;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 3 تفاوت دو تصویر اردک خوش تیپ را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک خوش تیپپ همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 14 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر اردک خوش تیپ را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: کدام مکانیک با بقیه فرق دارد!؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک

باید آنچه که شما در آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 10ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر اردک خوش تیپ را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: در یک نگاه گربه را بین کاکتوس ها پیدا کنی چشم عقابی هستی!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک

شاید بپسندید:تست شخصیت: یکی از پنگوئن ها را انتخاب کنید تا خودتان را بهتر بشناسید!

.

.

.

.

.

 

.

.

.

بیشتر بخوانید: آیا زن سمت راست از فروشگاه هندوانه دزدیده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از اردک خوش تیپ را در آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک را در 10 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: چیستان: نام پایتخت یک کشور است که با حذف حرف اول آن واحد پول یک کشور بدست می آید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که میان رادیو و دریا مشترک است!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل با رنگ زرد علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که یک چشم دارد، اما نمی تواند ببیند!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر اردک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا نامزد مرد بیمار است!؟

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آنچه ابتدا می بینید، نقاط قوت شما را آشکار می کند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کدام مرد از زندان فرارکرده و معلم نیست!؟

حکایت شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه برای پسر فقیر!

تست هوش: اگر 2+3=25 و 4+5=45 باشد 1+6 =؟ چند می شود؟

چیستان: نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا