;
تفریح و سرگرمی

اگر چشمات مثل شاهین تیزه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنید!

سوال تصویری با شناسایی چهره: برای رمزگشایی پازل تصویری امروز باید صبر و کمی خلاقیت را با هم ترکیب کنید. به این ترتیب  قادر خواهید بود که معمای تمرین مغز امروز تحت عنوان سوال تصویری با شناسایی چهره را حل کنید! آیا آماده هستید تا مهارت های مشاهده خود را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنید؟ با انجام سوال تصویری با شناسایی چهره می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی چهره همراه باشید.

این تست نیاز به دقت بینایی استثنایی و همچنین تفکر سریع دارد. فقط جسورترین افراد موفق می شوند. در این تصویر خانواده ای در پارک جنگلی حضرو دارند و از یک روز زیبا در دامن طبیعت لذت می برند. در نگاه اول هیچ فردی غیر از این افراد در پارک جنگلی حضور ندارند. اما اگر دقبق تر نگاه کنید متوجه خواهید شد که چهره های مخفی متعددی در این تصویر وجود دارد. در نگاه اول، این چهره ها قابل مشاهده نیستند. شما برای شناسایی این چهره ها فقط 10 ثانی فرصت دارید.

شاید بپسندید: با نگاه اول در تصویر چی دیدی | تصویر نکات جالبی از شحصیت تان را ارائه می دهد!

سوال تصویری با شناسایی چهره

به این ترتیب در سطور بالا چالش مطرح شد: آیا می‌توانید آنها را پیدا کنید؟ این جست‌وجوی تصویری ما را دعوت می‌کند تا هر گوشه از عکس را موشکافی کنیم، تا حس مشاهده خود را اصلاح کنیم تا چهره های مخفی را آشکار کنیم و راز مدفون در این تصویر را کشف کنیم.

برای بررسی تمام جزئیات تصویر وقت بگذارید. گاهی اوقات عناصر پنهان ظریف هستند و بلافاصله آشکار نمی شوند. اگر فوراً آن را پیدا نکردید ناامید نشوید. همچنین گاهی اوقات تشخیص جزئیات پنهان زمان می برد. اگر گیر کرده اید، از شخص دیگری بخواهید که نگاهی بیندازد. دیدگاه متفاوت اغلب می تواند کمک کند.

علاوه بر این، نگاه کردن به تصویر از زاویه ای متفاوت می تواند عناصر پنهان را آشکار کند. در صورت امکان بزرگنمایی، عقب نشینی یا تغییر روشنایی را امتحان کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی سایه کوله پشتی است!؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

سوال تصویری با شناسایی چهره

شاید بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

.

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

پاسخ سوال تصویری با شناسایی چهره

آیا موفق به شناسایی سه چهره پنهان شده در این تصویر شده اید؟ اگر چنین است، تبریک می گویم! شما واقعاً قدرت بینایی استثنایی دارید. اگر نه، نگران نباشید، مشکلی نیست. پاسخ در تصویر پایانی مطلب آمده است.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: گربه های متفاوت را پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: بدون بال پرواز می کنم، بدون چشم گریه می کنم؛ من چی هستم!؟

پاسخ سوال تصویری با شناسایی چهره : 3 چهره مخفی در این تصویر مشخص شده اند. چه سه چهره پنهان را کشف کرده باشید یا نه، تعهد شما به جستجوی موارد غیرمنتظره در یک تصویر، کنجکاوی و بینش چشمگیری را نشان می دهد. حل پازل های بصری علاوه بر اینکه یک بازی سرگرم کننده است، یک تمرین محرک برای ذهن شما نیز می باشد. این توانایی شما را برای مشاهده جزئیات، تفکر خلاق و دیدن جهان از دیدگاه های مختلف تقویت می کند.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور که دو حرف اول نام آن، جنس یک پارچه می شود!

پاسخ سوال تصویری با شناسایی چهره

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی چهره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.شاید برایتان جالب باشد

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این خانم ها، گزینه مناسب ازدواج برای مرد جوان است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین اعداد 8 پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

مجموع ارزش عددی ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کن!

اگه تو نگاه اول اشتباه منظره طبیعت و خانه را پیدا کنی، نابغه ای!

چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد!؟

آیا زن سمت راست از فروشگاه هندوانه دزدیده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =

دکمه بازگشت به بالا