;
خانواده و زناشوییزندگی

خانم، برای شوهرت حتما این کارا رو انجام بده تا برای همیشه ملکه قلبش باشی!

توجه کردن به شوهر: برای داشتن زندگی مشترک موفق و پایدار زوج ها باید به دنبال خوشحال کردن یکدیگر در زندگی باشند. متأسفانه این تفکر در برخی خانواده ها وجود دارد که تنها مردان مسئول شاد و خوشحال کردن خانم ها هستند اما باید بدانید که همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. بنابراین خانم های عزیز تلاش کنید همیشه شوهرتان را اولویت زندگی تان قرار دهید بیشتر او را خوشحال و راضی نگه دارید. در این بخش از خانواده و زناشویی نکاتی برای خوشحال کردن شوهر برای شما آورده شده است.

بیشتر بخوانید:  زنانی با این ویژگی ها در رابطه جنسی بهترند + ۱۲ حقیقت جالب در مورد زنان بلوند!

۱.به ظاهرتان همیشه برسید

توجه کردن به شوهر، بسیاری از خانم ها در خانه لباس های کهنه پوشیده و تنها در مهمانی ها و جشن ها و بیرون از خانه به ظاهرشان اهمیت می دهند اما برای مردان بسیار اهمیت دارد که شما به ظاهر و لباس هایتان در داخل خانه برسید پس همیشه به جــذابیت ظاهری خود توجه کنید و لباس‌هایی که شوهرتان دوست دارد را بپوشید. تمیز و مرتب باشید، از رنگ‌ها دلنشین و شاد استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهایتان زده و با یک عطر ظاهر زیبای خود را تکمیل کنید.

۲.بگذارید کمی با دوستانش خوش بگذراند

برخی خانم ها به هیچ وجه اجازه نمی دهند که همسرشان لحظاتی را با دوستان خود بگذرانند اما بعد از ازدواج هم مردان مانند هر انسان دیگری نیاز دارند که در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشند.برای خوشحال کردن شوهر او را از دوست هایش جدا نکنید و اجازه دهید گاهی با دوستانی که از نظر اصــول اخلاقی مورد تایید هستند رفت و آمد کند.

۳.به خانواده اش احترام بگذارید

اگر می خواهید همسرتان شاد باشد، دائم در پیش او گله خانواده اش را نکنید و به آنها بی احترامی نکنید، ممکن است او چیزی به شما نگوید، اما خانواده اش برای او مهم هستند. اگر جشن یا مهمانی در خانه تان برگزار می کنید، از خانواده همسرتان نیز دعوت نمایید. همسرتان هرگز محبت شما به خانواده اش را فراموش نمی‌کند و در دل شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان برای زیبایی حیرت انگیزشان از این ترفندهای ساده استفاده می کنند!

۴.به او اعتماد کنید

توجه کردن به شوهر، برای اینکه همسرتان را خوشحال کنید از او و توانایی هایش تعریف کنید و او را تکیه گاه خود بدانید و تشویق کرده و طرفدارش باشید. با این کار شما اعتماد به نفس همسرتان افزایش می یابد و رابطه زناشویی شما بهتر از قبل خواهد شد.

۵.به او بگویید دوستش دارید

متأسفانه برخی خانم ها که در سالهای ابتدایی ازدواج محبت و احساسات خود را ابراز می کردند، بعد از گذشت سالیانی از زندگی احساسات خود را نشان نمی دهند. اگر می خواهید زندگی مشترک پایداری داشته باشید، گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید.

شاید بپسندید: مردان این ۴ ویژگی فیزیکی زنان را دوست دارند!

۶.برای همسرتان نامه بنویسید

گاهی برایش نامه عاشقانه بنویسید. متأسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه می‌دهند، اما بعد از ازدواج این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. لازم است برای جلوگیری از عادی شدن و یکنواختی در ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

بیشتر بخوانید: کارهای ممنوعه در رابطه جنسی: در حین رابطه زناشویی هرگز این ۱۰ کار رو انجام ندین!

۷.به او احترام بگذارید

توجه کردن به شوهر، حتی اگر همسرتان کار خوبی انجام نداده پیش فرزندان و خانواده ها او را سرزنش و تحقیر نکنید.احترام به همسر، حس ارزشمندی و اعتماد به نفس او را افزایش می دهد و می تواند در افزایش احساس شادی و رضایت او دخیل باشد.

۸.از او تعریف و تمجید کنید

یکی دیگر از راه های خوشحال کردن مردان و افزایش حس رضایت آن ها تعریف های واقعی و غیر افراطی و قـــدردانی است. مردان در اوج قدرت و اقتدار نیازمند تمجید و قدردانی زنان هستند و دوست دارند از جانب همسرشان مورد تعریف و تمجید قرار گیرند.

۹.به رابطه جنسی توجه کنید

یکی از نکات کلیدی در خوشحال کردن همسر گرم نگه داشتن رابطه جنسی است. مردان بعد از ازدواج به شدت به نظم در رابطه جنسی برای با نشاط بودن نیاز دارند. مردانی که به لحاظ جنسی با همسر خود مشکل جدی دارند، خیلی زود به لحاظ روحی و روانی فرسوده میشوند.

۱۰.مقایسه نکنید

هیچ چیز برای یک مرد بدتر از مقایسه شدن نیست پس سبک زندگی یا دارایی های خود را با دیگران مقایسه نکنید و به آنچه دارید راضی باشید. همسرتان را همانطور که هست بپذیرید و او را با کسی مقایسه نکنید.

۱۱.مراعات همسرتان را نمایید

توجه کردن به شوهر، در این روزها که گرانی و تورم بر جامعه حکم فرماتست، اگر همسرتان درآمد کمی دارد، او را مراعات کنید و از ولخرجی ها و بریز و بپاش های غیر منطقی دوری نمایید.

۱۲.پیام های عاشقانه برای او بفرستید

توجه کردن به شوهر، اگر روزهای اول آشنایی و یا نامزدی تان برای نامزدتان، پیام های محبت آمیز و عاشقانه ارسال می کردید، اکنون نیز این کار را انجام دهید و برای همسرتان پیام های عاشقانه بفرستید، همه مردان احتیاج دارند که جملات و پیام های عاشقانه از همسرشان دریافت کنند پس این کار را دریغ نکنید.

بیشتر بخوانید: آقایان و خانم های متأهل، پس از رابطه جنسی نوشیدن آب را فراموش نکنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا