;
خانواده و زناشوییزندگی

چگونه عشق به همسرم را با تغییر شرایط زندگی حفظ کنم؟

عشق به همسر: عشق یکی از احساسات ذاتی انسان و دوست داشتن بیش از اندازه است که عاشق و معشوق را به سوی هم می‌کشد. عشق انواع مختلفی دارد و بسیاری از عشق را در زندگی تجربه کرده ایم.

اشتیاق شدیدی که دو نفر را به سمت هم می‌کشد و منجر به ازدواج می‌شود، نمونه‌ای از عشق است اما گاهی پس از گذشتن چند سالی از ازدواج تب تند عشق سرد می‌شود و زن و مرد که عاشق و دلباخته یکدیگر بوده نسبت به هم سرد و بی تفاوت می‌شوند.

اگر احساس می‌کنید رابطه شما نیز به سمت سرد شدن رفته اما می‌خواهید همیشه و در همه حال عاشق همسرتان باشید، این بخش از خانواده و زناشویی را مطالعه نمایید تا دریابید چگونه همیشه شیفته همسر خود باقی بمانید.

بیشتر بخوانید: این چند نفر رو از زندگیت حذف کن، زندگیت آروم و شاد میشه!

چطور در همه حال عاشق همسرم باشم؟

در ادامه نکاتی را آورده ایم که اگر به آنها عمل کنید، همواره عاشق همسرتان خواهید ماند:

۱.خودتان را متقاعد کنید که عاشق همسرتان هستید

عشق به همسر، اگر همیشه در ضمیر ناخودآگاه خود تصور می‌کنید که عاشق همسرتان نیستید، این تلقین سبب می‌شود از همسرتان دور شوید پس برای اینکه رابطه شما با همسرتان عاشقانه باقی بماند و از هم فاصله نگیرید، خودتان را متقاعد کنید که عاشق همسرتان هستید. جملاتی مانند دوستت دارم و من عاشق تو هستم را تکرار کنید تا خودتان را به این باور متقاعد سازید.

احتمالاً بپسندید: علاقه مند کردن زن به مرد: ۵ ترفند باحال برای دوباره علاقه مند کردن همسر!

عشق به همسر

۲.در کنار همسرتان خاطرات خوب را تجسم کنید

اگر می‌خواهید باور دوست داشتن همسرتان را تقویت کنید، لحظات و خاطرات خوب در کنار او را تجسم کنید و تنها به خاطرات بدتان فکر نکنید. تجسم می‌تواند منجر به قوی ترین حالت و احساس دلبستگی در افراد شود.

احتمالا بپسندید: ازدواج با مرد زیبا: زیبایی مرد چه تاثیری در طول رابطه و ازدواج داره؟

۳.بیشتر وقت خود را با همسرتان بگذرانید

عشق به همسر، برای اینکه عاشق همسرتان بمانید و رابطه‌تان همیشه صمیمی باشد، نگذارید بینتان فاصله ایجاد شود و سعی کنید بیشتر وقت خود را با همسرتان سپری کنید. نزدیک شدن به همسرتان نه باور به دوست داشتن، او را نیز در ذهنتان قوی تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: ازدواج با زن زیبا دوام داره یا نه + معایب و مزایا

۴.خوبی‌های همسرتان را ببینید

یکی از کارهایی که سبب می‌شود ما از همسر خود دور شویم و رفته‌رفته عشق او را از دل بیرون کنیم توجه به بدی‌ها و نقص‌های او است. همه افراد بدی و خوبی دارند، به جای تمرکز بر روی بدی‌های طرف مقابل خود، روی خوبی‌های او تمرکز نمایید و خوبی هایش را ببینید، آن وقت است که متوجه می‌شوید عاشق همسرتان هستید و نمی خواهید او را از دست بدهید.

بیشتر بخوانید: ازدواج با دختر پولدار + مزایا و معایب

۵.گاهی از او دور باشید

اگر همیشه کنار همسرتان باشید، احساس دلتنگی را حس نخواهید کرد و حضور همسرتان برای شما عادی خواهد شد، پس گاهی هم لازم است از او دور شوید. دوری باعث دلتنگی نسبت به طرف مقابلتان شده و در نتیجه بیشتر به او جذب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: دختران و زنانی با این ۹ ویژگی مناسب ازدواج نیستند!

۶.فعالیت‌های مختلف انجام دهید

عشق به همسر، برای اینکه همیشه عاشق همسرتان باقی بمانید، بیشتر فعالیت‌های خود را در کنار همسرتان انجام دهید. اینگونه شما به سمت او گرایش یافته و عدم حضور او باعث دلتنگی شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۷.همسرتان را درک کنید

عشق به همسر، اگر همیشه مسائل را از دید خود ببینید و همسرتان را مقصر فرض کنید، از او دور شده و صمیمیت میان شما کاهش می‌یابد پس سطح درک خود را از همسرتان بالا ببرید و همیشه با او همدلی کنید. همدلی صمیمیت را در رابطه تان بیشتر کرده و علاقه شما را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: فراری دادن مردان: این رفتارهای زنانه هر مردی را فراری می دهد!

عشق به همسر

۸.بیشتر با همسرتان صحبت کنید

اگر شما نتوانید با همسرتان صحبت کنید و سکوت را ترجیح بدهید، به تدریج از او دور شده و بین شما فاصله ایجاد می‌شود. برای عاشق ماندن با همسر خود بیشتر حرف بزنید و گاهی برای گپ زدن عاشقانه به بیرون از منزل بروید.

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

۹.احساسات خود را بروز دهید

عشق به همسر، عدم بروز احساساتتان و صحبت نکردن از آنها شما را از همسرتان دور می‌کند. اگر از مسئله‌ای ناراحت هستید، در مورد مشکلتان و اینکه چرا ناراحت هستید، با همسر خود حرف بزنید و مشکلات را با صحبت حل کنید.

شاید بپسندید: متولدین این ماه ها عاشقان و دلباخته های زیادی دارند!

۱۰.یکدیگر را در آغوش بگیرید

برای از دست ندادن وابستگی و همبستگی از نزدیکی جسمی، فاصله نگیرید. برقراری رابطه زناشویی، در آغوش گرفتن یکدیگر، بوسیدن و حتی دست در دست هم دادن می‌تواند یک احساس دوست داشتنی در شما ایجاد کند و یکی از راه‌های ایجاد صمیمیت است.

بیشتر بخوانید: ۸ رفتاری که نشان می ده شوهرت ازت سوءاستفاده می کنه!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید جالب باشد: چرا مردان نمی توانند ابراز عشق کنند + ۱۰ دلیل جالب که نمی دانستید!

احتمالا بپسندید: جذب شوهر با ارسال پیامک به این ۱۰ روش خاص!

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

این مطلب هم جالب خواهد بود: جذب شدن مرد به زن: هر مردی جذب این ۵ ویژگی یک زن می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =

دکمه بازگشت به بالا