;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: اگر A+5=11، B+8=18 و C+6=15 باشد D+3=؟ چند می‌شود!؟

سوال هوش برای نوابغ: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنید؟ سوال هوش برای نوابغ یک معادله ساده ریاضی است که می توانید آن را حل کنید. در واقع اگر ذهن تیزبین و هوش بالایی داشته باشید می توانید در زمان مشخص شده این بازی فکری جالب را حل کنید. به یاد داشته باشید برای حل این آزمون ها شما باید با دقت جزئیات را بررسی کنید. مطمئن هستیم که شما با مشاهده دقیق می توانید این معما را حل کنید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش برای نوابغ همراه باشید.

بازی های فکری بسیار هیجان انگیزند و شما برای حل آن ها نیازمند تفکر هستید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام مهارت ها و  پتانسیل های ذهنی خود بهره برداری کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار شده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده، سوال هوش برای ذهن نابغه ها است. ما مطمئن هستیم که مخاطبان چشمک به آسانی خواهند توانست این بازی فکر را حل کنند.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: عدد 89 را میان اعداد 98 پیدا کنید!

سوال هوش برای نوابغ

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید بازی فکری برای ذهن نابغه ها را حل کنیم. پس به تصویر سوال هوش برای نوابغ به دقت نگاه کنید و با توجه به صورت معادلات باید آخرین معادله را حل کنید و به جای علامت سوال، عدد مناسب قرار دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. یادتان باشد فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

سوال هوش برای نوابغ

 

شاید بپسندید:نامزد واقعی این زن را شناسایی کنید!

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با حل عبارت 3+3×3-3+3=؟ ثابت کن ریاضی ات خوبه! | فکر نکن ساده است!

پاسخ سوال هوش برای نوابغ

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این معما یا بازی فکری برای ذهن نابغه ها هستید، ما پاسخ این معما را در پایان مطلب ارائه کرده ایم. اما قبل از آن لازم است شانس دوم خود را برای پاسخگویی امتحان کنید. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است.

شاید بپسندید: داستان کهن قاضی و همسر بازرگان | قسمت اول

.

.

.

 

.

 

شاید بپسندید: داستان پسر عیاش بازرگان: حکایت پدری که به پسرش خودکشی کردن آموزش داد!

پاسخ سوال هوش برای نوابغ: الگوی دنبال شده در اینجا است

A+5 = (1+5) + 5 = 11

B+8 = (2+8) + 8 = 18

C+6 = (3+6) + 6 = 15

D+3 = (4+3) + 3 = 10

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چهره مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!

پاسخ سوال هوش برای نوابغ

امیدوارم از سوال هوش برای نوابغ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاسخ، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون تمرکز: جغدی که با بقیه جغدها متفاوت است را پیدا کنید!

با پیدا کردن سگ ها در تصویر برفی اثبات کنید که چشمان قوی مثل عقاب دارید!

حاصل عبارت 62–27÷9+5–56÷8=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

آزمون تمرکز: اعداد 800 را میان کلمات BOO پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا