;
تفریح و سرگرمیزندگی

طالع بینی ماه تولد: کینه ای ترین آدم ها متولد این ماه ها است!

طالع بینی ماه تولد: همه ما در زندگی آسیب‌ هایی دیده ایم و کسانی در حقمان ظلم کرده‌ اند؛ اما بعضی از ما این اتفاقات را زودتر فراموش می‌ کنیم و بعضی دیگر کینه به دل می گیریم و نمی‌ توانیم خودمان را راضی به بخشش کنیم. در این قسمت از تفریح و سرگرمی قصد داریم که طبق طالع بینی به شما توضیح دهیم؛ افراد کدام ماه کینه ای تر هستند یا به عبارت دیگر سختی های زندگی و ظلم‌ های دیگران، دیرتر از یادشان می‌ رود.

بیشتر بخوانید: براساس طالع بینی چینی و هندی دختر متولد چه ماهی، بیشتر از بقیه خواستگار داره؟

۱.آبان

هیچ گاه در حق آبان ماهی ها ظلم نکنید، زیرا هرگز آن را از یاد نمی برند. آبان ماهی ها حافظه بسیار خوبی دارند. هرگز فراموش نمی کنند که با آن ها چه کار کرده اید؛ حتی شاید به فکر انتقام هم باشند. آن ها در بخشش خیلی سخت عمل می کنند و برایشان خیلی دشوار است که بخواهند از اقدامات بد دیگران بی تفاوت عبور کنند.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

۲.اردیبهشت

طالع بینی ماه تولد، اگر به یک اردیبهشت ماهی صدمه بزنید، او حتماً برنامه‌ریزی می‌ کند که هر طور شده انتقامش را از شما بگیرد. شاید شبیه به آبان ماهی ها سفت و سخت عمل نکند اما می‌ داند که بالاخره یک روزی می تواند حرفش را بزند یا بالاخره به هر نحوی حال شما را خراب کند‌. اردیبهشت ماهی ها جزئیات را هرگز فراموش نمی کنند. پس زمانی که در کنار آن ها هستید، مراقب رفتارتان باشید.

۳.دی

دی ماهی ها هم در این مورد حافظه بسیار قوی دارند؛‌ اگر در حق آن‌ها ظلم کنید، خیلی دیر از یادشان می‌ رود. شاید بتوانند شما را ببخشند اما در صورتی که دیگر هیچ گاه شما را نبینند‌ یعنی فراموشی شما را با بخشش تان یکسان می‌ دانند و در نتیجه اگر در حق شان بدی کنید، احتمالا آن ها را از دست می‌ دهید.

شاید بپسندید: کدامیک عروس و داماد واقعی نیستند!؟

طالع بینی ماه تولد

۴.مرداد

طالع بینی ماه تولد، مرداد ماهی ها با افراد زیادی معاشرت دارند. اگر ببینند که در حق شان ظلم می کنید، سریعا شما را کنار می‌ گذارند و به سراغ فرد دیگری می روند. آن ها هرگز نمی توانند اقدامات بد شما را فراموش کنند. در نتیجه اگر این کار را بکنید، کسی که کنار زده می شود، خود شما هستید زیرا نمی توانند شما را ببخشند.

شاید بپسندید: داستان همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

۵.فروردین

نکته خوب در مورد فروردین ماهی ها این است که آن ها خیلی رک، صریح و واضح به شما می گویند که از دست تان عصبانی و ناراحت هستند‌. اگر کار اشتباهی در حق آن ها انجام دهید، شما را نمی بخشند و همین موضوع را به زبان می آورند و هر طور که با آن ها رفتار کنید، همان را به شما نشان می دهند. یعنی اگر خوبی کنید، کاملا با شما خوب هستند و اگر بدی کنید، با شما ارتباط نمی گیرند.

۶.مهر

طالع بینی ماه تولد، مهر ماهی ها اهل تعادل و هارمونی در زندگی هستند. معمولاً حرف های دیگران خوب یادشان می ماند. آن ها کینه به دل می گیرند اما شما هیچ وقت نمی توانید متوجه این موضوع باشید. یعنی این کینه در دلشان باقی می‌ ماند، آن را فراموش نمی‌ کنند اما سعی می‌ کنند که آن را بروز ندهند.

۷.خرداد

طالع بینی ماه تولد، خرداد ماهی ها کینه را در دل شان نگه می‌ دارند اما تظاهر می کنند که هیچ کینه ای ندارند و همین همه چیز را خراب می کند و سطح جذابیت آن ها را کم می‌ کند ‌. در واقع از بیان کردن کینه یا ناراحتی می ترسند و جرات مقابله و رویارویی را ندارند.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر این کمپینگ را در 60 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

۸.شهریور

طالع بینی ماه تولد، شهریور ماهی ها هم کینه را در دل شان نگه می دارند اما قصد انتقام ندارند. آن ها قلب مهربانی دارند اما اگر موقعیت برایشان فراهم باشد، با عمل یا حرف شان به شما نشان می دهند که کار اشتباهی کرده بودید یا به آن ها ظلم کردید اما خیلی آزارتان نمی دهند.

۹.تیر

طالع بینی ماه تولد، تیر ماهی ها خیلی کینه را در خودشان نگه نمی دارند اما خیلی هم زود همه چیز را فراموش نمی کنند‌ البته که آن ها قدرت بخشش دارند و می توانند خودشان را قانع کنند که خطا و اشتباه دیگری را ببخشند.‌ این افراد احساساتی هستند و قلب بسیار مهربانی دارند و اگر در حق آن‌ ها بدی کنید، معمولا به فکر انتقام نمی افتند.

شاید بپسندید: به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

طالع بینی ماه تولد

۱۰.آذر

طالع بینی ماه تولد، شاید آذر ماهی ها با زبان نشان دهند که از شما کینه دارند. یعنی اگر در حق آن ها بدی کنید، احتمالاً به شما توهین کنند یا لعن و نفرین کنند اما در دل شان چیزی نیست. فقط این کار را می‌ کنند تا تخلیه روانی شوند و احساس آرامش بگیرند‌. آن ها هرگز به دنبال انتقام واقعی نیستند‌ و فقط شاید با کلام بخواهند خودشان را آرام کنند.

۱۱.بهمن

بهمن ماهی ها کینه در دل نگه نمی دارند. اگر آن ها را ناراحت کرده باشید، بعد از اینکه یک دیدار با آنها بکنید، خیلی راحت همه چیز از یادشان می‌ رود و در مسائل گذشته و اشتباهات و خطا های شما تمرکز نمی کنند و برای خودشان یادآوری نمی‌ کنند. معمولاً دید مثبتی دارند اما اگر آن ها را آزار بدهید، خیلی راحت شما را از زندگی شان حذف می‌ کنند.

۱۲.اسفند

طالع بینی ماه تولد، اسفند ماهی ها همیشه به اطرافیان شان فرصت می دهند. آن ها را می بخشند و دوباره درِ قلب شان را به روی آن ها باز می‌ کنند‌. از دیگران آسیب می بینند اما به جای این که روی این آسیب تمرکز کنند، سعی می‌ کنند که خودشان را آرام کنند و هر طور که شده، زندگی را پیش ببرند و می توان گفت که اصلا کینه ای نیستند‌.

بیشتر بخوانید: خیالباف ترین ها آدما متولد چه ماهی هستند؟(طالع بینی امروز)

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:مجموع ارزش عددی پرندگان چند می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا