;
تفریح و سرگرمی

با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت: به تصویر نگاه کنید، حروف متفات را بین حروف G پیدا کنید و چالش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نوع چالش های تصویری که برای حل سریع آن نیاز به تمرکز بالا و قدرت بینایی خوب است، در فضای اینترنت بسیار پرطرفدار هستند. با آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت، قدرت تمرکز و بینایی خود را به چالش بکشید. بخش سرگرمی چشمک هر روز با پازل های سرگرم کننده با شماست.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت همراه شوید.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت

شبکه های اجتماعی امروزه فضایی برای سرگرمی شده اند. در این میان پازل های تصویری پرطرفدارترین نوع محتوا در میان شبکه های اجتماعی هستند.کسانی که می خواهند یک روز تعطیل یا حتی پایان یک روز کاری سرگرم شوند، این تست می تواند به آنها کمک زیادی بکند. آیا برای حل این پازل آمادی گدارید؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تنها کافی است در عرض 10 ثانیه حرف متفاوت یعنی حرف C را پیدا کنید. زمان محدود است، بنابراین باید این چالش را بسیار سریع حل کنید. اگر آماده هستید به تصویر آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت نگاه کنید.

شاید بپسندید: حکایت عروسی که شب زفاف به دیدار عشق قدیمی رفت: داستان عشق و جوانمردی و غیرت!

آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت

شاید بپسندید:حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

.

.

.

.

.

.

 

.

پاسخ آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت

امیدوارم که حرف متفاوت را در میان حروف G پیدا کرده باشید. این چالش واقعا می تواند تمرکز و بینایی شما را امتحان کند. عده کمی می توانند در کمتر از 10 ثانیه این پازل را حل کنند. امیدوارم شما جزو دسته ای باشید که در یک نگاه حرف متفاوت را پیدا کرده اید. اگر هنوز این حرف را نیافته اید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

هنوز هیچی؟ از جستجو و جست و جو خسته شده اید؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروهی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم راه حل را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگرچه حل آن ساده به نظر می رسد، اما باید به همه نشانه ها توجه کنید. بیش از یک کاربر در تلاش برای حل آن سردرد می گیرد. این حرف متفاوت در بین حروف G در اینجا قرار داشته است. به تصویر زیر به دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید:با اضافه کردن 1 چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید | افراد زیادی موفق نمی شوند!

آزمون شناسایی حرف متفاوت

امیدوارم از آزمون دید با شناسایی حرف متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام میوه است که در اسمش تمام حروف جیران را دارد!؟

تست هوش: عدد پایانی عبارت 14, 15, 18, 27, ؟؟ چیست!؟

آزمون قدرت تمرکز: پسر بچه ای را که با بقیه فرق داره در 5 ثانیه پیدا کن!

در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

داستان آموزنده کلوچه های خانم: داستانی در تأیید این نکته که هیچ گاه زود قضاوت نکنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا