;
تفریح و سرگرمی

قدرت تمرکز و بینایی ات رو با پیدا کردن 16 اسب تصویر ارزیابی کنید!

آزمون شناسایی تعداد اسب ها: شبکه های اجتماعی این روزها مملو از تست های هوش، بازی های فکری و .. است. این تصاویر در واقع تلاش می کنند که افراد را به یک چالش دعوت کنند. گاهی قدرت بینایی آنها و گاهق دقت و تمرکزشان. مجله خبری چشمک نیز هر روز مخاطبان خود را به یک چالش دعوت می کند. این چالش ها در کنار آنکه می توانند سرگرم کننده باشند، در عین حال سبب افزایش دقت و تمرکز شما خواهد شد.

وقتی ما یک پازل را انجام می‌دهیم، نیاز است که هر دو طرف مغز ما با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. همانطور که قطعات پازل را مرتب می کنیم، برنامه ای ایجاد می کنیم، سعی می کنیم قطعات را با هم تطبیق دهیم، عملکرد شناختی خود را افزایش می دهیم، کل مغز خود را تمرین می دهیم و به جلوگیری از زوال شناختی کمک می کنیم.

در آزمون شناسایی تعداد اسب ها در مجله خبری چشمک، قدرت بینایی و تمرکز شما مورد آزمایش قرار می گیرد. اگر دقت، تمرکز و بینایی عالی داشته باشید، در زمان کم خواهید توانست اسب های مخفی را پیدا کنید! با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر معلم و دانش آموز، توانائی هات رو ارزیابی کن!

آزمون شناسایی تعداد اسب ها

در این تصویر دو اسب کاملاً مشهود اما اگر دقت کنید تصاویر متعددی از اسب در این تصویر وجود دارد. شما اگر بتوانید تمام این تصاویر را در کمتر از 20 ثانیه تشخیص دهید، واقعا دارای دقت و تمرکز عالی هستید. برای پیدا کردن این اسب ها باید تمام دقت و تمرکز خود را بسیج کنید. راز یافتن اسب، دقت و تمرکز است. به این ترتیب با این پازل یا معمای تصویری فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا می کند و مستقیما در آینده بر توانائیهای شناختی شما تاثیر خواهد گذاشت. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی تعداد اسب ها مجله خبری چشمک نگاه کنید!

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مغز خر خوردن !

آزمون شناسایی تعداد اسب ها

شاید بپسندید:داستان کوتاه تاریخی ماست و خیار ناصرالدین شاهی!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

پاسخ آزمون شناسایی تعداد اسب ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

امیدوارم توانسته باشید تمام اسب را شناسایی کرده باشید. اگر نتوانستید می توانید به بالا برگردید و از ابتدا ببینید. 16 اسب در تصویر پنهان شده است. اگر هم دیگر حوصله جستجو ندارید می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید. تمام اسب های علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید:چمدان متعلق به کدام یک از دخترهاست؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کینه شتری : کینه شتری از کجا آمده!؟

پاسخ آزمون شناسایی تعداد اسب ها: چه تعداد اسب دیدم و نتیجه:

  • اگر شما کمتر از 5 اسب در این تصویر دیده باشید، باید مقداری نگران تمرکز و بینایی خود باشید.
  • پیدا کردن بین 6-10 اسب به معنای آن است که قدرت بینایی و تمرکز شما در حد نرمال و متعادل است. شما می توانید با انجام منظم بازی های فکری آن را توسعه دهید.
  • بین 11-16 اسب نشان دهنده قدرت عالی دقت، تمرکز و حتی بینایی شماست. شما چند اسب را در 20 ثانیه تشخیص دادید؟

شاید بپسندید: بینایی ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه چهره دوم و مخفی تصویر را پیدا می کنی!

شناسایی تعداد اسب ها

استتار چیست؟

استتار در لغت نامه ی دهخدا به معنای در پرده پنهان گردیدن و پوشیدگی و نهان کردن می باشد و نوعی پنهان شدن از طریق ایجاد همرنگی و هم شکلی با محیط اطراف می باشد. استتار در طبیعت به وفور توسط حیوانات دیده میشود و انسان برای دفاع از جان خود از این روش استفاده میکند تا طبیعت گردی بهتر و موفق تری را پیش رو داشته باشد.

شاید بپسندید: نابغه ها در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر کودک می شوند!

استتار در طبیعت

مزایای استتار در طبیعت

در حالت کلی می توان گفت، استتار در طبیعت در مرحله ی اول برای حفاظت از جان در برابر حیوانات و همچنین حملات نظامی صورت می گیرد. اما همیشه حفاظت از جان دلیل این کار نیست، بلکه شکار حیوانات و پرندگان و همچنین شکار سوژه های عکاسی در طبیعت نیز می توانند از جمله مزایای استتار به شمار آیند که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

امیدوارم از آزمون شناسایی تعداد اسب ها امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: اگر حرف آخر این رنگ را برداریم، یک جانور می‌ شود؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم سایه مربوط به بزغاله بامزه و زبل تصویره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: خوش بین هستی یا بدبین!؟ اگه مطمئن نیستی فقط یکی از تصاویر روخانه را انتخاب کن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: نام یک سیاره است که سه حرف اول آن در بدن انسان وجود دارد!؟

فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

 اگه چشات تیزه، گربه ای که خودش رو میون جغدها مخفی کرده را شناسایی کن!

تست هوش: با دست زدن به یکی از لیوان ها تعادل صف بین لیوان های خالی و پر ایجاد کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا