;
تناسب اندام و تغذیه

راز لاغری گروه بلک پینک: راز تناسب اندام اعضای گروه بلک پینک فاش شد!

راز لاغری گروه بلک پینک: بسیاری از ما به دنبال راهکار های سریع تر برای تناسب اندام هستیم و زمانی که ستاره‌ های سینما یا موسیقی را می بینیم که اندام بسیار مناسبی دارند، حسرت آن ها را می‌ خوریم. اما جالب است بدانید که این افراد قطعا برای خودشان راز و رمزهایی دارند که باعث می‌ شود، تناسب اندام شان را حفظ کنند و همیشه خوب به نظر برسند. در ادامه با راز لاغری گروه بلک پینک همراه باشید.

راز لاغری گروه بلک پینک

در بخش دنیای مد و تناسب اندام و تغذیه مجله خبری چشمک به راز لاغری گروه بلک پینک پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

رزی:غذای با کیفیت و ورزش با کیفیت

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، رزی هم جزء افراد مشهوری است که به شدت به نوع غذایی که استفاده می کند، دقت بسیار زیادی دارد و در کنارش در جلسات ورزشی مختلف از جمله پیلاتس شرکت می‌ کند. او در مصاحبه‌ ای گفت که حداقل باید هر دو روز یکبار پیلاتس انجام دهد و همین باعث شده است که دور کمر بسیار باریکی داشته باشد.

جالب خواهد بود: مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری از این روغن گیاهی سبب کاهش وزن و لاغری تان می شود+نحوه مصرف

بیشتر بخوانید: با رعایت این نکات ساده، وزن خود را به آسانی کاهش دهید!

رزی از گروه بلک پینک

جنی:حذف نمک و انجام پیلاتس

این هنرمند معروف برای این که تناسب اندامش را حفظ کند و بتواند همیشه با تناسب اندام ظاهر شود، به طور کل نمک را از زندگی حذف کرده است. او سه سال است که به صورت حرفه‌ ای یوگا و پیلاتس انجام می دهد و هیچگاه این ورزش را ترک نمی کند.

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، او عاشق پیلاتس است و عکس ها و تصاویر زیادی را نیز از خودش پست می کند و هر روز این ورزش را انجام می دهد و رژیم غذایی خاصی هم ندارد. فقط تنها چیزی که رعایت می‌ کند، این است که نمک را به طور کل حذف کرده اما معمولاً غذاهای سالم مثل سالاد آووکادو با نوشیدنی‌ های سم زدا را استفاده می کند.

احتمالا بپسندید: این خوراکی های خوشمزه به چربی‌ سوزهای قوی برای لاغری معروف شده اند!

جالب خواهد بود: معجزه دانه چیا برای لاغری شکم و پهلو + روش استفاده 

لیسا:حرکات موزون و کالری سوزی

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، لیزا توانسته است که در کلاس های حرکات موزون شرکت کند و تا آنجایی که می تواند کالری‌ سوزی انجام دهد. او خیلی دوست ندارد که رژیم بگیرد و به جای آن سخت ورزش می کند تا بتواند تناسب اندامش را حفظ کند. حتی گاهی اوقات ۱۲ الی ۱۵ ساعت در روز هم تمرین می کند که خیلی سخت است اما هر طور شده؛ این کار را انجام می دهد تا بتواند در ویدیوهایش لاغر و موفق ظاهر شود.

شاید بپسندید: ترفند صاف کردن شکم: اگر این نکات را رعایت کنید در کمتر از 1 ماه شکم صافی خواهید داشت!

احتمالا بپسندید: بدون رفتن به باشگاه و با رعایت این نکات ساده، کاهش وزن را تجربه کنید!

بیشتر بخوانید: راهکارهای کاهش وزن هنگام خواب | با انجام این کارها، هنگام خواب هم وزن خود را کاهش دهید!

راز لاغری گروه بلک پینک

جیسو:غذای کمتر و ورزش بیشتر

راز لاغری اعضای گروه بلک پینک، جیسو در مصاحبه‌ هایش گفته است که اگر شما مقدار ماده غذایی خود را کم تر و سبک تر کنید و در کنار آن ورزش هم داشته باشید، می توانید به تناسب اندام بالایی برسید که خودش هم همین روش را پیاده می‌ کند و توانسته است تا اندام کاملاً لاغری داشته باشد.

گروه بلک پینک

بلک‌پینک (کره‌ای: 블랙핑크؛ BLACKPINK یا BLΛƆKPIИK نیز نوشته می‌شود) گروه دخترانه کره‌ای متشکل از جیسو، جنی، رزی و لیسا تحت لیبل وای‌جی انترتینمنت است. گروه در اوت ۲۰۱۶ با سینگل آلبوم خود، به نام اسکوئر وان که شامل آهنگ‌های «سوت» و «بوم‌بایا» که نخستین ورودی‌های شماره یک آن‌ها به ترتیب در چارت دیجیتال گائون کره جنوبی و فروش ترانه دیجیتال جهانی بیلبورد بود آغاز به کار کرد.

آنها موفق‌ترین هنرمند زن کره‌ای در چارت‌های بیلبورد هات ۱۰۰ و بیلبورد ۲۰۰ با تک آهنگ Ice cream در رتبه ۱۳ و Born Pink در رتبه یک هستند. بلک‌پینک نخستین گروه دخترانه کره‌ای است که بیش از یک میلیون نسخه از یک آلبومشان به فروش رسیده‌است.آن‌ها نخستین گروه دخترانه‌ای بودند که در صدر چارت آرتیست ۱۰۰ بیلبورد قرار گرفتند و اولین گروه دخترانه کره‌ای بودند که وارد چارت هنرمندان نوظهور بیلبورد شدند.

بلک‌پینک همچنین نخستین هنرمند زن کره‌ای است که با تک‌آهنگ «دو-دو دو-دو» از انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا (RIAA) گواهی فروش موسیقی دریافت کرد و موزیک ویدئوی این ترانه اولین موزیک ویدئو از یک گروه کره‌ای بود که از یک میلیارد بازدید عبور می‌کند و در حال حاضر پر بازدیدترین موزیک ویدئو از یک گروه کره‌ای در یوتیوب است.

ترانه kiss and makeup با همکاری دوآ لیپا (۲۰۱۸)اولین آهنگ از یک گروه کره‌ای بود که از صنعت ضبط صدای بریتانیا (BPI) و گواهینامه نامه دریافت کرد. این همکاری همچنین موفق به کسب گواهی پلاتین از انجمن صنعت ضبط استرالیا (ARIA) شد. بلک‌پینک در طول حرفهٔ خود رکوردهای آنلاین متعددی شکسته‌است. موزیک ویدئ kill this love و how you like that هرکدام در ۲۴ ساعت اول انتشار رکوردهایی را برای پربیننده‌ترین موزیک ویدئو ثبت کردند و با how you like that سه رکورد جهانی گینس را شکستند.

همچنین نخستین گروه موسیقی و هنرمند زن کره‌ای هستند که پنج موزیک ویدئو از آن‌ها هر کدام بیش از یک میلیارد بازدید در یوتیوب کسب کرده‌اند. بلک‌پینک در حال حاضر با بیش از ۳۰ میلیون فالور دارای بیشترین دنبال‌کننده برای یک گروه دخترانه در اسپاتیفای و بیش از ۸۵ میلیون مشترک دارای بیشترین سابسکرایب یک هنرمند موسیقی در یوتیوب است.

دستاوردهای دیگر آنها عبارت است از: جایزه هنرمند دید سال در سی و یکمین جشنواره گلدن دیسک و بیست و ششمین جشنواره موسیقی سئول، جایزه موسیقی آسیایی ام نت برای بهترین گروه دخترانه در سال ۲۰۲۰، اولین گروه دخترانه کره‌ای که جایزه ویدئو موسیقی ام تی وی برنده شدند و اولین گروه دخترانه کره‌ای که در لیست سی شخص زیر سی سال فوربز در آسیا قرار گرفتند.

این گروه از سوی فوربز کره به عنوان یکی از قدرتمندترین افرادمشهور در کره جنوبی شناخته شده‌اند و در سال ۲۰۱۹ مقام اول، در سال ۲۰۲۰ مقام سوم و در سال ۲۰۲۱ مقام دوم این رتبه‌بندی را کسب کرده‌اند. از بلک پینک همچنین توسط رئیس‌جمهور سابق کره جنوبی مون جه این به عنوان یک پدیده جهانی نام برده شد که به گسترش صنعت کیپاپ در سراسر جهان کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا