;
تفریح و سرگرمی

ارزیابی ضریب هوشی: تو 10 ثانیه عدد مناسب را به جای علامت های سوال قرار دهید!

تست ضریب هوش با اعداد: این تست هوش در شبکه های اجتماعی بارها و بارها همرسانی شده است. ظاهراً این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز و حتی هوش شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند.

دانستن درباره‌ هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و تست ضریب هوش با اعداد همراه شوید.

شاید بپسندید:چیستان: آن چیست که پا دارد، اما راه نمی رود؟

تست ضریب هوش با اعداد

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست؛ اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز تست هوش با مربع و دایره برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

با بخش سرگرمی چشمک و تست ضریب هوش با اعداد همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ فقط 10 ثانیه فرصت دارید!؟ لذا با دقت به داده های ارائه شده نگاه کنید. سپس با توجه به داده ها، به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید. برای این کار 10 ثانیه وقت دارید. با تست ضریب هوش با اعداد و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با توجه به ارزش عددی درختای میوه و گلدان، مجموع معادله آخر را بدست بیار!

تست ضریب هوش با اعداد

شاید بپسندید:چیستان: کدام شهر است که هم نام شهر است و هم زیورآلات پا!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: عمراً اگه بلد بودی شلوار جین رو اینطوری تو چوب لباسی قرار بدی!+ویدیو

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: رفتی هند حواست باشه جشن تولدا کیک نخوری! | میخای بدونی چرا این ویدیو رو ببین!

پاسخ تست ضریب هوش با اعداد

اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، 10 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود. با مجله خبری چشمک و تست ضریب هوش با اعداد همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه 5 تفاوت دو تصویر پرنده رو تو 10 ثانیه پیدا کنی، خیلی تیزی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: ویدیو+ ببینید نهنگ قاتل چه جوری کمر فک دریایی رو خرد و خمیر می کنه!

پاسخ تست ضریب هوش با اعداد: پاسخ این تست هوش در تصویر زیر کاملا توضیح داده شده است. آیا شما در زمان مشخص قادر به حل این تست شدید!؟

شاید بپسندید:یکی از این دو مرد مدعی هست که بازیگره مرد هست، آیا درسته!؟

پاسخ تست ضریب هوش با اعداد

برایتان جالب خواهد بود: کدام تصویر عشق واقعی را منعکس می کند!؟ | پاسخ به پرسش، شخصیت شما را افشا می کند!

امیدوارم از آزمون ریاضی با ارزش عددی گیاهان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هر چیز و هر کس آن را دارد!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد بعدی در تصویر اثبات کن که یه باهوش نابغه ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان جالب ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت شناسی از روی جوراب: با نگاه به جوراب طرف مقابلت او را بشناس که چجور آدمیه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه دقت‌ات بالا باشه، اشتباهی که در ترتیب اعداد هست را در یک نگاه متوجه میشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

 احتمالاً بپسندید: ماری که می خواست هزارپا بخوره، خودش طعمه هزارپا شد + فیلم

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه راه بلدی، مسیر رو به دو عاشق دلداده که از هم دور افتادن نشون بده!

حکایت ضرب المثل شاه می بخشه شیخ علی خان نمی بخشه!

آیا خاله زنک تصویر، داره واقعیت رو میگه و زن سمت راستی واقعاً هندونه دزدیده!؟

فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید تا در هر دو طرف، مجموع اعداد یکی شود!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. این سوال تقریباً میشه گفت استاندارد نیست
    چون فقط یک نمونه به ما داده
    من الان خودم از یک راه دیگه رفتم و جواب سومی یه چیز دیگه بدست اومد باید یک نمونه حل شده دیگه تو این سوال میداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا