;
آرایش و زیباییدنیای مد

ماندگاری رنگ مو: چه کار کنم که رنگ بلوند روی موهام دوام بیشتری داشته باشه؟ + ۵ تکنیک

ماندگاری رنگ مو: همان طور که می دانید رنگ مو ها بعد از مدتی از بین می روند و شما باید مجددا برای رنگ کردن اقدام کنید. یک سری از ترفند ها وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها افزایش ماندگاری رنگ بلوند کمک کنید و آن را برای مدتی طولانی تر نگهدارید.

بنابراین در این مطلب از دنیای مد شما را با ترفند هایی که منجر به افزایش ماندگاری رنگ بلوند می شود، آشنا می کنیم و یک سری از مهم ترین اطلاعات را در این زمینه به شما خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

تکنیک های جالب برای افزایش ماندگاری رنگ بلوند

رنگ کردن مو و نحوه شستن آن می تواند بر ماندگار شدن یا نشدن آن تاثیراتی بگذارد از این جهت نیاز است تا اطلاعاتی در این زمینه به شما بدهیم. در واقع بلوند یکی از رنگ هایی است که بسیاری از خانم ها شیفته آن هستند ولی ماندگاری این رنگ به نسبت سایر رنگ ها بسیار کمتر می باشد. بنابراین باید از ترفند هایی برای ماندگار شدن آن استفاده کنید.

ماندگاری رنگ مو، در واقع یکی از روش های ماندگار شدن رنگ مو ها در این است که شما بتوانید از آن ها در حین شستن و خشک کردن مراقبت نمایید و کم تر آن ها را در معرض دستگاه های حرارتی حالت دهنده مو قرار بدید. در ادامه تکنیک هایی که به شما کمک می کند تا به ماندگاری موی بلوند کمک کنید را برای شما بیان خواهیم کرد.

شاید بپسندید: 10 مهمترین علت نازک شدن مو در زنان که با رفع این عوامل می توانید موهایی سالم و زیبا داشته باشید!

ماندگاری رنگ مو

شاید بپسندید: اشتباهات آرایشی: ۹ اشتباه آرایشی که سن تان را زیاد و صورت تان را پیر نشان می دهد!

۱.انتخاب محصول مناسب

بهتر است برای مو های خود ارزش قائل شوید و از محصولات مناسب و با تاریخ استفاده کنید. در واقع بسیاری از افراد دوست دارند کم تر هزینه ای برای این کار پرداخت کنند و از رنگ مو هایی که نزدیک به تاریخ انقضای شان است را خریداری می کنند.

ماندگاری رنگ مو، این مورد می تواند به مو ها و ریشه آن ها آسیب شدید برساند از این جهت بهتر است شما از این کار ها نکرده و اگر می خواهید مدت زمان ماندگاری این رنگ را روی مو های خود افزایش دهید باید از رنگ مو های با کیفیت و متناسب با مو های خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: 15 مهمترین ترفندهای زیبایی ناخن: با رعایت این ۱۵ نکته، ناخن های زیبا داشته باشید!

۲.انتخاب شامپو مناسب

یکی دیگر از اقداماتی که باید بعد از رنگ کردن به ان بپردازید این است که یک شامپو ملایم انتخاب کنید. زیرا این کار منجر به این می شود که مو های شما آسیب نبیند و بتوانید رنگ مو های خود را برای مدت زمان بیش تری روی مو ها حفظ کنید. بسیاری از افراد هستند که به این مورد اهمیت نمی دهند و از ماندگار نبودن رنگ مو های خود گلایه می کنند.

شاید بپسندید: ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

ماندگاری رنگ مو

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

۳.خشک کردن طبیعی مو

ماندگاری رنگ مو، بهتر است برای خشک کردن مو های رنگ شده خود از سشوار و یا سایر دستگاه های حرارتی استفاده نکنید. در واقع این کار علاوه بر این که به مو های شما آسیب شدید می رساند می تواند مانع از ماندگاری طولانی رنگ بلوند روی مو های شما شود و سریعا آن را از روی مو های شما پاک می کند.

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

۴.شستن مو ها با آب سرد

ماندگاری رنگ مو، بهتر است مو های خود را بعد از رنگ کردن با آب سرد بشویید. در واقع شستن مو با آب گرم باعث می شود که فولیکول های مو باز شوند و در نهایت ماندگاری رنگ روی مو های شما بسیار کم خواهد شد.

ماندگاری رنگ مو

۵.اصلاح منظم و اصولی موها

بهتر است مو های خود را در زمان مناسب و به صورت اصولی اصلاح کنید تا بتوانید آسیب های ناشی از بی اهمیت بودن به مو ها را کاهش دهید. در واقع این کار به زیبایی بیش تر مو ها کمک می کند و می تواند ماندگاری رنگ مو را روی مو ها افزایش دهد.

ماندگاری رنگ مو، نگهداری از مو ها بسیار حساس می باشد و اگر شما نتوانید این کار را انجام دهید قطعا نمی توانید مو های زیبایی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ماسک موی رنگ شده: ۶ ماسک خانگی برای نرمی موهای رنگ شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا