;
خانواده و زناشوییزندگی

با این نشونه میفهمی واقعا دوستت داره یا نه!

نشانه عاشق شدن: ارتباط، پیوندجویی، و برقراری روابط صمیمانه یکی از ابعاد مهم زندگی انسانی است. انسان به طور طبیعی نیازمند دوست داشتن دیگران و دوست داشته شدن از سوی دیگران است. آرزوی همه ماست که شخص مقابلمان ما را دوست داشته باشد اما متاسفانه، همیشه این طور نیست. کسی که دوستتان دارد، برای خوشحالی شما هرکاری می کند اما زمانی که او دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد، از حمایت و خوشحال کردن شما دست می کشد. علاقه ای به بودن در کنار شما ندارد و با رفتارش سردی را نشان می دهد. در این مطلب خانواده و زناشویی به بررسی نشانه های کسی که دوستمان ندارد؛ می پردازیم. بسیاری از این موارد پنهان هستند و شما باید از رفتار او تشخیص دهید که دیگر به شما علاقه ای ندارد.

بیشتر بخوانید: این نشانه ها نشان می دهد که این فرد عاشق شماست، حتی اگر به زبان نیاورد!

۱.موفقیتتان برایش مهم نیست

افرادی که شما را دوست دارند، برای شما اهمیت قائلند و خواهان رشد و موفقیت شما هستند، این افراد در شادی شما شریک بوده و موفقیتتان را جشن می گیرند. اگر کسی شما را دوست نداشته باشد، ممکن است وقتی به چیزی عالی دست می‌یابید، بی‌تفاوتی یا حتی تحقیر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: وظیفه زن نسبت به شوهر: هر زنی باید این کارها را برای شوهرش انجام دهد!

۲.عقاید شما را نادیده می‌گیرد

هر فردی عقاید خود را دارد، اگر فرد مورد نظرتان به عقاید شما احترام نمی گذارد و یا عقایدتان را نادیده می گیرد و اگر انتقاداتش از شما همیشه توهین آمیز و بدون احترام است، می تواند نشان دهنده عدم علاقه باشد.

شاید بپسندید: اگر این ویژگی ها را دارید درونگرا هستید + تفاوت درونگرایی و خجالتی بودن!

بیشتر بخوانید: این عادت های رفتاری، شما را به فردی با کلاس و باشخصیت تبدیل می کند!

نشانه عاشق شدن

۳.از شما سراغی نمی گیرد

اگر طرف مقابلتان تلاشی برای برقراری ارتباط با شما ندارد و همیشه این شما هستید که پیام می‌دهید، تماس می‌گیرید، یا پیشنهاد می‌کنید همدیگر را ببینید و…،نشانه این است که رابطه‌تان برای طرف مقابل به اندازه شما مهم نیست و او شما را دوست ندارد.

۴.حواسش به شما نیست

فردی که شما را دوست دارد، نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر روحی و روانی نیز در کنار شما خواهد بود اما کسی که شما برایش مهم نیستید، هنگامی که در کنار شماست،حواسش نیست، دائم تلفنش را چک می کند، به اطراف نگاه می‌کند، علاقه ای به شنیدن حرف هایتان ندارد، سر سری جواب می دهد و…

۵.از شما دوری می‌کند

یکی از نشانه هایی که نشان می دهد فرد مورد نظرتان شما را دوست ندارد، این است که او از شما دوری می کند. دوری کردن می تواند به اشکال مختلف ظاهر شود، مثلا ممکن است او با دیدن شما تغییر مسیر دهد، از تماس چشمی اجتناب نماید،گفتگوهایی که برای شما مهم است را نادیده بگیرد و… اما با این حال در نتیجه گیری عجولانه اقدام نکنید.

شاید بپسندید: ازدواج با این افراد، شما رو پولدار می کنه!

احتمالا بپسندید: ازدواجی نبودن: متولدین این ماه اهل ازدواج نیستن!

۶.برای شما وقت ندارد

اگر فرد مورد نظرتان برای شما وقت ندارد و همیشه مشغله را بهانه می کند، این فرد به شما علاقه ندارد، فردی که واقعاً برای شما ارزش قائل است، همیشه سعی می کند برای شما وقت بگذارد.

۷.روزهای مهم را فراموش می کند

اگر طرف مقابلتان به طور مداوم جزئیات و روزهای مهم زندگیتان مثل روز تولد یا کتاب مورد علاقه‌تان را فراموش می کند و هرگز چیزهایی را که برای شما مهم است را به خاطر نمی آورد، نشانه این است که به اندازه شما برای رابطه ارزش قائل نیست.

شاید بپسندید: اگر همسر متولد این ماه شدی، خوشبختی!

نشانه عاشق شدن

۸.رازهایش را نمی گوید

افرادی که یکدیگر را دوست دارند و با هم صمیمی هستند، اغلب از همه چیز هم باخبر بوده و رازهایشان را با هم در میان می گذارند زیرا به یکدیگر اعتماد دارند، اگر شما با طرف مقابلتان همه چیز را در میان می گذارید اما او چیزی در مورد زندگی و رازهایش به شما نمی گوید، نشان می دهد که هنوز مورد اعتمادش نیستید.

شاید بپسندید: ویژگی های زنان جذاب: با رعایت این نکات ساده، جذاب و باکلاس باشید!

۹.از شما سوالی نمی پرسد

برخی از سوال های ساده چون روزت را چگونه گذرانده ای؟ برنامه ات چیست؟ چه رویایی داری و سوالاتی از این قبیل نشان می دهد که برای فرد مقابلتان مهم هستید اما اگر کسی هرگز در مورد زندگی شما سؤال نمی کند یا وقتی چیزی را به اشتراک می گذارید علاقه کمی نشان می دهد، ممکن است نشانه آن باشد که او به اندازه شما در رابطه سرمایه گذاری نکرده است.

بیشتر بخوانید: راه تسلط بر شوهر: خیلی راحت و بی دردسر

 

 

برایتان جالب خواهد بود

جالب خواهد بود: راسته زنی که خرج داره ارج داره ؟

احتمالا بپسندید: افراد نامناسب برای ازدواج :اگر فرد مقابل‌تان این رفتارها را دارد، او بدترین گزینه برای ازدواج است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

دکمه بازگشت به بالا