وایرال شد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر سحر دولتشاهی با چهره ای متفاوت تر از همیشه را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: چهره متفاوت نهال دشتی بازیگر نقش ستاره “سریال جیران”+عکس و بیوگرافی

سحر دولتشاهی بازیگر

سحر دولتشاهی بازیگر نقش مژگان مشتاق، تراپیست پیمان معادی (آرمان بیانی) در افعی تهران عکسی از خود با گریمی متفاوت در فیلم سینمایی یادگار جنوب را منتشر نمود. سحر دولتشاهی در فیلم سینمایی یادگار جنوب حرا را در کنار بازیگرانی چون الناز شاکردوست(رعنا)، وحید رهبانی(وحید)، پژمان جمشیدی(صالح)، مسعود کرامتی(عمو حیدر)، صابر ابر(صاحب کار رعنا ) و…بازی کرده است.

سحر دولتشاهی بازیگر

درباره فیلم یادگار جنوب

سحر دولتشاهی بازیگر، یادگار جنوب به کارگردانی و نویسندگی حسین دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند داستان عشق یک دختر و پسر و ازدواج آن‌ها در حالی که دختر در کما است و….

خانواده و سن سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی، بازیگر و مجری سابق متولد 16 مهر 1358 در تهران است، مادرش نائب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات بوده و دارای یک خواهر و برادر است که هر دو ساکن خارج از کشورند.

بیشتر بخوانید: هرمز شجاعی مهر 67 ساله، زندگی شخصی، همسر جوان و باکلاسش + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا