;
خانواده و زناشوییزندگی

۵ رفتار مردانه که یک زن را می کشد

رازهای همسرداری برای آقایان: ازدواج و شروع زندگی مشترک از تغییرات اساسی در زندگی هر فردی محسوب می شود. پس از ازدواج دختر و پسر با ازدواج هر دو به یک اندازه باید تلاش کنند تا زندگی مشترک موفقی را تجربه کنند، خانم ها روحیه حساسی داشته بنابراین باید در رفتار با آنها دقت نمود. متاسفانه برخی آقایان با رفتارهای اشتباه خود خانم ها را تا مرز نابودی می کشانند. در این مطلب خانواده و زناشویی، به معرفی عواملی می پردازیم که می تواند خانم ها را نابود سازد.

بیشتر بخوانید: اگه میخوای بدونی چرا خواستگار نداری، اینو بخون

مقایسه کردن

برخی از زوج ها با مقایسه همسرشان با دیگران، باعث خراب شدن زندگی مشترک خود می شوند. آقایان از تاثیرات مقایسه همسرشان با دیگران آگاه نیستند، بدترین تاثیرات مقایسه همسر با دیگران سرد شدن رابطه عاطفی،ایجاد حس بی کفایتی، دلسردی و دلزدگی از زندگی، ایجاد احساس حقارت در همسر، افزایش احتمال افسردگی و…است.

شاید بپسندید: اگه زیاد به خانمت گیر میدی منتظر این اتفاقات باش

خیانت همسر

خیانت یکی از بدترین رویدادی است که در زندگی زناشویی اتفاق می‌افتد. فردی که همسرش به او خیانت کرده تمامی اعتمادش به یک باره از بین می رود و این امر می تواند ضربات شدید روحی و روانی را به او وارد سازد. زنان بعد از خیانت ازنظر روحی و روانی بیشتر آسیب می‌بینند و احتمال بروز رفتارهای ناسالم و مخاطره‌آمیز در آن‌ها بیشتر است.

احتمالا بپسندید: نشانه های کمبود محبت: بزرگسالانی که در کودکی محبت ندیده اند این ۷ ویژگی را دارند!

رازهای همسرداری برای آقایان

مبهم بودن آینده

رازهای همسرداری برای آقایان، برخی از خانم ها در زندگی مشترک به دلیل برآورده نشدن انتظارات، تنبلی مرد، ورود فرد دیگر به زندگی خصوصی و…دچار سردی و دلزدگی می شود و دگر هیچ آرزویی نداشته و آینده شان را مبهم می بینند. مبهم بودن آینده و نداشتن هدف و آرزو سبب نابودی خانم ها می شود.

از دست دادن عزیزانش

تنش زا ترین رخداد زندگی هر فردی از دست رفتن عزیزان، می باشد که بسیار جانگداز است و سبب می شود که بازماندگان افسرده و غمگین شوند. واکنش ها به سوگ به سلامت روانی افراد، شیوه برخورد اطرافیان سوگ دیده و میزان صمیمیت فرد متوفی و مصیبت دیده بستگی دارد. خلا ناشی از دست دادن عزیز سبب احساس تنهایی فرد و گاهی نابودی او می شود.

بدگویی از خانواده اش

رازهای همسرداری برای آقایان، هر فردی به خانواده خود علاقه داشته و بدگویی همسردر مورد آن‌ها یا حتی قطع ارتباط را نخواهد پذیرفت. مردانی که مرتبا از افراد خانواده همسر بدگویی می کنند و از خانواده همسرشان کینه به دل می گیرند با گذشت زمان موجب نابودی همسر و زندگی مشترک خواهند شد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ رفتاری که می گوید عشق مردتان به شما کم شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا