;
تفریح و سرگرمی

کسی که دقت‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه صاحب چمدون رو شناسایی می کنه!

آزمون تشخیص صاجب چمدان: سوالات و معماهای تصویری در فضای اینترنت به یک روند تبدیل شده اند و وب سایت های مختلفی تلاش می کنند با انتشار سوالات معمایی مخاطبان خود را راضی نگه دارند. وب سایت چشمک به عنوان وب سایتی که جدیدترین و به روز ترین سوالات و معماهای تصویری را به اشتراک می گذارد، در این زمینه پیشگام بوده و تلاش می کند تا نیازهای مخاطبان خود را در زمینه بازی های فکری فراهم کند.

در آزمون تشخیص صاجب چمدان مجله خبری چشمک، شما باید بتوانید در یک نگاه کوتاه 3 ثانیه ای، فردی که صاحب چمدان باز شده در فرودگاه است را شناسایی کنید. حل و رمزگشایی این معمای تصویری برای افراد دارای دقت بالا و تیزبینی عالی زمان بسیار کمی را می طلبد. این افراد می توانند در یک نگاه، صاجب چمدان را شناسایی کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون تشخیص صاجب چمدان همراه باشید.

شاید بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

آزمون تشخیص صاجب چمدان

سوالات تصویری نوع پر طرفداری از بازی های فکری است که برای حل آن لازم است که شما تمام جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در ابتدای مطلب آزمون تشخیص صاجب چمدان، اشاره شد که برای رمزگشایی آن شما زمان کمی نیاز دارید. لذا با حل و رمزگشایی این آزمون می توانید تیزبینی، نکته سنجی و همچنین دیگر مهارت های شناختی خود را محک زده و حتی ظرفیت آن ها را بالا ببرید. به همین دلیل معماها و پازل های تصویری و ذهنی به سرگرمی مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است.

در تصویر آزمون تشخیص صاجب چمدان شما شاهد تصویری از یک فضا هستید که یک چمدان باز شده بین دو زن قرار دارد. یکی از این دو زن صاحب اصلی چمدان است. اما دقیقا مشخص نیست که چمدان برای کدامیک از این دو زن است. آیا شما می توانید تشخیص دهید که چمدان برای چه کسی است!؟

شاید بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

آزمون تشخیص صاجب چمدان

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ آزمون تشخیص صاجب چمدان

شاید هنوز به دنبال پاسخ هستید؟ اگر این گونه است ما به شما این بار فرصت می دهیم. 5 ثانیه تلاش دارید تا با خیال راحت به حزئیات تصویر نگاه کنید. از فرصت دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

 

 

 

 

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

پاسخ آزمون تشخیص صاجب چمدان: اگر به زن سمت چپ نگاه کنید متوجه می شوید که او کاملاً خود را با رنگ صورتی ست کرده است از لباس گرفته تا کفش اش.لذا منطقی به نظر می رسد که چمدان صورت رنگ نیز برای مسافرت تهیه کند. لذا چمدان صورتی برای او می باشد. برخی دیگر معتقدند که زن سمت راست کاغذی که ایرلاین ها برای تحویل چمدان در مقصد صادر می کنند در دست دارد. اما اگر دقت کنید، هیچ کاغذی از سوی ایرلاین به چمدان اضافه نشده است.

شاید بپسندید: تیزبین و دقیقی، پس باید بتونی 3 تفاوت مرغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کن!

تشخیص صاجب چمدان

احتمالا بپسندید: حکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

امیدوارم از آزمون تشخیص صاجب چمدان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی تازه به دوران رسیده: کدومیکی از این دو تا زن، تازه به دوران رسیده است؟

حکایت گربه را باید دم حجله کشت، یک جکایت جالب و شنیدنی

ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. برا لباس آبیست …اشتباه میکنید…ازونجا که موبایل لباس صورتیه تو دستشه و اون موبایل تو چمدان واسه اون یکیه

  2. مهندس لباس صورتی گوشی دستشه و یه گوشی تو چمدون رو لباس ها گذاشتیه پس چمدون مال پیراهن آبی هست که گوشی تو چمدون و پول دستشه

  3. ی جوابش همین لباسشه
    اما جواب زیاد درستی نیست
    بهترین جواب اینکه باید دقت به جهت چمدان کرد و ببینید دسته ی چمدان روبه شخص سمت چپ است و چرخ آن روبه شخص سمت راست این بهترین جوابشه 👋

  4. داداش اون لباس صورتی یک موبایل دستشه ولی زن سمت چپ نه و یک موبایل تو چمدون هست نگاه کن

  5. مال لباس صورتی هستش داره یواشکی به اون نگاه میکنه چمدونشو باز گذاشته ببینه کی میاد کمک میکنه،داره محتوا واسه یوتیوب میشازه دوربین مخفیه😂

  6. زن سمت چپ دلیل نمیشه چون لباسش صورتیه چمدان بردی او باشد و زن سمت چپ موبایل دارد ولی در چمدان موبایل هست پس موبایل برای زن سمت راست است و اون کاغذ بلیط هواپیماست چون هنوز وارد فرودگاه نشده بلیط ایر لاین روی چمدان نیست

  7. چرا اینقدر سختش میکنید؟
    یه گوشی داخل چمدانه زنی که گفتید صاحب چمدانه گوشیش دستشه پس صاحب چمدان اون یکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا