;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز:97٪ افراد نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

پازل های تصویری ساخته می شوند تا قدرت بینایی شما را به چالش بکشند. این پازل ها مغز شما را وادار به فعالیت می کنند. شما مجبور می شوید بیشتر دقت و تمرکز کنید. دقت و تمرکز شما می تواند زمینه فعالیت مغزی شما را افزایش دهد. با تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرف P  قدرت تمرکز، دقت و حتی بینایی خود را محک بزنید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. این پازل را برای همه کسانی که ادعای قدرت بینایی و تمرکز بالا دارند بفرستید و آنها را به چالش بکشید.

تذکر: تصویر اول بدلیل قرار گرفتن در تصویر شاخص، بریده شده است. برای دیدن تصویر کامل به تصویر اول در متن مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: با یافتن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرف P

مغز مانند ماهیچه ای است که باید آن را تمرین داد و برای این کار هیچ تمرینی بهتر از حل مسائل ریاضی، تست ها و پازل های تصویر ی و …نیست. این معماها آن را به چالش می کشد. به همین دلیل معمای تصویری که امروز ارائه خواهیم کرد، قدرت مشاهده و توانایی های شناختی افراد  را آزمایش خواهد کرد. پس اگر مدعی تیزبینی هستید، این چالش می تواند آن را اثبات کند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. البته یادتان باشد برای این کار 10 ثانیه بیشتر فرصت ندارید. پس این شما و این هم تصویر تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرف P.

دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست آینده تان را کشف کنید!

تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرف P 

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست

در تصویری که به شما تقدیم شد، موزاییکی پر از حروف سبز “D” را در زمینه سبز تیره تری دیدید. شاید توانسته باشید آن را تشخیص دهید. منظورمان حرف پی انگلیسی است. اگر هم هنوز نتوانستید پیدا کنید اشکالی ندارد. این تست ازمونی برای سنجش قدرت بینایی و تمرکز شما بود.

می توانید برای دیدن حرف P به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت ذهن: آیا توانستید با یک نگاه، چهره مخفی تصویر را ببینید!؟

تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرف P 

هدف اصلی کاربران شجاع اینترنت که توانایی های شناختی خود را آزمایش می کنند و این چالش بصری را انجام می دهند، یافتن حرف “P” در تصویر است. بازی ها بخشی جدایی ناپذیر از همه فرهنگ ها هستند و یکی از قدیمی ترین اشکال تعامل اجتماعی انسان ها هستند.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی خود را با انجام این تست شناسایی کنید!

یک کارت را انتخاب کنید تا بدانید کی رویاهای شما تبدیل به حقیقت می شود!

آزمون دقت ذهن ماریو: ماریو در حال بالا رفتن از پله هاست یا پایین آمدن!؟

اگر اشیا مخفی را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا