;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: آیا مرد واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

سوال تصویری دروغگو : بخش تفریح و سرگرمی چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین مطالب در زمینه آزمون ها و سوالات هوش با شما همراه است. بنابراین امروز هم مجله خبری چشمک با یک آزمون تصویری جدید تحت عنوان سوال تصویری دروغگو با شماست. معمای شناسایی چه کسی دروغ می گوید می تواند به خوبی سطح تیزبینی، دقت، تمرکز و تیزهوشی شما را به خوبی محک بزند. لذا اگر فکر می کنید باهوش و تیزبین هستید، باید بتوانید در زمان 3 ثانیه ای در سوال تصویری دروغگو، متوجه شوید که آیا زن راست می گوید یا مرد؟ با مجله خبری چشمک و سوال تصویری دروغگو همراه شوید.

تحقیقات نشان می دهد که بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز شما هستند. مغز همچون جسم برای حفظ سلامتی نیازمند ورزش است. بازی های فکری این زمینه را برای مغز فراهم می کنند. اگر به صورت مرتب و منظم بازی های فکری را انجام دهید می توانید مغز خود را در سنین کهنسالی و میانسالی واکسینه کنید. به این ترتیب از بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر پیشگیری خواهد شد. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری دروغگو همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت زیبای پند کلاه نمدی | پند سه کلمه ای برای زندگی بهتر

سوال تصویری دروغگو

همان گونه که بارها اشاره شده است آزمون ها، تست ها و سوالات معمایی جذاب هستند. لذا هر کسی دوست دارند که میزان دقت، هوش و تیزبنی خود را محک بزند. بر همین اساس برای محک زدن نیاز به ابزارهایی است، اما این ابزارهای چه چیزهایی می تواند باشد. کارشناسان معتقدند که بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پازل های تصویری و … همگی می توانند زمینه را برای محک زدن مهارتهای شناختی ما فراهم کنند.

امروز در سوال سوال تصویری دروغگو، شما با یک تصویر معمایی جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. باید بتوانید این سوال معمایی موجود را در کمتر از 3 ثانیه حل کنید. یادتان باشد برای پیدا کردن پاسخ، باید به نشانه ها توجه کنید. نشانه ها به شما کمک می کنند که بهتر عمل کنید و زودتر به جواب برسید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل مراجعه کنید و کسی که حقیقت را می گوید را شناسایی کنید. به واقع شما باید اثبات کنید آیا مرد در حال خیانت کردن به همسر خود است؟ یا اینکه زن دچار اشتباه شده است!؟

شاید بپسندید:تست قدرت دید: اشیایی را پیدا کنید که با دوره تاریخی تصویر مطابقت ندارد!؟

سوال تصویری دروغگو

شاید بپسندید: در نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم اطرافیان نسبت به شما چه دیدی دارند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

پاسخ سوال تصویری دروغگو

اگر به این قسمت از متن سوال تصویری دروغگو رسیده اید، احتمالا هنوز به دنبال پاسخ هستید و قصد دارید جواب را ببینید. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تا بیشتر تلاش کنید و بیشتر مغز خود را به فعالیت وادار کنید. 3 ثانیه دیگر هم به شما فرصت خواهیم داد.

شاید بپسندید: حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دُم خرش!

پاسخ سوال تصویری دروغگو:  مرد حقیقت را می گوید. زن دچار اشتباه شده است. اگر این دو زن و شوهر بودن باید نشانه ای وجود داشت. حداقل یاید در دست زن حلقه ای می بود، اما اگر دقت کنید زن هیچ حلقه ای در دست ندارد. ایا در 3 ثانیه متوجه این نکته شدید؟

شاید بپسندید:تست قدرت دید: صاحب الاغ کجاست!؟

پاسخ سوال تصویری دروغگو

امیدوارم از سوال تصویری دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اعتماد به نفس داری یا نه | یکی از اُرکیده ها را انتخاب کنم تا بهت بگم!

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه 13 چهره مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت عشق مخفیانه غلام به دختر تاجر | داستان برده ای که عشق اش به دختر تاجر او را به فنا داد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مقدار عددی مثلث و مربع را پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 تست هوش: با توجه به عبارات تصویر پاسخ عبارت آخر را پیدا کن!

حکایت جالب و خواندنی پادشاه و چهار همسرش!

تست هوش: عدد بعدی در این دنباله عددی چیست!؟

آزمون قدرت دید: سه تا گربه با بقیه فرق داره، اون ها را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا