;
خانواده و زناشوییزندگی

نیازهای پنهانی مردان: مردان در مورد این ۲۴ نیاز خود به زنان شان چیزی نمی گویند!

نیازهای پنهانی مردان: مردان و زنان از لحاظ ویژگی های شخصیتی، باورها و احساسات تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. آن ها خواسته ها و نیاز های متفاوتی دارند و دوست دارند همسرش به این خواسته ها و نیازها توجه کند. اما با این حال مردان مانند زنان همه چیز را به زبان نمی آورند و احتمالا خواسته های پنهانی دارند که در این قسمت از بخش خانواده و زناشویی چشمک آن ها را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: ابراز نکردن عشق به همسر: چرا نمی توانم به همسرم ابراز عشق کنم؟

۲۴ نیاز مردان که به زنان شان نمی گویند

۱.او خواهان احترام است

نیازهای پنهانی مردان، مردان در زندگی از زنان انتظار دارند که به آنها احترام بگذارند. مهمترین خواسته یک مرد از زن زندگی اش احترام به افکار، عقاید، رفتار و احساسات او است.

احتمالاً بپسندید: بی محلی کردن شوهر به زن: چرا شوهرم بی محلی می کنه؟ چی کار کنم؟ + ۱۰ راهکار

۲.او می خواهد که مورد قدرانی قرار بگیرد

مردان هم مانند خانم ها دوست دارند مورد قدردانی قرار بگیرند و از آن ها تشکر شود. او دوست دارد برای هر کاری که برای تان انجام می دهد، ازش تشکر کنید. شاید شما عادت دارید که فقط از او ایراد بگیرید و از کار های خوبش تشکر نکنید، پس بهتر است این عادت را ترک کنید و بیشتر خوبی هایش را ببینید.

شاید بپسندید: بهترین زن برای شوهر: چگونه می توانم بهترین همسر دنیا برای شوهرم باشم؟ + ۲۰ ترفند

نیازهای مردان

احتمالاً بپسندید: ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

۳.او در مورد نظرات دوستانش نگران است

نیازهای پنهانی مردان، مردان معمولا فشار های روانی زیادی را تحمل می کنند و به روی خودشان نمی آورند. او معمولا زمانی که در جمع دوستان مردش قرار می گیرد، کمی استرس دارد و از نظرات رک و صریح آن ها می ترسد.

۴.روش ابراز علاقه اش متفاوت است

شما دوست دارید با تعریف و تمجید و جملات عاشقانه عشق خود را ابراز کنید اما این تنها راه ابراز عشق نیست. مردان معمولا در ابراز علاقه کلامی خیلی راحت نیستند و معمولا علاقه خود را به روش دیگری ابراز می کنند. شاید شما حرف های عاشقانه و آغوش بخواهید اما او عشقش را با خریدن یک شام خوشمزه به شما ابراز کند.

شاید بپسندید: نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر: 8 نشانه که نشان می دهد همسرتان به شما خیانت خواهد کرد!

۵.او عاشق تحسین شدن است

نیازهای پنهانی مردان، مردها عاشق تحسین شدن هستند، اما به یک شرط، این تعریف و تمجید باید واقعی باشد. اگر می خواهید او را مورد تعریف و تمجید قرار دهید در مورد چیزهایی باشد که حقیقت دارند.

احتمالاً بپسندید: تأثیر رنگ قرمز بر مردان: آیا رنگ قرمز مردان را تحریک می کند؟

نیازهای پنهانی مردان

شاید بپسندید: ازدواج با مردان مطلقه: آیا ازدواج با مرد مطلقه درست است یا غلط؟ + ۱۲ نکته مهم

۶.گاهی نگران حرف زدن شماست

زمانی که در مورد او با دوستان تان حرف می زنید، حس عجیبی پیدا می کند. خانم ها به راحتی می توانند در جمع دوستان شان هر صحبتی را داشته باشند و در مورد آن فکر قبلی ندارند.

در واقع از قضاوت شدن توسط دوستان شان نمی ترسند اما مردان این گونه نیستند. زمانی که شما راجع به او با دوستان تان حرف می زنید یا از رفتار او جلوی دوستان تان انتقاد می کنید، ضربه بدی به او وارد خواهید کرد.

۷.با تفریحات تنهایی مشکلی ندارند

نیازهای پنهانی مردان، مردان اغلب علاقه دارند به تنهایی به سینما، کنسرت یا مهمانی بروند و برعکس خانم ها هیچ مشکلی با تنهایی ندارند اما خانم ها برعکس انجام کار های تفریحی را بیشتر جمعی می پسندند.

شاید بپسندید:دوست نداشتن همسر: چگونه بفهمیم که مردی ما را دیگر دوست ندارد + ۱۰ نشانه

۸.او از همراهی همسرش لذت می برد

مردان دوست دارند که همسرشان همیشه آنها را در کارهایی که از آنها لذت می برد، مانند دیدن مسابقه فوتبال، تماشای برنامه تلویزیونی، گردش و مسافرت و… همراهی کنند. پس برای همراهی با او زمان بگذارید، حتی اگر گاهی کاری که می کنید زیاد باب میل تان نباشد.

احتمالاً بپسندید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۹.رقابت برای مردان اهمیت زیادی دارد

احتمالا برای کمک به مردان تان تصمیم گرفتید کار های ساده ای مثل عوض کردن لامپ را خودتان انجام دهید اما او اصرار دارد که دست نزنید تا خودش برسد. مردان نمی خواهند ضعیف به نظر برسند و روحیه رقابتی شان را کنار بگذارند. انجام این کار ها به آن ها اعتماد به نفس می دهد و به همین دلیل دوست دارند خودشان حلال مشکلات باشند.

۱۰.خوش گذرانی برای مردان فقط هم صحبتی نیست

نیازهای پنهانی مردان، شاید مردان چند روز پشت سر هم با دوستان شان وقت بگذرانند اما خیلی با هم حرف نزنند. مردان روش متفاوتی برای برقراری ارتباط نسبت به خانم ها دارند. آن ها با دوستان شان بازی فوتبال می بینند، بدون این که یک کلمه به زبان بیاورند.

بیشتر بخوانید: باورها و تصورات غلط در مورد تقش های زن و مرد در زندگی مشترک که بسیاری از آن بی خبرند!

۱۱.مردان هم به اکسسوری های شان اهمیت می دهند

مردان هم به اندازه خانم ها به اکسسوری ها و زیورالات مردانه علاقه دارند و سلامت این لوازم شان برایشان بسیار پر اهمیت است. به همین دلیل شما نیز باید مراقب لوازم آن ها باشید.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

۱۲.برای مردان ظاهر همه چیز نیست

نیازهای پنهانی مردان، بر خلاف این که اکثر برنامه های تلویزیونی اینگونه یاد داده اند که مردان فقط به دنبال ظاهر هستند اما این موضوع صد در صدی نیست. ظاهر فیزیکی نقش مهمی برای شان دارد اما همه ماجرا نیست و فقط جزء فاکتور های مهم است.

احتمالاً بپسندید: ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

نیازهای پنهانی مردان

۱۳.او عاشق استقلال است

مردها عاشق استقلال خود هستند، پس فراموش نکنید که زمانی را به همسرتان بدهید تا با دوستانش و کسانی که دوست دارد وقت بگذراند یا حتی تنها باشد.

۱۴.او دوست دارد که مشوقش باشید

نیازهای پنهانی مردان، آقایان به تشویق شدن علاقه و نیاز دارند و دوست دارند که همسرشان طرف آنها را گیرد و مشوق آنها باشد. اگر می خواهید آنها همیشه طرف شما را گیرند و در کنارتان باشند، او را تشویق کنید.

۱۵.او از صدای بلند بدش می آید

مردها صدای خوشایند همسرشان را تحسین می کنند و از یک صدای مهربان و خوشایند لذت می برند، پس با کمی تلاش تن صدایتان را تنظیم کرده و با آرامش و مهربانی صحبت کنید.

شاید بپسندید: ناز کردن برای شوهر: چگونه برای شوهرم ناز و دلبری کنم؟ + ۱۱ راه جالب

۱۶.او هم به اندازه شما نگران می شود

نیازهای پنهانی مردان، مردان اکثر اوقات اعتماد بنفس خود را حفظ می کنند، حتی وقتی به یک مصاحبه شغلی یا جلسه مهم می روند اما آن ها هم به اندازه شما استرس می گیرند اما فقط واکنش متفاوت دارند و بیشتر روی خودشان مسلط هستند.

۱۷.به حرف های دوستانش عادت دارد

دادن لقب های منفی به دوستان شان علامت محبتشان به آن هاست. خانم ها معمولا هرگز دوستان صمیمی خود را با القاب بد و منفی صدا نمی کنند اما مردان هنگامی که می خواهند محبت و صمیمیت شان را به دوستان شان نشان دهند، اغلب از القاب منفی استفاده می کنند.

۱۹.او تمایل دارد بدون آرایش شما را ببیند

او از این که شما به خودتان اهمیت می دهید، به شدت استقبال می کند اما دوست دارد که اغلب شما را بدون آرایش و میکاپ ببیند. پس بهتر است این مورد را فراموش نکنید و در آرایش زیاده روی نکنید.

شاید بپسندید: نشانه های خیانت زوجین به یکدیگر: 8 نشانه که نشان می دهد همسرتان به شما خیانت خواهد کرد!

نیازهای پنهانی مردان

۲۰.کمک خواستن برای مردان شبیه به گناه کبیره است

نیازهای پنهانی مردان، همان طور که بالاتر هم اشاره کردیم مردان روحیه رقابتی دارند و دوست دارند همیشه خودشان قهرمان ماجرا باشند. بنابراین تا جایی که بتوانند از کمک خواستن از دیگران طفره می روند.

شاید بپسندید: افرادی که هرگز نباید با هم ازدواج کنند: اگر با این افراد ازدواج کنیم بدبخت می شویم!

۲۱.او همیشه آماده انجام کارهای شجاعانه نیست

گاهی اوقات جهان به جای ترسناکی تبدیل می شود. مردان هم تحت تاثیر این ترس ها قرار می گیرند و نمی توانند همیشه مانند یک شوالیه شجاع باشند. پس گاهی توقعات زیادی از آن ها نداشته باشید.

۲۲.او هم مانند شما از پس زده شدن هراس دارد

احساس پس زده شدن و خواسته نشدن برای مردان وحشتناک است. فقط شاید بهتر از خانم ها در این زمینه خودشان را کنترل کنند و کم تر کسی متوجه این موضوع شود.

۲۳.قرار گذاشتن برایش راحت نیست

نیازهای پنهانی مردان، اینگونه به نظر می رسد که مردان در برقراری ارتباط با افراد جدید راحت تر از خانم ها هستند اما این طور نیست. انجام این کار برای مردان نیز سخت است و شاید حتی برای آن استرس بیشتری هم بگیرند.

نیاز مردان

۲۴.او دوست دارد علایق جنسی همسرش را بداند

نیازهای پنهانی مردان، فکر نکنید که چون او مرد است، می داند که در روابط زناشویی باید چه کند. مردان بیش از خانم ها دوست دارند علایق جنسی همسران شان را بفهمند و دقیقا طبق آن عمل کنند تا او بیشتر شاد شود.

بیشتر بخوانید: چرا مردان زنان را ترک می کنند؟ + رفتارهای زنانه ای که مردان را فراری می دهد

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. در اینجا نویسنده شخصیت خودشو توضیح داده.من به عنوان یک مرد از این ۲۴مورد یکی دوتاشو قبول دارم.

  2. اینا بیشتر تمایلات همه انسان ها است نه فقط مرد ها
    بعضی از ویژگی هایی هم که گفتید کاملا غیر علمی اند و نمیشه به همه مرد ها نسبت داد، مثل این که مرد ها نمیتونن به خوبی ابراز علاقه کلامی بکنن، خوب این کاملا اشتباهه و اگر مردی نمیتونه ابراز علاقه کلامی بکنه یعنی یا شدیدا درون گراست و یا یه مشکل دیگه داره.
    بنظرم شما بیشتر ویژگی های شوهر خودتون رو ردیف کردید و دارید به همه مرد ها نسبت میدین

    1. آفرین ،بنظرم بهترین و کوتاه ترین جوابها رو دادید، بطوریکه حرف و حدیثی الباقی نماند_ از این دو مطلب فوق الذکر باید بعنوان یک دروازه ورودی و یک دروازه خروجی برداشت کرد. البته عذر میخوام خودم همین برداشت رو کردم ،

  3. این۲۴ مورد رو میشه گفت حدس و گمان زدید و نوشتید چون همه ش درست نیستن و فقط چند مورد هست که بین همه ی مردها مشترکه. وگرنه گفته های شما بیشتر به تمایلات شخصی یه آدم نزدیکه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا