;
تفریح و سرگرمی

خجالتی هستی یا نه! | اولین چیزی که در تصویر می بینی این مسئله را اثبات می کند؟

تست شخصیت متکی به شناخت اول: آیا خود را خجالتی می دانید؟ این تست سریع و سرگرم کننده را انجام دهید تا متوجه شوید! ابتدا آنچه را که در یک موقعیت خاص مشاهده می کنید ببینید که آیا واقعاً خجالتی هستید یا خیر؟ ممکن است از نتایج شگفت زده شوید! پس تست شخصیت متکی به شناخت اول را امتحان کنید و خودتان متوجه شوید. با مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت پادشاه و دختر خارکن!

تست شخصیت متکی به شناخت اول

آیا کنجکاو هستید که بدانید تیپ شخصیتی شما چیست؟ تست شخصیت متکی به شناخت اول را انجام دهید تا متوجه شوید خجالتی هستید یا خیر؟

با نگاهی ساده به یک عکس، می توانید جنبه هایی از شخصیت خود را که ممکن است قبلاً نمی دانستید، کشف کنید. اولین بار در این تصویر چه چیزی را می بینید؟

شاید بپسندید: فقط تیزبینا میتونن اشتباه تصویر مزرعه زیبا را در یک نگاه پیدا کنن!

تست شخصیت متکی به شناخت اول

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک برگ، قدرت درونی خود را کشف کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یک شیر کوهی در کمین گوزن جنگلی است، آیا می توانید آن را شناسایی کنید!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی تاجر و چهار همسرش

تفسیر تست شخصیت متکی به شناخت اول

این تست بینشی را در مورد نحوه درک شما از دنیای اطراف ارائه می دهد. این یک راه سرگرم کننده و ساده برای به دست آوردن درک عمیق تر در مورد خود است. اکنون که برداشت خود را داشته اید، می توانید به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: خطای دید: کله اسب مربوط به کدوم اسبه، اسب سمت چپ یا راست!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت بهلول، مرد غریب و عطار نابکار!

 

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که یک سبک موسیقی در نام آن هست!؟

حکایت پادشاه و دختر خارکن

زن

افرادی که زنی را دیدند احتمالاً شخصیتی آرام و ملایم دارند. آنها عموماً خجالتی هستند و ممکن است در ریسک کردن مردد باشند. چنین افرادی معمولا محتاط هستند اما همچنین می توانند بسیار مراقب و دلسوز باشند. آنها رویارویی یا درگیری را دوست ندارند و ترجیح می دهند از کانون توجه دور بمانند.

همچنین باید اشاره کرد که تمایل دارند درون نگر و متفکر باشند، با حس همدلی قوی نسبت به دیگران. آنها اغلب به جزئیات توجه دارند و قدردان نکات کوچک زندگی هستند که ممکن است دیگران از دست بدهند. آنها وفادار و قابل اعتماد هستند، اما ممکن است برایشان سخت باشد که با دیگران راحت و باز شوند.

برایتان جالب خواهد بود: خرس قطبی تصویر را پیدا کن!| فقط تیزبین ها موفق میشن!

پرنده

افرادی که پرنده ای را دیدند احتمالاً شخصیتی برونگرا و با اعتماد به نفس دارند. آنها خودانگیخته و تکانشی هستند و اغلب بدون فکر کردن به همه چیز ریسک می کنند.

چنین افرادی ممکن است کاملاً رقابتی باشند و از فشار دادن خود به محدودیت های جدید لذت ببرند. آنها تمایل دارند سریع تصمیم بگیرند و برای بررسی همه گزینه ها به زمان زیادی نیاز ندارند.

چنین افرادی از بودن در کانون توجه لذت می برند و ممکن است گاهی اوقات کاملاً صریح باشند. آنها معمولاً جسور، مستقل و پرانرژی هستند و همیشه به دنبال چالش های جدید هستند. آنها معمولاً در حل مشکل خوب هستند، اما ممکن است با مسائل مربوط به تعهد دست و پنجه نرم کنند.

احتمالاً بپسندید: نقطه ضعف ات چیه!؟ یکی از دسته گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

امیدوارم از حکایت پادشاه و دختر خارکن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اگه زبر و زرنگی، سریع بگو کی دست همه جاسوسا رو در ناشی گری از پشت بسته!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اولین چیزی که در تصویر می بینی نگاه شما به محیط زیست رو منعکس می کنه!  

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام زوج یک قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده اند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: کدوم دانش آموز از درس و مدرسه و معلم فراری هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دانش آموز بی ادبی که لباس خانم معلم رو کثیف کرده، شناسایی کن!

شاید برایتان جالب باشد

هوش و نبوغ خودت رو با حل معادله (2-5)2÷12 ارزیابی کن!

تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

اگه دقت ات بالا بشه تو یه نگاه خرس قطبی رو میون یخ های قطبی تشخیص میدی!

معمای ریاضی: جواب  30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

پدر نوزاد کدوم یکی از این دو تا مرد هست!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا