;
خانواده و زناشوییزندگی

زرنگ بازی مرد عرب برای ازدواج با زن چشم رنگی

ازدواج مرد مصری با زن روسی بدون اطلاع زن: زن جوان روسی برای دریافت شناسنامه فرزندش به سازمان ثبت مراجعه کرده بود که متوجه شد سالها پیش بدون اطلاع خود، همسر مردی شده است که تابحال او را ندیده؛ جزئیات این داستان جالب را در ادامه این مطلب خانواده و زناشویی می خوانید.

بیشتر بخوانید: اگه زیاد به خانمت گیر میدی منتظر این اتفاقات باش

ازدواج مرد مصری با زن روسی بدون اطلاع زن

این زن جوان ساکن سن پترزبورگ که نامش فاش نشده بود در تابستان 2021 گذرنامه خود را گم کرد، اما با وجود اعلام فقدان به پلیس محلی، هرگز برای صدور مجدد آن، زحمتی به خود نداد. او پس از آن واقعاً نیازی به پاسپورت جدید نداشت و هرگز تصور نمی‌کرد که گذرنامه قدیمی اش بتواند توسط شخص دیگری استفاده شود، اما اوایل امسال در حالی که تلاش می‌کرد برای نوزادش شناسنامه دریافت کند، متوجه شد که همسرش یک مرد مصری به نام مصطفی نیز باید برای ثبت این شناسنامه حضور داشته باشد.

او هرگز مصطفی را ندیده بود، چه برسد به اینکه با او ازدواج کرده و صاحب فرزند دورگه عرب و روسی شود، اما اداره ثبت روسیه او را به عنوان همسرش در میان اسناد رسمی، درج کرده بود.

بیشتر بخوانید: مقابله با قلدری در مدرسه و مهد: کودکان خود را اینطوری آماده کنید!

ازدواج مرد مصری با زن روسی بدون اطلاع زن

مشخص نیست که آیا مصطفی خود گذرنامه این زن را پیدا کرده است یا آن را از کسی در بازار سیاه خریده است، اما بر اساس گزارش های اخیر، این شهروند مصری از این مدرک برای درخواست اجازه اقامت موقت در روسیه استفاده کرده و بدون اطلاع این زن، مدعی شده بود که او شوهر زن چشم رنگی روسی است. جالب است که سند اقامت موقت این مرد حاوی یادداشتی در مورد ازدواج آن دو بود که ظاهراً در ژانویه 2022 انجام شده بود.

ازدواج مرد مصری با زن روسی بدون اطلاع زن، دادگاه روسیه پس از شنیدن صحبت های سند دار این زن و تأیید اینکه او سه سال پیش گذرنامه خود را گم کرده و هرگز با شوهر مصری خود ملاقات نکرده بود، این ازدواج را باطل کرد.

بیشتر بخوانید: ۵ رفتار مردانه که یک زن را می کشد

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر این نشانه ها را در او دیدید، بدانید که او از شما خوشش می آید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا