;
فیلم و سریال

تغییر چهره سون یه جین بازیگر “فیلم دزدان دریایی” پس از 10 سال+عکس های جذاب جدید

سون یه جین (کره‌ای: 손예진؛ زادهٔ سون اون-جین ۱۱ ژانویهٔ ۱۹۸۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به دلیل تطبیق پذیری در ژانرهای متنوع مانند سریال تنها در عشق، همسر من ازدواج کرده، دزدان دریایی و فیلم‌های حقیقت پنهان و آخرین شاهزاده جایزه بازیگری را به دست آورد. او همچنین به دلیل نقش‌های اصلی خود در درام‌های عاشقانه مانند ذائقه شخصی(۲۰۱۰) و سقوط بر روی تو(۲۰۱۹) شناخته شده‌است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی سون یه جین و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی سون یه جین

سون یه-جین، بازیگر ۴۲ سالۀ کره‌ای است که بیشتر مخاطبان او را به خاطر نقش معروفش در درام کره‌ای «سقوط آزاد عشق» می‌شناسند. اما سون قبل از آن هم یکی از معتبرترین بازیگران زن در کره جنوبی بود. او در سال ۲۰۰۰ با صداپیشگی در یک فیلم کار خود در سینما را آغاز کرد، اما در سال ۲۰۰۳ با نقش‌هایی که در سریال‌های تلویزیونی «بوی تابستان» و فیلم سینمایی «کلاسیک» بازی کرد به شهرت رسید.

بی‌شک می‌توان گفت که عامل اصلی شهرت او بازی کردن در سریالی با نام اشک های مخفیانه در سال ۲۰۰۰ بود. او در سال ۲۰۰۲ از بین ۲۲ بازیگر معروف سریال کره‌ای، موفق به کسب رتبه اول بهترین بازیگر زن از طرف فدراسیون کره شد. این نتیجه او با بازی در نقش سو این در ژاپن نیز بیشترین محبوبیت را دارد زیرا در سال ۲۰۰۹ در کاری بر اساس یک رمان ژاپنی با نام داخل شب سفید به صحنه آمد.

سون یه جین

در سال ۲۰۱۲، سون یه جین در فیلم سینمایی برج بازی کرد. سریال کوسه را در سال ۲۰۱۳ بازی کرد. او در سال ۲۰۱۴ در فیلم ماجراجویی دزدان دریایی ایفای نقش کرد که نقدهای خوبی را نیز دریافت کرد. سون یه جین در سال ۲۰۱۶، سون یه جین در فیلم سیاسی حقیقت در زیر با کیم جو هیوک همبازی شد. او در سال 2018 در سریال ماجرایی زیر باران بازی کرد و همبازی «جونگ هه این» شد.

فیلم سال ۲۰۱۸ سون یه جین فیلم مذاکره (The Negotiation) است او همبازی همسرش هیون بین در این فیلم بوده است و این دو بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.

سون یه جین

آخرین شاهدخت (The Last Princess)

سون یه-جین برای نقش‌آفرینی در فیلم «آخرین شاهدخت» (۲۰۱۶) که در آن نقش شاهزاده دئوک-هیه، آخرین شاهزاده سلسله جوسئون کره را بازی می‌کند، مورد تحسین گسترده قرار گرفت. این فیلم در سال ۱۹۲۵ آغاز می‌شود، زمانی که شاهزاده ۱۳ ساله است و مجبور می‌شود به ژاپن برود و در آنجا تحصیل کند. او اجازه ندارد به کره بازگردد، اما در ژاپن با کسانی که در جنبش استقلال کره فعالیت دارند، ارتباط برقرار می‌کند.

سقوط آزاد عشق (Crash Landing on You)

بسیاری از مخاطبان کره‌ای و بین‌المللی این سریال را یکی از بهترین درام‌های کره‌ای که تا به حال ساخته شده می‌دانند. سون یه-جین در این سریال نقش دختر یک خانوادۀ ثروتمند را بازی می‌کند که شرکت متعلق به خود را اداره می‌کند. اما او یک روز در جریان یک پرواز تفریحی با پاراگلایدر دچار حادثه می‌شود و در کره شمالی فرود می‌آید. در آنجا یک افسر ارتش کره شمالی (با بازی هیون بین) او را نجات می‌دهد و به او کمک می‌کند. همان‌طور که آن‌ها بیشتر با هم وقت می‌گذرانند، احساسات عاشقانه‌ای میانشان به وجود می‌آید، اما روابط پیچیدۀ بین دو کشور بر روی ماجرای عاشقانۀ آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

حضور در سریال دزدان دریایی (The Pirates

فیلم ماجراجویانه «دزدان دریایی» که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده، توانایی سون یه-جین برای بازی در نقش‌های متفاوت را به رخ می‌کشد. داستان این فیلم در دوران آغاز سلسله جوسئون اتفاق می‌افتد. امپراتور مینگ به دیپلمات‌های جوسئون یک مهر سلطنتی اهدا می‌کند، اما در راه بازگشت به جوسئون، یک نهنگ آن را می‌بلعد.

سون یه جین

جایزه‌ای برای کسی که بتواند مهر را از نهنگ پس بگیرد تعیین می‌شود و این باعث می‌شود شخصیت‌های مختلفی برای دریافت آن جایزه به میدان بیایند. این ماجرا منجر به تلاقی رئیس دزدان کوهستان با کاپیتان زن دزدان دریایی (با بازی سون) و آغاز نبردی برای دستیابی به مهر می‌شود.

سریال دزدان دریایی

فیلم های سون یه جین

۲۰۱۸ مذاکره
۲۰۱۸ با تو بودن
۲۰۱۶ آخرین شاهزاده خانم
۲۰۱۶ حقیقت در زیر
۲۰۱۵ بچه های بد همیشه می میرند
۲۰۱۴ دزدان دریایی
۲۰۱۳ هم‌دست
۲۰۱۲ برج
۲۰۱۱ طلسم شده
۲۰۰۹ شب سفید
۲۰۰۸ همسرم ازدواج کرده
۲۰۰۸ شهر آشکار
۲۰۰۷ یوبی، روباه پنج دم
۲۰۰۵ برف آوریل
۲۰۰۵ هنر اغواگری
۲۰۰۴ فرصتی برای به یاد آوردن
۲۰۰۳ اولین عشق دیوانه‌ وار
۲۰۰۳ کلاسیک
۲۰۰۲ کنسرتوی عشاق
۲۰۰۲ چی هوا-سون
۲۰۰۲ اشک‌های مخفی

 

سریال های سون یه جین

۲۰۲۲ سی و نه
۲۰۱۹ سقوط بر روی تو
۲۰۱۸ ماجرایی زیر باران
۲۰۱۳ کوسه
۲۰۱۱ باغ مخفی
۲۰۱۰ ذائقه شخصی
۲۰۰۸ نورافکن
۲۰۰۶ تنها در عشق
۲۰۰۳ رایحه تابستان
۲۰۰۲ جاه‌طلبی بزرگ
۲۰۰۱ سون-هی و جین-هی
۲۰۰۱ پیشنهاد لذت‌ بخش

سون یه جین

ازدواج سون یه جین

سون یه جین در 31 مارس 2024 تصاویری از دومین سالگرد ازدواجش با هیون بین منتشر کرد. یکی از سریال‌های سون یه جین در سال 2019 سریال سقوط بر روی تو است. او در این سریال، همبازی هیون بین بازیگر سریال کیم سامسون است.

سون یه جین

آن‌ها پس از سریال در سال 2020 به یکدیگر علاقمند شدند و در فوریه 2022 اعلام کردند که ماه مارس ازدواج خواهند کرد. این زوج 31 مارس 2022 ازدواج کردند. فرزند سون یه جین و هیون بین هم 27 نوامبر 2022 به دنیا آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا