;
تفریح و سرگرمی

گل مورد علاقه ات را انتخاب کن تا بگم روابط عاشقانه ات چه جوری بوده و چه جوری میشه!؟

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه: او من را دوست دارد، او من را دوست ندارد. آیا این عبارت، خاطرات یک رابطه عاشقانه دوره نوجوانی را برای شما زنده نمی کند؟ آیا همه ما این بازی احمقانه و در عین حال زیبا را با گلبرگ‌های یک گل انجام نداده‌ایم؟ به این امید که پاسخی در مورد فرد علاقه و میزان علاقمندی او به به خودمان را پیدا کنیم؟ به نظر می رسد، گل ها می توانند چیزهای زیادی در مورد زندگی عاشقانه و شریک عاشقانه شما بگویند. با تست روابط عاشقانه، همراه با مجله خبری چشمک تست شخصیت براساس گل مورد علاقه همراه باشید.

شاید بپسندید: تیزبین واقعی می‌تونه تو یه نگاه تفاوت های دو تصویر مادر و کودک و پرستار را پیدا کنه!

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

وقتی صحبت از ایجاد احساس خاص بودن بدست می آید، گل ها یکی از محبوب ترین هدیه ها برای انتقال احساسات هستند. هر گل نماد و دارای معنای خاصی است. مثلا گل رز، نماد شور و سوسن نشان دهنده خلوص است. بنابراین جای تعجب نیست که هر احساسی را بتوان از طریق یک گل منحصر به فرد بیان کرد.

احتمالاً بپسندید: نکته سنجی خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه خیلی پولداره، اثبات کن!

اکنون، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید این بررسی روابط عاشقانه یا تست شخصیت براساس گل مورد علاقه را شروع کنیم. گلی که انتخاب می کنید نشان دهنده شخصیت شما و نوع فردی است که به عنوان شریک زندگی می خواهید.

مرحله 1: گل مورد علاقه خود را از تصاویر زیر انتخاب کنید.

مرحله 2: جزئیات زندگی عاشقانه خود را از نتایج زیر بیابید.

پس ابتدا از تصویر زیر گل مورد علاقه خودت رو انتخاب کن!

شاید بپسندید: کدومیکی داره راست میگه، آیا این زنه واقعاً مرد هست و خودش رو شبیه خانمای باردار درست کرده!؟

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

احتمالا! بپسندید: آزمون شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی شده، بیمار باندپیچی شده تصویر مرد است یا زن!؟

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه چشم عقابی ها: با پیدا کردن گل واقعی تصویر، میزان دقت و بینایی خود را اثبات کنید!

.

.

.

.

احتمالا! بپسندید: تست بینایی فلامینگو: آلیس بین فلامینگوها استتار کرده، میتونی پیداش کنی!؟

پاسخ تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

پس از انتخاب گل مورد علاقه اکنون می توانید نتایج و تفسیر انتخاب خود را بررسی کنید!

شاید بپسندید: فکر می کنی متخصص تو شناخت آدمایی، پس بگو که کدوم زن داره آماده میشه برا دعوا کردن!؟

.

.

.

شاید بپسندید: بگو همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد، به نظر شما کدومیک از دو زن بیمار، همسر واقعی مرد بیمار است!؟

1.گل سوسن

سوسن نماد خلوص وفداکاری است!

1.گل سوسن

اگر سوسن را در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه انتخاب کرده اید، از هماهنگی و آرامش در زندگی عاشقانه خود لذت خواهید برد. شریک زندگی شما بسیار به خانواده خود وابسته است. به عنوان یک زوج، هر دوی شما رویای داشتن یک خانواده کوچک یا بزرگ را خواهید داشت و این به مهمترین اولویت زندگی شما تبدیل خواهد شد. لحظات ساده و شادی های کوچکی که در کنار هم از آنها لذت می برید برای شما با ارزش ترین هستند.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی یافتن حرف A: فقط چشم عقابی ها میتونن در 10 ثانیه حرف A  رو ببینند!

2. انتخاب آفتابگردان

گل آفتابگردان، نماد وفاداری و پرستش است!

انتخاب آفتابگردان

در صورت انتخاب این گل در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه: این گل ها “خورشید” را به نام خود دارند و نشان دهنده گرما و خوش بینی هستند. اگر آفتابگردان را انتخاب کرده اید، پس تنها چیزی که از زندگی عاشقانه خود می خواهید شریکی است که بتوانید با تمام وجود به او اعتماد کنید. نیازی نیست که با هدایای گران قیمت مورد نوازش قرار بگیرید. شما می خواهید توجه و زمان شریک خود را به طور کامل جلب کنید. ایمان داشته باشید، یک شریک زندگی خواهید یافت که وفادار، قابل اعتماد است و تمام اجزای کوچک شما را که هیچ کس متوجه آنها نمی شود، می ستاید.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی: اگر تصویر مخفی موجود در این توهم نوری را ببینید، بینایی اتون مشکلی نداره!

3. گل مرغ بهشت

گل رنگارنگ پر جنب و جوش، گل مرغ بهشت، نماد آزادی و شادی است!

گل مرغ بهشت

اگر این گل را در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما یک شخصیت منحصر به فرد هستید و به شریک زندگی مستقل اما فهمیده نیاز دارید. شریک عاشقانه شما باید آزاده، خودجوش و راحت باشد. شما عاشق ماجراجویی و مسافرت هستید و شریک زندگی تان باید مثل شما سرگرم کننده و ورزشکار باشد! هر دوی شما با هم خاطرات شگفت انگیز بسیاری را در نقاط مختلف جهان خلق خواهید کرد.

شاید بپسندید: با چالش بینایی حروف Q اثبات کنید چشمان تیزبینی دارید!| چند حرف Q در تصویر وجود دارد!؟

4. گل رز

– گل رز نمادی از عشق و کمال است.

گل رز

انتخاب گل رز در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه نشان می دهد که عاشق یک عاشقانه کلاسیک هستید! شریکی که از همه چیزهای کوچک در رابطه با حرکات بزرگ قدردانی کند. شما هوس شریکی دارید که مایل به تلاش باشد، به شما گوش دهد، حالات شما را درک کند و حتی در روزهای بد شما را بخنداند.

شاید بپسندید: یه پرنده دریایی وحشی تو تصویر پنهون شده، فقط یه چشم عقابی میتونه ببینتش!

5. انتخاب لاله

گل لاله کلاسیک برای قرن ها مورد تحسین قرار گرفته و با عشق همراه است. لاله ها نماد عشق عمیق و کامل هستند.

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

در صورت انتخاب این گل در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه: شما به یک شریک عاشقانه نیاز دارید که آرامش، گرما و مهمتر از همه حمایت عاطفی را فراهم کند. شما می خواهید زندگی عاشقانه تان بسیار رنگارنگ باشد. همچنین خواهان حمایت و تشویق هستید. شما به یک شریک زندگی نیاز دارید که به شما کمک کند رشد کنید و شما را به هدف بالاتر و رسیدن به رویاهایتان سوق دهد.

شاید بپسندید:فکر می کنی نابغه ریاضی هستی، پس سریع این معادله را حل کن!| 70 درصد غلط جواب دادند!

6. یاس

گل یاس معطر بهشتی، نماد زیبایی و حس شهوت است.

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

اگر یاس را در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه انتخاب کرده اید، به این معنی است که زندگی عاشقانه شما پر از تجربیات حسی عالی خواهد بود. شما و شریک زندگی تان از صمیمیت خوبی، چه احساسی و چه فیزیکی، لذت خواهید برد که یک رابطه شاد و رضایت بخش را تضمین می کند.

شاید بپسندید: آخر کارآگاها هستی اگه تو یه نگاه بفهی کدوم بچه، عامل مرگ زن تصویر هست!؟

7. گل بنفشه آبی

این گل زیبا نماد اعتماد و محبت است.

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

در صورت انتخاب این گل در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه: شما در زندگی عاشقانه خود خوش شانس هستید زیرا شریکی خواهید یافت که بسیار مراقب و مهربان است. او از آن دسته افرادی است که بعد از گذراندن یک روز خسته کننده در محل کار، غذای مورد علاقه شما را طبخ می کند و با شما پیاده روی طولانی می کند و در مورد چیزهای شیرین صحبت می کند. شریک زندگی شما نیز بسیار وفادار خواهد بود. اما به یاد داشته باشید، اگر به طور مداوم روی آن کار نکنید، حتی بهترین روابط نیز خراب می شوند.

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

8. نرگس

یک گل بکر بهاری، یکی از اولین شکوفه ها پس از پاک شدن یخبندان زمستانی. گل نرگس نماد شروع جدید، تجدید و تولد دوباره است.

تست شخصیت براساس گل مورد علاقه

اگر نرگس را در تست شخصیت براساس گل مورد علاقه انتخاب کرده اید، نشان می دهد که زندگی عاشقانه شما، شروعی تازه است. در گذشته بارها صدمه دیده اید و دل شکسته اید، اما اجازه ندهید تجربیات منفی شما را از عاشق شدن دوباره باز دارد. باور کنید، چیزی بسیار جادویی در انتظار شماست! همه ی دردها باعث شده که دیوار بکشید، اما برای فرد مناسب باز باشید. شما شخصی را پیدا خواهید کرد که عشق را حتی پس از هر چیزی که از سر گذرانده اید، آسان جلوه دهد.

این تست سرگرم کننده را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید! آنها مطمئناً از دانستن جزئیات زندگی عاشقانه خود لذت خواهند برد!

امیدوارم از تست شخصیت براساس گل مورد علاقه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: یه کوه رو انتخاب کن تا از نقاط قوت‌ات باخبر شی!؟|نقاط قوتی که دونستنش سبب پیشرفت تو زندگی میشه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:چقدر تو دقیق و تیزبین هستی؟ پس اشکال تصویر کودکان رو تو 3 ثانیه پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

کدوم یکی از این چهار زن فریبکاره و میخاد یه چیزی رو پنهان کنه!؟

اگه باهوشی، سریع بگو شوهر این خانم خوشکله کدوم یکی از این مردای خوش تیپه!

قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

فقط تیزبینا می تونند تو 3 ثانیه گربه ناقلا را میون این همه جغد شاخدار پیدا کنند!

قابل توجه باهوشا، خیلی زرنگی پس بگو چه کسی از خطر کوسه ها جان سالم به در می بره!؟

آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد:کدوم یکی از این دو تا، از الفبای آرایشگری حتی الفش را هم بلد نیست!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا