;
تفریح و سرگرمی

سوالات هوش:سلول های مغز خود را با این سوالات هوش تقویت کنید!

مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. در واقع فعالیت مغز سلامت این عضو مهم بدن را تضمین می کند. بنابراین بیایید یک جلسه تمرین مهم برای این عنصر خاکستری خود داشته باشیم.بازی های فکری، پازل ها، تست ها و … می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند. در سوالات هوش تصویری تصاویر جالب می توانید قدرت تحلیل، دقت و تمرکز را آزمایش کرده و میزان هوش خود را بسنجید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر شیر کوهی در کمین گوزن را پیدا کنید،قدرت دیدت مثل عقابه!

سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

علاقمندان به بازی ها و سوالات و تست های هوش از جمله مواردی است که در اینترنت طرفدارن زیادی دارد. بخشی از این مسئله موضوع سرگرمی است، اما بخش دیگر مربوط به تمرین دادن فعالیت های مغزی است. این سوالات هوش تصویری مجله خبری چشمک تلاش می کند تا ذهن خوانندگان خود را توسعه دهد. شما برای حل این سوالات، نیازمند دقت، توجه و تمرکز شماست. لذا این موضوع می تواند سبب افزایش عملکردهای مغزی شما شود.

شما اگربتوانید یک سوم از این سوالات هوش را حل کنید، نشانه بهره هوشی بالای شماست. لذا اگر توانستید که 1/3 از این معماها را حل کنید، به دوستان خود بگویید که نابغه هستید! اگر آماده هستید، سوالات را مرور کنیم.

شاید بپسندید: آزمون ذهن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

سوال شماره 1

مردی جهانگرد ربوده شد و در خانه ای محبوس شد. خانه 4 در داشت و او می توانست از یکی از درها فرار کند. در پشت درب اول،دمای هوا بسیار پائین است، به طوری که هر فرد در ثانیه اول در این هوا منجمد می شود. پشت درب دوم کوسه های بسیار گرسنه ای هستند. در پشت درب اتاق سوم پر از گاز سمی است. درب چهارمی آنقدر اشعه آفتاب آنقدر قوی است که همه چیز را می سوزاند. او چگونه می تواند فرار کند؟

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

سوال شماره 1

سوال شماره 2 در سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

مردی به جرمی اشتباه، دستگیر ش. 3 راه برای فرار او از زندان وجود داشت. یک خروجی، سگ های عصبانی دارد. دومی یک بمب با تایمر 5 دقیقه ای دارد و از قبل روشن است. سومی یک نگهبان مسلح دارد. کدام را باید انتخاب کند؟

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

سوال شماره 3

فردی پیامی دریافت کرد که گویا یک قاتل زنجیره‌ای به تازگی در حال ورود به ساختمان محل کار او دیده شده است. لذا این فرد تصمیم گرفت تاز از ساختمان خارج شود. در حالی که وی منتظر آسانسور بود، 2 آسانسور همزمان به طبقه این فرد رسیدند. درون هر آسانسور یک مرد بود که هر دو بسیار مشکوک به نظر می رسیدند. کدام آسانسور می تواند فرد قاتل باشد. او باید در کدام آسانسور سوار شود؟

شاید بپسندید: 8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

تصویر شماره 3

پاسخ های سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

قطعا با دیدن پاسخ های این سوالات، خواهید گفت که چقدر راحت! در واقع راز حل کردن سوالات هوش، دقت و توجه به صورت سوال و نیز جزئیات در تصاویر است. اگر آماده هستید، می توانید به تصاویر نگاه کنید.

پاسخ تصویر شماره 1

وقتی خورشید غروب می کند، می تواند از خروجی چهارم فرار کند.

شاید بپسندید: تست بینایی: آیا یوز پلنگ در کمین آهوها را در تصویر می بینید!

سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

پاسخ تصویر شماره 2 در سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

بمب در عرض 5 دقیقه منفجر می شود و او می تواند از آن خروجی استفاده کند.

شاید بپسندید: چند سوال هوش جالب که فقط باهوشا قادر به پاسخ آن هستند!

تصویرشماره 2

پاسخ تصویر شماره 3

قاتل از پایین می آمد. پس اسانسور سمت چپی می تواند، حامل قاتل باشد. لذا وی باید آسانسور سمت راست را سوار شود.

شاید بپسندید: اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

سوالات هوش تصویری تصاویر جالب

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

معنای هوش چست؟

هوش را می توان به عنوان یک توانایی ذهنی کلی برای استدلال، حل مسئله و یادگیری تعریف کرد. هوش به دلیل ماهیت کلی خود، عملکردهای شناختی مانند ادراک، توجه، حافظه، زبان یا برنامه ریزی را با هم ترکیب می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد گم شده را در پازل ریاضی پیدا کنید؟

چه چیزی مغز را بیشتر توسعه می دهد؟

ورزش جریان خون را تسریع می کند، میزان اکسیژن مغز را افزایش می دهد و سهم بسزایی در بهبود ذهن دارد. بازی های هوشمند؛ این یکی از موثرترین تکنیک های رشد مغز برای کودکان و بزرگسالان است.

امیدوارم از سوالات هوشتصویری امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون تمرکز: عدد 139 را در کمتر از 7 ثانیه پیدا کنید!

آیا در یک نگاه مار مخفی شده را در تصویر پیدا کردید؟

راست مغز هستید یا چپ مغز!؟ با این تصویر خود را بیآزمائید!

سوالات هوش:هوش تان را با این سوالات هوش تصویری محک بزنید!

تست شخصیت:کدام درخت را برای باغچه خانه انتخاب می‌کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا