;
تفریح و سرگرمی

اگر چشات تیز مثل شاهین باشه، اشکال تصویر زوج خوش‌تیپ رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی اشکال تصویر : مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. در آزمون شناسایی اشکال تصویر فقط باهوشا و تیزبینا، تو یه نگاه اشکال عکس این زوج جوان در حال عکس گرفتن را پیدا می کنند!؟ باید بدانید که آزمون شناسایی اشکال تصویر از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال تصویر همراه شوید.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید:یکی از نقشه ها را انتخاب کن تا بهت بگم که آیا یک رهبر متولد شدی یا خیر؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون شناسایی اشکال تصویر، نشان می دهد که تنها 18درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان 3 ثانیه ای اشکال اساسی تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی از دقت و تمرکز برخوردار باشند.

به دوستان خود نشان دهید که متخصص انجام چالش های تصویری هستید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر شما با تصویری از یک زوج جوان در حال عکس گرفتن مواجه هستید. بدون اینکه بیشتر فکر کنید سریع کنید بفهمید که این عکس چه اشکالی دارد؟ در واقع یک اشتباه کلی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: در صورتی که تمرکزت 20 باشه، تفاوت های دو تصویر فنجان کاپوچینو فانتزی را پیدا کنید!

آزمون شناسایی اشکال تصویر

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر

وقت تمام شد. شاید 3 ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه ریاضی می تواند با جابجایی 2 چوب کبریت معادله 81-51=67 را تصحیح کند!

.

 

 

 

شاید بپسندید: چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

آزمون شناسایی اشکال تصویر

برایتان جالب خواهد بود: با دلیل بگو که کدوم زن اوضاع اقتصادی مناسب نداره!؟

.

 

.

.

.

.

جالب است: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر: برخی به صفحه موبایل اشاره کرده اند. در حالی که زوج در حال سلفی گرفتن هستند، اما گویا موبایل آماده عکس گرفتن نیست. اما دو اشکال دیگر هم در تصویر وجود دارد، نوع اتصال یا نگهدارنده موبایل نیز عجیب و غریب و حتی اشتباه است. همچنین دقت کنید متوجه می شوید که مرد تصویر فاقد گوش است.

شاید بپسندید: اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آب حیات و بختک: حکایت طمع اسکندر برای جاودانگی!

 

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش تصویری افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان بهرام گور و کنیزکی به نام گل اندام!

تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

افسانه آه دختر کوچک بازرگان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سه =

دکمه بازگشت به بالا