;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زن، بی مسئولیت و حواس پرت است!؟

معمای شناخت مادر بی فکرتر: امروز هم مجله خبری چشمک با یک معمای تصویر چالشی و در عین حال جالب با شماست. همانطور که بارها اشاره شده شده است هدف این سوالات بالا بردن سطح دقت، تمرکز و جزئی نگری شماست. شما برای پاسخ دادن به سوالات و  معماهای تصویری شما باید از نهایت دقت، توجه و تمرکز خود استفاده کنید. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که توجه به بازی های فکری می تواند یک تمرین خوب ورزشی برای مغز شما باشد. لذا سوالات هوش، تست ها و پازل ها می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند. مجله خبری چشمک با عنایت به این موضوع، هر روز به ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری با مخاطبانش همراه است.

وب سایت چشمک امروز نیز یک معمای تصویری جالب دیگر را برای شما آماده کرده است. در معمای شناخت مادر بی فکرتر نیز به مانند معماهای مشابه باید شما بدنیال یک مسئله متفاوت باشید. برای غلبه بر معما باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. جزئی ترین موارد را بررسی کنید و زوایای مختلف را بررسی کنید. این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که سوالات معمایی زمان محدودی دارند. برای ارائه پاسخ به معمای شناخت مادر بی فکرتر تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر موش شهری را پیدا می کنند!

معمای شناخت مادر بی فکرتر

رسیدن به پاسخ معمای شناخت مادر بی فکرتر شاید زیاد سخت نباشد. دقت، تمرکز و همچنین تحلیل منطقی شرط اصلی برای ارائه پاسخ است. به تصویر معمای شناخت مادر بی فکرتر با دقت نگاه کنید. توضیحاتی که در عنوان سوال یا معما داده شده است را دقیقا بخوانید و سپس با توجه به نوع ادراک و منطق خود آن را تجزیه و تحلیل کرده تا به پاسخ دست پیدا کنید. فراموش نکنید که ارائه پاسخ درست منوط به استفاده حداکثری شما از مهارت های شناختی تان است.

در تصویر معمای شناخت مادر بی فکرتر شما با دو تصویر مجزا روبرو هستید. در هر دو یک مادر با کودک خود دیده می شود. در تصویر سمت راست، مادر در حال غذا دادن به کودک خود است و در سمت چپ نیز در حال بازی کردن با اوست. همه چیز نرمال و طبیعی به نظر می رسد. اما اگر دقت کنید یک جای کار می لنگد. به نظرتان چیست؟ چه چیزی باعث می شود که یکی از این مادرتان بی فکرتر از دیگری جلوه کند؟

شما می توانید پاسخ سوال معمای شناخت مادر بی فکرتر را با پیدا کردن یک نشانه کوتاه اثبات کنید. اما یافتن این نشانه در معمای شناخت مادر بی فکرتر، نیازمند دقت و توجه است. آیا شما می توانید در کمتر از 5 ثانیه معمای شناخت مادر بی فکرتر، را رمز گشایی و سوال آن را پاسخ دهید!؟

شاید بپسندید: حکایت غول چراغ جادو و رئیس شرکت، داستانی پندآموز و طنز از ادبیات عامیانه!

معمای شناخت مادر بی فکرتر

 

شاید بپسندید: خوب بودن ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بینایی و دقت خود را با پیدا کردن تفاوتهای کودک در حال بازی آزمایش کنید!

.

.

.

.

.

.احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما وضع مالیش خوب نیست، کدومیکی هست!؟

پاسخ معمای شناخت مادر بی فکرتر

اگر به قسمت از متن معمای شناخت مادر بی فکرتر رسیده اید، احتمالا در زمان مشخص شده به پاسخ نرسیده اید. شاید هم به پاسخ دست پیدا کرده،اما می خواهید پاسخ خود را با پاسخ سازنده آن مقایسه کنید. اگر به پاسخ قطعی نرسیده اید می توانید چند ثانیه بیشتر جزئیات تصویر معمای شناخت مادر بی فکرتر را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: هر که آن را بسازد، آن را فاش نمی کند. هر که بگیرد، آن را نمی داند، و هر که آن را بداند، آن را نمی خواهد!

 

 

 

 

شاید بپسندید:چیستان:از هر طرف که آن را بخوانی باز میوه است!؟

 

 

 

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

جواب معمای شناخت مادر بی فکرتر: بسیاری از کاربران مادر سمت چپ را که با چاقوی بزرگ در حال بریدن کاغذ است را  بی فکر معرفی کردند. اینکه مادر؛ فرزند کوچک را تشویق می کند بعدها از این چاقو استفاده کند. اما واقعا نشانه ای دیده نمی شود که در این لحظه مادر کاری انجام داده باشد که آسیبی به کودک برسد. یک قیچی کوچک اسباب بازی چیزی  نیست که به کودک آسیب بزند.

اما به واقع می توان گفت که مادر بی فکر در تصویر سمت راست تصویر حضور دارد. درست است که او اکنون به کودک خود غذا می دهد، اما اگر خوب دقت کنید بر روی میز کناری بطری هایی وجود دارد که قرار دادن آنها در این مکان درست نیست. همواره توصیه می شود که مواد مایع شیمیایی و غیره را از دسترس کودکان دور نگاه دارید. اما این مادر آنقدر بی فکر است که به این اصل اساسی توجهی نکرده است. شما چه فکر می کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در بخش نطرات به اشتراک بگذارید!

شاید بپسندید: در نگاه اول به این تصویر چی دیدی!؟ | پاسخ نکات جالبی را درباره‌ات افشا می کنه!

شناخت مادر بی فکرتر

امیدوارم از معمای شناخت مادر بی فکرتر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از گل های آفتابگردان را انتخاب کن تا بفهمی که آیا آدم خوش بینی یا بدبین!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانی تمام پروانه های تصویر را در 11 ثانیه شناسایی کنی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دخترا نوه پیرزنه است اما کتمان می کنه، اون بی ادب رو شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

اگه زبل و تیزی، نکته تصویر خوابگاه دخترانه را پیدا کن!

چیستان جالب: آن چیست که در گوش و چشم هست ولی در دهان آن را نمی بینید؟

دو تا خانم یکی عصبانی، یکی گریون ادعا می کنند همسر اقای دامادن، آیا راست میگن!؟

کدام یک از این گلدان ها را ترجیح می دهید؟ انتخابت بهترین ویژگی رفتاری شما را آشکار می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =

دکمه بازگشت به بالا