;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر برکه زیبا را پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا: آیا می توانید تمام تفاوت ها در دو تصویر را پیدا کنید؟ شما 10 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا را حل کنید. غلبه بر این چالش تصویری باورنکردنی که 79 درصد از مردم با وجود سختی آن نتوانستند با موفقیت آن را حل کنند، چرأت می خواهد. آیا جرات غلبه بر آن را دارید؟ با بخش تفریح و سرگرمی چشمک و آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا همراه باشید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: حکایت حیله زن مکار: داستان زنی که شرط بست می تواند شوهرش را لب آب تشنه ببرد و بیاورد + قسمت اول

آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا

چالش‌های تصویری به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند. علاوه بر این، مواجهه با چالش های بزرگ انگیزه ای است که بسیاری از مردم می خواهند با آن روبرو شوند.

در اینجا با یک پازل تصویری تحت عنوان آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا با شما هستیم. یک تست ذهنی شگفت‌انگیز که در مجله خبری چشمک برای شما ارائه شده است. شما باید تفاوت های موجود میان دو تصویر از برکه زیبا را شناسایی کنید. یادتان باشد که برای انجام آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا تنها 10 ثانیه فرصت دارید.

قبل از اینکه بخواهید آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا را ببینید و حل کنید یک راهنمایی برای شما ارائه می کنیم. در دو تصویر 5 تفاوت میان دو زرافه موجود است که باید آن را پیدا کنید. آزمون شناسایی تفاوت تصویر باغ وحش پیچیده ترین چیزی است که شما باید تنها در 10 ثانیه بر آن غلبه کنید، بنابراین چشمان خود را کاملا باز کنید و به سرعت به تصویر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که تنها 21 درصد از مردم موفق به انجام این آزمون در زمان مشخص شده شدند.

شاید بپسندید:آزمون قدرت دید: قیچی را در این کافه غرب وحشی پیدا کنید!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا

شاید بپسندید: تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

.

.

.

شاید بپسندید:  متولد کدوم ماهی تا مهم ترین نقطه ضعفت رو بگم؟  

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا

در چالش ذهنی چطور عمل کردید؟ اگر توانستید 5 تفاوت را در عرض 10 ثانیه ببینید، ما به شما به خاطر ظرفیت تصویری فوق العاده ای که دارید و به دلیل اینکه موفق می شوید چیزهایی را ببینید که دیگران با چشم غیرمسلح قادر به دیدن آنها نبودند، به شما تبریک می گوییم. می توانید بییشتر تصویر را بررسی کنید..

احتمالا بپسندید: حکایت دختر پادشاه و پسر فقیر | داستان شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه !

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: اگه با جابجایی 2 چوب کبریت 2 تا مربع بسازی رو دست همه باهوشا زدی!

اما اگر همه چیز برای شما کمی پیچیده شد و نتوانستید بر چالش بصری غلبه کنید یا می خواهید پاسخ خود را بررسی کنید، نگران نباشید، در اینجا ما راه حل را به شما نشان می دهیم. اگر پاسخ صحیح را پیدا نکردید، مشکلی نیست، به یاد داشته باشید که تمرین باعث می شود که توانائیهای شناختی شما یک تمرین مناسب داشته باشد. باید به حل چالش‌هایی که هر روز برای شما به ارمغان می‌آوریم ادامه دهید تا متخصص شوید.

شاید بپسندید:پاسخ عبارت را در 10 ثانیه پیدا کن و ثابت کن ریاضی ات خوبه!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر برکه زیبا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت 20+30×0+1=؟ چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

افسانه گنج گمشده | قصه جوانی که در خواب نشانی گنجی را به او می‌گویند و او به دنبال گنج به راه می‌افتد!

تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا