;
فرهنگ و هنر

واکنش زیبای علی دایی به شکسته شدن رکوردش

علی دایی: لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی با گلی که در دیدار برابر کانادا به ثمر رساند، شمار گل‌های ملی خود را به عدد 109 رساند و از رکورد گلزنی علی دایی در بازی‌های ملی گذشت و به دومین گلزن تاریخ فوتبال جهان در بازی‌های ملی تبدیل شد.پس از رکورد شکنی مسی ویدیویی از علی دایی در فضای مجازی با تیتر واکنش علی دایی به شکسته شدن رکوردش وایرال شده است که در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: رونالدو اشک مادرش را در آورد + اصل ماجرا

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در این ویدیو می گوید:

رکورد واسه شکسته شدنه همینطور که من رکورد قبلی رو شکوندم، رونالدو بهترین فوتبالیست دنیا می‌خواد، رکورد من رو بشکنه، اصلاً باور می‌کنید که برام مهم نیست، در این 17 یا 18 سال که رکورددار بودم چه اتفاقی برای من افتاد؟،برای من افتخاره که رونالدو این رکورد رو بزنه و همیشه هم گفتم که رکورد برای شکسته شدنه، رونالدو نشه یکی دیگه.

احتمالا بپسندید: مریم بوبانی مادر همیشه مضطرب سریال های ایرانی+ پسران خیلی معروف و خوشتیپش که باورت نمیشه!

علی دایی

علی دایی و واکنشش به شکسته شدن رکوردش

علی دایی فوتبالیست مشهور ایران که تا مدت ها اولین گلزن تاریخ فوتبال جهان بود، با رکورد شکنی رونالدو و مسی در رده سوم قرار دارد. بعد از عبور تعداد گل های ملی رونالدو از علی دایی، شهریار فوتبال کشورمان واکنشی نشان داد که شایسته شخصیتش بود اما بعد از گلزنی مسی، علی دایی تا کنون واکنش خاصی نشان نداده و ویدیو وایرال شده با تیتر واکنش علی دایی به شکسته شدن رکوردش مربوط به رکورد شکنی رونالدو می باشد.

رکورددار گل‌های ملی کیست؟

رکورددار گل‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان کریستیانو رونالدو است که 130 گل به ثمر رسانده است. مسی با 109 و علی دایی اسطوره فوتبال جهان با 108 گل در رده‌های دوم و سوم هستند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کریستیانو رونالدو و همسرش+عکس زندگی شخصی

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بازیگر نقش “امپراتور سوکجونگ بیرون سریال دونگی”، خیلی شیک و باکلاس+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا