;
تفریح و سرگرمی

با شناسایی گربه های دم کوتاه تصویر جنگلی ثابت کن چشمات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه: آیا می توانید گربه دم کوتاه جنگلی را که در جنگل ویسکانسین عکس گرفته اند، شناسایی کنید؟ اداره منابع طبیعی ویسکانسین تصویری را به اشتراک گذاشت که دو گربه دم کوتاه، خودشان را در منظره ای زمستانی جنگلی استتار کرده اند.  احتمالاً مهم این نیست که بینندگان هر دو بابکت را ببینند یا نه، بلکه مهم این است که چقدر طول می کشد. (یک گربه دم کوتاه به وضوح قابل مشاهده است.)

تصویر فوق نشان می دهد که این شکارچیان چقدر با محیط اطراف خود ترکیب می شوند و پوست شان با شروع زمستان چقدر ضخیم می شود. از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی حضرت سلیمان و زبان گربه ها | حکایت مردی که می‌خواست زبان حیوانات را بیاموزد!

 

نکته: به تصویر بالای مطلب اهمیتی ندهید. برای دیدنن تصویر کامل به تصویر پایین تر مراجعه کنید!

تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه

گربه دم کوتاه (Bobcat) با نام علمی Lynx rufus نوعی گربه‌سان از سردهٔ وَشَقهاست. زیستگاه گربه‌های دم‌کوتاه جنگل‌ها، درختزارهای باز و بیشه‌زارها، دشت‌ها و کوهستان‌ها در بخش‌هایی از آمریکای شمالی زیست می‌کند.گربه های دم کوتاه فقط در شمال آمریکا یافت می شوند و تنها گربه وحشی رایج در این ناحیه هستند.

این گربه عمدتاً از خرگوش ها و خرگوش صحرایی تغذیه می کند اما شکارهای دیگری را هم مورد هجوم قرار می دهد. یک شکارچی نترس که نه تنها به حیوانات بزرگتر از خودش هجوم می برد بلکه راسوی گندناک و خارپشت (جوجه تیغی) را هم شکار می کند. نام این حیوان از دم کوتاه آن می آید.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شود. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه با پیدا کردن گربه های دم کوتاه در میان جنگل پوشیده از برف ریشه می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه گربه ای که با دو تای دیگه فرق داره رو شناسایی کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه

شاید بپسندید: رویاپردازی یا واقعیت گرا | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:3 تفاوت دو تصویر بابانوئل را پیدا کنید!

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه

آیا هنوز در جستجوی حیوانات مخفی تصویر هستید؟

احتمالا بپسندید: اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول جغدها را بین مرغ ها پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم بچه شیطون لباس مادرش رو رنگی کرده!

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه : گربه دم کوتاه خالدار با خالهای قهوه ای مایل به زرد و شکم سفید رنگ. این حیوان دو برابر اندازه گربه خانگی. به ندرت دیده می شود اما ردپای آن در برفها به آسانی در زیستگاه حقیقی اش پیدا می شود. بلندی بدن 96/60 تا 2/19 سانتی متر و 16/10 تا 79/17 سانتی متر بلندی دم و 7 تا 30/14 کیلو وزن حیوان است. دو گربه دم کوتاه در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید:چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

پاسخ تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه

امیدوارم از پاسخ تست قدرت بینایی با گربه دم کوتاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر 87+92=22 باشد و 39+21=31 باشد 52+31 +؟ چند می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

 اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

تست شخصیت: در تصویر چی دیدی تا بگم آدم صبوری یا بی حوصله!؟

معما: سه تا رفیق (یک کور، یک لال و یک کر) با هم میرن جزیره ای که هیچ کسی توش نیست. کر به قتل میرسه، لال چطور به رفیق کورش بفهمونه که کر مرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا