;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبین هستید،می‌توانید چهره یک مرد را در این تصویر ببینید!

تست ها و پازل های تصویری برای این بوجود می ایند که وضعیت تمرکز، دقت و بینایی افراد را مورد شناسایی قرار دهند. زندگی بشر امروز را مسائل مختلف تهدید می کند. از جمله این تهدیدات می توان به کم تحرکی اشاره کرد. کم تحرکی جسمی و روانی می تواند سلامت جسمی و روحی افراد را تهدید کند. در آزمون تمرکز با نقاشی، دقت، تمرکز و بینایی شما مورد آزمایش قرار می گیرد. شما باید بتوانید در این نقاشی چهره یک مرد را شناسایی کنید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک برگ را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید!

آزمون تمرکز با نقاشی

این اثر هنری توانسته است توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کند. در این نقاشی چهره یک مرد نقاشی شده است. اگر چه این تصویر بسیار ساده به نظر می رسد، اما حل این پازل به آسانی نیست. شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه چهره مرد را شناسایی کنید.

این پازل جدید حیرت‌انگیز، کاربران اینترنت را به ورطه نابودی کشانده است، اگر چه سازنده ادعا می‌کند که “به راحتی یک کودک می‌تواند آن را پیدا کنید، اما واقعا یافتن این تصویر به اسانی نیست. اگر آماده هستید با دقت به تصاویر زیر نگاه کنید.

آزمون تمرکز با نقاشی

 

آزمون تمرکز با نقاشی

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ

قدمت این نقاشی به دهه 1880 برمی گردد و به عنوان چهره یک کارت تجاری برای یک تبلیغات استفاده می شد. در این تبلیغات، یک سری نقاشی برای کودکان طراحی شد. کودکان باید تصاویر مخفی موجود در نقاشی ها را شناسایی می کردند.

اگر هنوز نتوانستید در نقاشی، چهره مرد را شناسایی کنید بهتر ایت به پایین صفحه مراجعه کنید. البته اگر هنوز بدنبال یافتن چهره مرد هستید، می توانید به نقاشی مراجعه کنید.

در غیر این صورت به تصاویر ذیل نگاه کنید.

تست قدرت بینایی: گربه را در میان جمعیت پیدا کنید!

آزمون تمرکز با نقاشی

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

نقاش جالب از سگ

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

بگو اول نیم رخ دیدی یا نصف صورت تا بگم خلق و خوی شما چطور است!؟

اگر تست را در کمتر از ده ثانیه حل کنی، باید بگم نابغه ای!

اگر تو عکس گربه‌ای رو که داره تو رو دید میزنه پیداکنید، چشم عقابی هستید!

با یافتن دو پرنده در این تست مشخص می کنید که بینایی شما چطور است؟

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا