;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی‌ات رو با یافتن گلابی متفاوت اثبات کن!

آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن گلابی متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید! با یک تست تصویری با شما هستیم. در این تست تمرکز، دقت و ذهن شما مورد چالش قرار می گیرد. در این تصویر همه میوه ها یکسان به نظر می رسند، اما تنها یکی از آنها با دیگر میوه ها متمایز است. آیا می توانید پاسخ این چالش را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ در آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت با مجله خبری چشمک همراه باشید.

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:گاوچران کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت

برای انجام این تست، یک لحظه بایستید، نفس بکشید، ذهن خود را پاک کنید و سپس به ارائه جواب برای این چالش اقدام کنید. این چالش یک جایگزین عالی برای سرگرمی هزاران کاربر است که می‌خواهند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر این پرداختن به این تست ها می تواند، قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهد.  اگر آماده اید تصویر آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت را ببینید!

باید بدانید که آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش گلابی است که در رژیم غذایی ما به عنوان منبعی مهم برای سلامتی اهمیت دارد، زیرا یکی از میوه هایی است که دارای خواص زیادی برای بدن است.

در تصویر 60 گلابی دیده می شود. در نگاه اول همه گلابی ها شبیه هم هستند، اما یک نگاه تیزبین می تواند به آسانی یک گلابی متفاوت را در بین این 60 گلابی را شناسایی کند. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه گلابی متفاوت را در آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت شناسایی کنید.

شاید بپسندید:چشات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر تنگ ماهی را پیدا می کنی!

آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت

شاید بپسندید:افسانه زیبای باغ سیب | داستان شاهزاده ای که معشوقش را از ته چاه نجات داد!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر ببر مخفی را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت

اگر گلابی را متفاوت از بقیه ندیدید، احساس بدی نداشته باشید. صادقانه بگویم، افراد کمی موفق به حل این چالش تصویری شده اند. در مرحله بعد، ما به شما نشان می دهیم که میوه در کجا قرار دارد و تفاوت آنها چیست.

شاید بپسندید: آزمون قدرت بینایی : سگ کوچولو کجا قایم شده!؟

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر برکه زیبا را پیدا کن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت: در نگاه اول به نظر می رسد که تفاوتی وجود ندارد، اما اکنون که پاسخ را در مقابل چشمان خود قرار داده اید، به طور محسوسی این میوه متفاوت است. آزمون های تصویری، تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید. چرا که تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت می باشد.

شاید بپسندید:تست هوش: اگر 123+1=16و 234+1=24 باشد 345+1=؟ چند می شود؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 11×11=4 و 22×22=16 باشد عبارت 33×33= ؟ چند می شود!؟

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی گلابی متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید:حکایت خروس گردو دزد | خروسی که از همه حیوانات استفاده کرد تا خودش از خانه قاضی گردو بدزدد!

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت: یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به آدمای اطرافت وفادار هستی یا خیر!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوان درنده ای است که آدم ها سرش را می خورند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: 3 موز پنهان را در میان مینیون های زرد رنگ پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت تاجر و داماد فقیر | داستان مردی که می خواست سرنوشت را تغییر دهد!

تست روان شناسی: یکی از حیوانات را انتخاب کن تا بهتر با نگرانی هایت آشنا بشی!

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا