;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از افراد پارک، داره ادای افراد نابینا را در میاره!؟

آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا: بخش سرگرمی مجله خبر چشمک جذاب ترین و جدیدترین سوالات و معماهای تصویر را با شما به اشتراک می گذارد. با باور بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت، همان گونه که جسم برای حفظ سلامت خود نیازمند تحرک و ورزش است، مغز و ذهن نیز نیازمند فعالیت و ورزش کردن است. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا همراه باشید.

بر این اساس بازی های فکری و سوالات هوش تصویری می توانند بهترین گزینه برای فعالیت و ورزش مغز شما باشند. شما کافی است به صورت مرتب و روزانه انجام انواع و اقسام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. آزمون شناسایی افراد نابینا و نیز بازی های مشابه سبب می شود که شما برای پاسخگویی از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنیدکه این مسئله افزایش فعالیت های مغز را به همراه خواهد داشت. ناگفته نماندکه انجام منظم بازی های فکری، سبب توسعه و رشد مهارت های شناختی شما خواهند شد.

شاید بپسندید: چیستان: از آسمان به روی زمین می آید و اگر حرف اولش رو برداریم اسم یک حیوان می شود!

آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا

باید بدانید که آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا از جمله سوالات و معماهای تصویری است که ذهن شما را به خوبی درگیر خود خواهد کرد. شما برای پاسخگویی به این آزمون علاوه بر استفاده کامل از مهارت های شناختی باید از قوه تخیل و منطق خود نیز به نحو احسن استفاده کنید.

به باور سازنده آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا، تنها کسانی که دارای ذهنی خلاق و توانایی شناختی بالا باشند می توانند در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای آن را حل کنند.

به هر روی شما با کمک بازی های فکری و معماهایی تصویری که در وب سایت مجله خبری چشمک منتشر می گردد، می توانید میزان توانایی شناختی خود را افزایش دهید. در آزمون شناسایی افراد نابینا شما با تصویر جالب روبرو هستید. یک روز بهاری است و سه شخص را در حال پیاده روی روزانه خود می بینید. در نگاه اول هر سه شخص نابینا به نظر می رسند، اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از این اشخاص واقعا نابینا نیست و به هر دلیلی تلاش می کند نابینا بودن را تجربه کند.

به نظر شما کدامیک از افراد تصویر نابینای واقعی هستند!؟ کدامیک نیز تلاش می کند نشان بدهد نابینا است!؟ به تصویر خوب نگاه کنید و سپس پاسخ دهید. مدت زمان شما برای پاسخگویی به آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا فقط 6 ثانیه است.

شاید بپسندید:در نگاه اول چه چیزی در تصویر دیدید | این تست وِیژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا

شاید بپسندید: کدام درب شما را جذب کرد | با خواندن تفسیر انتخاب‌تان، خود را بهتر بشناسید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال،اثبات کن که باهوش نابغه ای!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: افرادی که قصد دزدیدن گاو زن کشاورز را دارند، پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا

اگر زمان بیشتری برای بررسی جزئیات تصویر نیاز دارید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید. تلاش کنید در زمان باقی مانده نتیجه گیری کلی را داشته باشید. هر کسی ممکن است منطق و تحلیل خاص خود را داشته باشد. اما مهمترین مسئله پاسخ منطقی است..

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک مسیر را برای پیاده روی انتخاب کن تا بگم رویا پردازی یا منطقی!؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:با دلیل بگو کدوم خانم معلم وضع مالی بهتری داره!؟

شاید بیشتر افراد فرد وسطی را به عنوان کسی انتخاب کنند که واقعا نابینا نیست! اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که واقعا نابینا است. چون بزودی به درخت روبروی خودش برخورد خواهد کرد. فرد سمت راست یک نابینای واقعی است و این مسئله از سگی که به عنوان راهنمای او ایفای وظیفه می کند مشخص است.

اما فرد سمت چپ تصویر کسی است که واقعا نابینا نیست. چوبدستی او اصلا شباهتی به عصای سفید نابینایان یا روشن دلان ندارد. حتی به دریچه کانالی که از کنار آن عبور کرده است با تعجب نگاهی هم انداخته است. شما چه فکر کردید!؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: با دلیل بگوئید صاحب سگ چه کسی است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی فرد نابینا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که در کوهستان اتفاق می افتد، اما جزء اصلی تقویم است!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کلک کسی را کندن | این ضرب المثل از کجا آمده است!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 تست هوش: اگر 1+4=5، 2+5=12 و 3+6=21 باشد 8+11=؟ چند می شود!؟

 با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ آبی، اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط 5 درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

حکایت شنیدنی مرد گوژپشت و زن زیبا | ماجرای ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا