;
تفریح و سرگرمی

درونگرایی یا برون گرا!؟ فقط بگو بعد از دیدن تصویر، اول چی دیدی تا بهت بگم!

تست شخصیت شناخت درونگرایی: در موقعیت های اجتماعی بیشتر به درون گرایی تمایل دارید یا برون گرا؟ با شرکت در این تست جالب و آموزنده می توانید متوجه این موضوع شوید. تست شخصیت شناخت درونگرایی به شما کمک می کند تیپ شخصیتی خود را کشف کنید و به شما بینشی در مورد نحوه تعامل با اطرافیانتان می دهد. پس منتظر نباشید. در آزمون شرکت کنید و ببینید تست در مورد شما چه می‌گویند! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناخت درونگرایی همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

تست شخصیت شناخت درونگرایی

آیا کنجکاو هستید که بدانید تیپ شخصیتی شما چیست؟ تست شخصیت شناخت درونگرایی مجله خبری چشمک به شما کمک می کند تا خود واقعی خود را آشکار کنید و در مورد تمایلات خود بیشتر بدانید. با در نظر گرفتن اینکه آیا تمایل دارید در موقعیت های اجتماعی بیشتر درون گرا یا برون گرا باشید، این تست آنچه را که باید بدانید را به شما نشان می دهد.

شاید بپسندید: یکی از کوله پشتی ها را انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی، کینه توز یا مهربان!؟

تست شخصیت شناخت درونگرایی

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر سنجاب بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

تفسیر تست شخصیت شناخت درونگرایی

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به تصویر بیندازید و ببینید ابتدا چشمان شما به چه چیزی کشیده شده است! از نتایج شگفت زده خواهید شد.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:کدومیکی از مسافرا بارداره!؟ | افراد با ضریب هوشی بالا تو یه نگاه متوجه میشن!

تست شخصیت شناخت درونگرایی

دست ها

افرادی که ابتدا دست ها را دیدند احتمالاً در موقعیت های اجتماعی معرفی می شوند. آنها بیشتر وقت می گذارند و ترجیح می دهند برای مدتی تنها باشند. آنها همچنین در گفتگو با دیگران متفکرتر و معنادارتر هستند، از صحبت های کوچک اجتناب می کنند و روی گفتگوها تمرکز می کنند.

آنها از جنبه های عمیق تر زندگی قدردانی می کنند و ارتباطات معنادار را به گفتگوهای سطحی ترجیح می دهند. آنها همچنین شنوندگان عالی و ناظران دقیقی هستند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آیا می دانید دیگران شما را با کدام ویژگی خاص می شناسند!؟

قلب

افرادی که ابتدا قلب را دیدند، احتمالاً در موقعیت‌های اجتماعی برون‌گرا هستند. آنها از بودن در کنار مردم و درگیر شدن در گفتگو لذت می برند.

آنها می توانند کاملا صریح باشند، اما از گوش دادن به نظرات دیگران نیز لذت می برند. آن‌ها در محیط‌های اجتماعی رشد می‌کنند، زیرا عاشق تبادل ایده‌ها و کاوش در دیدگاه‌های مختلف هستند. آنها تمایل دارند کاملاً ذهن باز و کنجکاو در مورد فرهنگ ها و باورهای مختلف باشند.

امیدوارم از تست شخصیت شناخت درونگرایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چشات عقابی باشه در 10 ثانیه تفاوت های دو آووکادو را پیدا می کنی!

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چشات تیز باشه توستر متفاوت را در یک نگاه شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در مواجه با شرایط سخت، چیکار می کنی!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه می توانید ضریب هوشی خودتان را ارزیابی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا در یک نگاه میتونن بگن چند نفر در این کمپینگ حضور دارند!؟

 

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: منظره ای که انتخاب می کنی نشان می دهد که چقدر در زندگی ریسک پذیری!؟

داستان ضرب المثل دیوار موش داره موشم گوش داره!

اگر چشمات مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر جوجه تیغی را در 10 ثانیه پیدا می کنی!

اگه نابغه ریاضی هستی، با توجه به معادلات دیگر، عدد مربوط به معادله آخر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا