;
تفریح و سرگرمی

چیزی که تو نگاه اول می بینی مشخص می کنه که آدم حسودی هستی یا نه!؟

تست شخصیت شناسی حسادت: تا حالا پیش آمده که میان دعوا و گفتگو کسی به شما بگوید که انسان حسود هستی یا خیر!؟ اگر حسود هستی چطور با حسادت کنار می آیی؟ به طوری که کسی متوجه نشود. پاسخ همه این سوالات در تست شخصیت شناسی حسادت نهفته است. اولین چیزی که در تصویر تست شخصیت شناسی حسادت می بینید آن را آشکار می کند! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی حسادت همراه باشید.

شاید بپسندید: باهوشای تیزبین اشتباه تصویر فضا و فضانورد را در یک نگاه پیدا می کنن!

تست شخصیت شناسی حسادت

آیا می خواهید حقیقت را در مورد نحوه برخورد واقعی با حسادت کشف کنید؟ این تست شخصیت را انجام دهید و کشف کنید که اولین برداشت شما در مورد شما چه می گوید! تنها با چند سوال، می توانید به بینش های غیرمنتظره ای در مورد احساسات واقعی خود پی ببرید. بیایید ببینیم تست در مورد شما چه چیزی را نشان می دهد!

آیا کنجکاو هستید که بدانید چگونه با احساس حسادت برخورد می کنید؟ انجام تست شخصیت شناسی حسادت می تواند به شما کمک کند تا در مورد احساسات و رفتارهای خود بینش پیدا کنید.

شاید بپسندید: اگه پاندا رو میون سگ های خالدار پیدا کنی چشات مثل شاهینه!!!

تست شخصیت شناسی حسادت

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

.

.

.

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان:کدام حیوان است که سه حرف ابتدایی اش یک عدد و دو حرف آخرش عضو بدن است؟

تفسیر تست شخصیت شناسی حسادت

این تست شخصیت بر نحوه برخورد شما با حسادت متمرکز است. به این تصویر نگاه کنید و بدون فکر بگویید کدام حیوان را ابتدا دیدید. با این کار به ناخودآگاه خود اجازه می دهید کنترل را در دست بگیرد و بخشی از شخصیت شما را آشکار کند.

شاید بپسندید:عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

.

.

.

 

شاید بپسندید: جاه طلبی‌ات برای چیه!؟ | اگه خبر نداری یکی از خورشیدها را انتخاب کن تا بگم!

 

 

.

.

بیشتر بخوانید: کدومیکی از این سه جوون خوش تیپ، همسر این خانم خوشکله است!

تفسیر تست شخصیت شناسی حسادت

خوک

افرادی که در ابتدا خوک را دیدند، بسیار حساس و قابل اعتماد هستند. این افراد تمایل زیادی به حسادت و مالکیت دارند، به خصوص در رابطه با روابطشان. وقتی صحبت از نحوه برخورد آنها با حسادت به میان می آید، ممکن است بیش از حد نسبت به شخص مقابل کنترل یا مشکوک شوند.

آنها همچنین ممکن است با احساس بی کفایتی و ناامنی دست و پنجه نرم کنند که می تواند منجر به احساس حسادت یا رنجش شود. اما نکته مثبت در این افراد این است که این افراد می توانند با ابراز احساسات به روشی سالم حسادت خود را مدیریت کنند.

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

گاو

افرادی که ابتدا یک گاو را دیدند، اغلب خلاق و تحلیلگر هستند. آنها معمولاً ذهنی باز دارند و از بیان افکار و عقاید واقعی خود نمی ترسند. این افراد با حسادت سر و کار نداشته و در صورت موفقیت افراد، تلاش می کنند خود را بروزرسانی کنند. وقتی صحبت از نحوه برخورد آنها با حسادت به میان می آید، ممکن است به جای اینکه اجازه دهند این احساس در درون آنها تبخیر شود، ممکن است مستقیماً با آن روبرو شوند. این افراد تمایل زیادی به صحبت کردن درباره مسائل و تلاش برای یافتن راه حلی برای غلبه بر اندک احساس حسادت خود دارند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک لایش نمی رسد ولی دولایش می رسد!؟

اردک

افرادی که ابتدا یک اردک را دیدند، کاملا اجتماعی و برون‌گرا هستند. آنها یک خط مستقل دارند و برای آزادی و استقلال خود ارزش قائل هستند.وقتی صحبت از نحوه برخورد آنها با حسادت به میان می آید، ممکن است ترجیح دهند روی هیچ احساس منفی تمرکز نکنند و در عوض روی نکات مثبت تمرکز کنند.آنها همچنین ممکن است سعی کنند به جای درگیر شدن در جنگ قدرت با طرف مقابل، راه هایی برای مذاکره یا سازش بیابند.

آن‌ها معمولاً در مواجهه با موقعیت‌های دشوار می‌توانند خونسرد باقی بمانند و برای پراکنده کردن هر تنشی به مهارت‌های اجتماعی خود تکیه کنند. لذا طبیعی است که این افراد به حسادت ورزیدن به دیگران در صدد افزایش توانائیهای خود هستند.

امیدوارم از تست شخصیت شناسی حسادت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه جغدی که خودش رو استتار کرده پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: همیشه پیش روت هست، ولی با هیچ عینک و ذره بینی نمی تونی ببینی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان فقیر پرخور و هیزم فروش از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

ویدیو+ ببینید نهنگ قاتل چه جوری کمر فک دریایی رو خرد و خمیر می کنه!

اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

آنچه در نگاه اول در تصویر می بینی ترس واقعی‌ات رو آشکار می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا