;
سینمافرهنگ و هنر

اوضاع داغون مرتضی امینی تبار قبل میثم زخم کاری شدن + عکس

مرتضی امینی تبار بازیگر: مرتضی امینی تبار بازیگر فیلم سینمایی آبی روشن که این روزها بر پرده سینماست، در یک مصاحبه تلویزیونی درباره قهر با حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و نحوه انتخاب برای بازی در نقش میثم زخم کاری گفت. صحبت های مرتضی امینی تبار را در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: بازیگر افغان ایرانی: ۱۴ نکته جالب زندگی خصوصی میثم زخم کاری، مرتضی امینی تبار + عکس ها

مرتضی امینی تبار بازیگر

مرتضی امینی تبار بازیگر سینما که با نقش آفرینی در سریال زخم کاری کنار جواد عزتی و رعنا آزادی ور به شهرت رسید، در برنامه تلویزیونی خاطره جالبی از قهرش با اهل بیت و کمک آنان در مهم ترین عرصه زندگیش را تعریف کرد و گفت:

زمان مذهبی بودنم، وقتی به حرم حضرت معصومه می‌رفتم، می‌گفتم که عمه ام هستی حضرت معصومه، برادرزادتم و باید بهم برسی، این رسمم بود ولی وقتی که باهاشون قهر بودم رفتم حرم و فقط گفتم سلام یه گوشه نشستم و گفتم بله قهرم، هم با شما قهرم و هم با داداشت و با همتون قهرم 5 ساله که ولم کردید، مطرب شدم واقعاً یعنی مطرب به دردتون نمی‌خورد، بازیگر حال بهتون نمی‌داد، اینجوریه یا این سریال میشه یا دیگه باهاتون حرف نمی‌زنم با هیچ کدومتون.

مرتضی امینی تبار بازیگر، فرداش اومدم دفتر، اصلاً به اشک نرسید من رو نشوندن رو صندلی گریم، آقای مهدویان اومد گفتم کی باید برم اون اتود رو بزنم؟ اشک بریزم؟ گفت یه داد بزن ببینم و داد زدم گفت خوبه، دوباره یه داد بزن و تهش رو بیار توی بغض و بگو دست از سرم بردارید، ولم کنید، گفت:خوبه موهاش رو بزنید و اینطوری پذیرفته شدم.

شاید بپسندید: بزرگسالی بازیگران کودک سریال سرزمین مادری پس از 16 سال+عکس

مرتضی امینی تبار بازیگر

مختصر بیوگرافی مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار بازیگر جوان سینما در سال 1378 در قم متولد شده است. پدر و مادر او از اقوام تاجیک افغانستان هستند که در سال 1375 ساکن ایران شدند. او صاحب یک خواهر به نام لیلا است. مرتضی امینی تبار ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

احتمالا بپسندید: تغییر چهره «عبدالله بن زبیر» بعد از 15 سال از پخش مختارنامه + عکس

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: نگار نیکدل “بازیگر نقش شیدا در زخم کاری” به همراه مادر معروف تر از خودش+بیوگرافی و عکس جذاب جدیدش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا