;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی عنکبوت: فقط تیزبین‌ها در 10 ثانیه عنکبوت تصویر را پیدا می‌کنند!

تست قدرت بینایی عنکبوت: آیا می توانید عنکبوت را در این تصویر در عرض 10 ثانیه پیدا کنید؟ وقتی صحبت از تصاویر معمایی به میان می آید، به نظر می رسد اینترنت علاقه زیادی برای انتشار آن دارد. چون عده بی شماری به این گونه تصاویر و حل آنها علاقمند هستند. در تست قدرت بینایی عنکبوت شما با یک چالش بسیار سخت روبرو هستید. این چاش توانسته است کاربران زیادی را در وب سایت ردیت دچار مشکل کند. با تست قدرت بینایی عنکبوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

تصاویر معمایی همیشه جالب هستند. شرکت در چالش های تصویری و پاسخ دادن به آنها برای برخی، فقط یک سرگرمی است، اما تحقیقات نشان داده است که این تصاویر می توانند به رشد توانائیهای شناختی افراد کمک فراوانی بکند. شما می توانید از این تصاویر به منظور افزایش توان ذهنی و جزئی نگری خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها: تفاوت‌های تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

تست قدرت بینایی عنکبوت

در تست قدرت بینایی عنکبوت شما باید بتوانید در کمتر از 20 ثانیه عنکبوت پنهان را در تصویر ببینید. تصاویر چالشی به طور گسترده در رسانه های اجتماعی در حال گسترش اند. بسیاری از این چالش ها دشوارند و برای حل آنها نیاز است که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون بینایی پرنده متفاوت:تیزبین هستی، پرنده متفاوت را در 1 نگاه پیدا کن!

تست قدرت بینایی عنکبوت

.

 برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی عنکبوت

امیدوارم تاکنون عنکبوت را در تست قدرت بینایی عنکبوت پیدا کرده باشید. اگر هنوز پیدا نکردید ما به شما یک راهنمایی ارائه می دهیم. عنکبوت را می توان در سمت راست تصویر پیدا کرد. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟

به تصویر با دقت نگاه کنید. به سمت راست تصویر نگاه کنید. یک عنکبوت وجود دارد. احتمالا اکنون آن را مشاهده کردید. اگر هم نتوانستید آن را ببینید، اشکالی ندارد. پاسخ را در پایین برای شما ارائه داده ایم.

شاید بپسندید: کونگ فو دو خرگوش: آیا تاکنون مبارزه کونگ فو دو خرگوش را دیده اید!؟

پاسخ تست

برایتان جالب خواهد بود: شناخت آدم ها در یک نگاه: عکس پروفایل شما همه چیز را درباره تان لو می دهد!

 

آیا عنکبوت ها می توانند از استتار استفاده کنند؟

عنکبوت ها از رنگ، طرح و بافت برای استتار روی درختان، گیاهان، گل ها و سنگ ها استفاده می کنند. آنها از استتار برای شکار طعمه و پنهان شدن از شکارچیان استفاده می کنند. عنکبوت های پرش مورچه نیستند.

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر بتوانید شبدر 4 برگ پنهان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید آدم خوش شانسی هستید!

تست قدرت بینایی عنکبوت

آیا پازل ها ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندید: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از سوالات هوش تصاویر جالب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

اگر تیزهوشی در 7 ثانیه سوالات هوش تصاویر جالب را حل می‌کنی!

با انتخاب یکی از خورشیدها، تیپ شخصیتی خود را بشناسید!

تست تمرکز شناخت تفاوتها:8 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید!

تست قدرت دید: آیا می‌توانید پلنگ های برفی استتار شده را تشخیص دهید!

آزمون خطای دید: کدامیک، زن یا مرد بر روی مبل دراز کشیده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا