;
تفریح و سرگرمی

تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 437 شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت: تعداد کمی توانسته‌اند بر این چالش غلبه کنند، چرا که نیاز به تمرکز و دقت کافی دارد. اعداد زیاد در تصویر، آزمایش را پیچیده‌تر می‌کنند.در مواجهه با تقاضای بسیار زیادی برای آزمایش‌هایی که در مکان‌های مختلف می‌بینید، ما یک چالش بسیار بدیع را برای شما به ارمغان می‌آوریم که کمتر کسی در اولین تلاش موفق به حل آن شده است.

در آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت بسیاری در ابتدا تنها عدد “437” را خواهند دید، اما هدف این است که عدد “434” را در کمتر از ده ثانیه پیدا کنید. آیا فکر می کنید توانایی حل آن را دارید؟ با آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:اگر در نگاه اول اشتباه تصویر شترها را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت

این چالش منطقی به دلیل پیچیدگی ، بازخورد زیادی در اینترنت داشته است. همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم، شما یک محدودیت زمانی برای شناسایی عدد متفاوت در کل نمودار دارید. در کمتر از 10 ثانیه.

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی. بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

قبل از ادامه راه حل این چالش، لازم است بدانید که این معماهای منطقی ریشه در حوزه مطالعات روانشناسی دارند، همان مواردی که در آزمون های رفتاری نیز به کار می رفتند. اما چند سال پیش بود که این نوع از مطالب در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان است!؟

آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت

شاید بپسندید: چپ مغزید یا راست مغز | در نگاه اول زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوسفند در میان چهره های بابانوئل، اثبات کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!.

پاسخ آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت

خوب، زمان به پایان رسیده است. آیا شما توانستید محل اختفای عدد متفاوت را بین اعداد 437 را پیدا کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می گویم! از طرف دیگر، اگر هنوز نتوانستید مکان آنها را پیدا کنید، نگران نباشید.

شاید بپسندید:اگر فکر می کنی نابغه ریاضیاتی در 10 ثانیه، پاسخ عبارت ریاضی را بدست بیار!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت ذهن: کدام خروس آهنگساز با بقیه فرق دارد!؟

به انتهای یادداشت می رسیم. ما شکی نداریم که چقدر از تلاش برای حل این چالش لذت بردید. از این نظر، ما یک بار دیگر از شما دعوت می کنیم تا بیشتر از این معماهای تصویری را بیابید تا همراه با خانواده و دوستانتان، به افزایش توانایی های شناختی خود ادامه دهند.

شاید بپسندید: با حل کردن این معمای ریاضی،اثبات کن نابغه ای!

جواب آزمون شناخت عدد متفاوت

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت عدد متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول، چی دیدی تا بگم کلاً چه جور شخصیتی داری!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر سگ گوش دراز را پیدا کنید!

در این تصویر مرد خون آشام، چه اشتباهی وجود دارد!؟

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر خودش را پلیس جا زده!؟

آزمون تمرکز: تعداد الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کن!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا