;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدوم متهم تحت تعقیب، همسر این خانمه است!؟

سوال تصویری با شناخت همسر: بازها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد.نیست.دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

با مجله خبری چشمک و یافتن همسر زن در تصویر سوال تصویری با شناخت همسر همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که به لحاظ هوشی نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

سوال تصویری با شناخت همسر

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به شدت به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر  روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه یا به عبارت دیگر بلافاصله تصویر همسر زن را شناسایی کنید. با سوال تصویری با شناخت همسر و مجله خبری چشمک همراه باشید.

چالش تصویری بالا واقعا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته اید. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها پیدا کردن یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این پازل تصویری را حل کنید.با هم تصویر سوال تصویری با شناخت همسر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:با شناسایی پلنگ برفی در تصویر کوهستان، ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

سوال تصویری با شناخت همسر

شاید بپسندید: اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تکنیک قرار دادن شلوار جین درون چوب لباسی بدون اینکه بیفته و یا چوب رو بشکنه+فیلم

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: ماجرای ماست و خیار ناصرالدین شاهی | وقتی ناصرالدین شاه به اصرار امیرکبیر خواست غذای رعیت بخورد!

پاسخ سوال تصویری با شناخت همسر

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم. شما با چه سرعتی توانستید معما را حل کنید؟

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی شاخ اینستاگرامه!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی چهل دروغ: حکایت چوپانی که با گفتن 40 دروغ، داماد پادشاه شد! 

پاسخ سوال تصویری با شناخت همسر: به دستبند زن و گردنبند یکی از متهمین دقت کنید. ایا این شباهت اتفاقی است. برخی به نوشته گردن یکی از متهمین که لیزا نوشته است و حرف ال تی شرت زن اشاره کرده اند. اما این حرف ال نمی تواند دلیلی بر این موضوع باشد که اسم زن، لیزاست و وی معشوقه و یا همسر آن مرد است.

شاید بپسندید: با انتخاب یک نماد ویژگی اصلی شخصیتی خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

پاسخ سوال با شناخت همسر

امیدوارم از سوال تصویری با شناخت همسر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: دخترک برای نجات کودک تصویر چه باید بکند!؟

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: وضعیت عاطفی تان را با نوع دست گرفتن طرف مقابل شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:  آزمون تمرکز: پرنده را که با بقیه فرق دارد را شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!

آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید!؟

 آزمون بینایی: آیا می توانید دو پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

آزمون قدرت تمرکز: تفاوتهای دو تصویر پاندا را در 8 ثانیه شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا